Mienke schreef:@Liesje: Ik heb weer wat bijgeleerd: dat foliumzuur je cyclus wat regelmaat kan bijbrengen. Ikzelf slik ook al foliumzuur van de dag nadat ik mijn laatste pil genomen heb, dus helaas kan ik dat truukje niet meer toepassen...
Inderdaad wel lastig als je niet weet wanneer je ongi wordt. Zoals vroeger loop ik nu dagelijks met een pak maandverband/tampons/onderbroeken rond en telkens ik iets meen te voelen, hol ik naar het toilet om tot de vaststelling te komen dat ze er nog niet zijn :shock:
Is waarschijnlijk ook een hele teleurstelling om elke keer te denken dat het raak is, terwijl je gewoon weer een maand wat later bent - bij mij was het al van dat een aantal weken terug, en ik had mij voorgenomen om er het eerste jaar niet mee bezig te zijn!!
Hopelijk komt er wat uit die ovulatietesten! Wat doen die testen eigenlijk? Heb je al eens je temperatuur gemeten? Schijnt dat die ook mooi aangeeft wanneer je je eisprong gehad hebt, alhoewel je temperatuur afhankelijk is van zoveel factoren, zoals slecht geslapen, beetje ziekjes, ...
Ik zal alleszins voor je duimen!
@ Mienke
Ik weet precies wat je bedoeld! Ik loop ook altijd met maandverband en slipjes rond en af en toe gaat er wel eens iets fout omdat ik het niet doorheb :oops: Heeel vervelend. Ik heb tempraturen niet gedaan. Lijkt mij nogal lastig. Ik heb ovulatie testen van sensitest besteld. Ik begin na 2 weken na de eerste dag van mijn menstruatie. Vanaf dan ga ik iedere dag testen. De test werkt eigenlijk net als een zwangerschaps test. De test word positief als je eisprong eraan komt. Dus zo'n 24 tot 48 uur voor die tijd. Zo weet ik precies wanneer ik moet klussen maar ook niet onbelangrijk... wanneer ik ongesteld moet worden. Ik ben ook erg benieuwd!! Nog anderhalve week en dan gaan we het eens proberen.
Wij hadden ook voorgenomen om het eerste jaar wel gewoon te zien wat er gaat gebeuren. maar het kriebelt nu zoooo erg en we willen erg graag dat we nu toch maar wat meer actie gaan ondernemen. We klussen best veel maar iedere keer net niet als ik vruchtbaar ben geweest! Daar balen we best wel van!! Dus maar eens op deze manier proberen! we zullen zien!!
@ ben 08-09
wat leuk dat je gaat trouwen!! Wanneer is de grote dag?? Misschien had je het al eens eerder verteld maar zit net op het forum. Trouwjurken passen is zoooooooooo leuk!! Als je eenmaal je jurk gevonden hebt dan wil je hem niet meer uitrekken!! Geniet ervan morgen!!