linny84Oud lidBerichten: 2.153Lid sinds: 23 september 2009
@ 08-09 ik ben nu 5 weken zwanger dus nog niet zo lang!
Marian83 schreef:Goedenavond dames!
Kom even in jullie forum kijken.. Kom zelf van de september groep 😃 Zie dat er al 2dames zwanger zijn wat snel zeg! Gefeliciteerd..! Waren jullie aan de pil?
En de andere dames veel suc6 :!: :!: ;)
linny84 schreef:jk1988 ---------- 21----- 01/09
Mardis ---------- 29 ----- 05/09 --- 14/10?
Suuzje ---------- 29 ----- 07/09 --- 02/10 --- 28/10
ster -------------29 ----- 08/09
Wammie -------- 30 ----- 14/09----12-10
Bianca81 ------- 27 ------ 08/09
ThatsMe83 ----- 26 ------ 24/09
Nenz79 --------- 29 ----- 20/09
Noutje-----------24------13/09----11/10
Tezzel-----------27------09/09----13/09-----12/09?
08/09 gestopt----25------01/09----27/09----22/10?
Peet-------------20------20/08?
Marloes82--------27-----28/10
Amelie-----------??------12/09?
Bianca-----------25------10/09
Chanty---------25-------19-9??(cyclus 28 dagen???)
Peet-----------20--------28-08 laatste ong,cyclus 44 dgn?!!!
b0llie ---------22--------NOD=23-10
wanna b-------31--------21 /08-----27/09-----1/11 ( cyclus ong.37 dagen)
Liesje26--------26--------?? wacht ovu test af voor NOD
Mienke --------26---------19/07---??? (nu dag 75 - neg. test op dag 62)
Mara31--------31---------02/10-------01/11(cyclus 31)
bjte1984-------25---------25/20------(cyclus 29dgn)
Betsy----------24---------17/09
ik heb mezelf er ook even bijgezet
liesje26 schreef:Hey allemaal,
Vandaag ga ik beginnen met de ovutesten. Ben erg benieuwd!
Dit weekend al flink geklust. Je zou natuurlijk balen als je achteraf te laat bent geweest met testen. Hoop dat ik ergens deze week een positieve test zal krijgen! We zullen zien!!
Bij mij komt de vraag wanneer wij aan kinderen beginnen ook regelmatig voorbij. We zijn in mei getrouwd en toen ook gestopt met de pil. Ik zeg altijd dat we er nog niet aan toe zijn! Heb geen zin om elke maand te moeten vertellen dat het iet gelukt is! Ach ja, leugentje om bestwil!
@btje84: Klusse deze dagen! geniet ervan ha ha ha
Hoop dat ik deze week ook mijn ei krijg!!
btje1984 schreef:hallo meiden, bedankt voor de reactie. Ben toch beetje van de leg. weet niet zo goed hoor, hoe ik het moet zien die ovustreepjes..... Volgens mij heb ik vandaag mijn 3e positieve test gehad.... hmmz 😞
er is een heel dun lijntje even donker als de andere c-streep, maar een dikke lichtere kleur om die dunnen donkere... snappen jullie het nog? beetje vaag vind ik het allemaal.
denk echter wel dat ik zaterdag mijn ei had, gezien de afscheiding (sorry) en de berekening met 29 dagen.
Nou ik moet maar gewoon afzien, maar tis zooo lastig, ben er weer te veel mee bezig. wel herkenbaar zo te lezen. dacht nog de 2e ronde ga ik er niet zo meer mee bezig zijn, tja totdat mijn eitje er aan zat te komen en toch wel weer te veel er mee bezig was.
Liesje succes met de ovu-testen. hoop dat het meer duidelijkheid geeft bij jou.
groetjessss btje1984
btje1984 schreef:Hey meiden,
Ik heb een vraagje, hoelang kunnen ovulatietesten een positieve test geven? dacht dat je 1 dag een positieve test kon hebben, maar heb er nu zelf al 2 dagen een positieve test. De eerste dag was negatief. Kan nergens een antwoord vinden. Wel dat indien de eicel niet bevrucht wordt dat dan gelijk LH afneemt, en dat is wat de test meet. Maar hoe zit dat indien de eicel mogelijk bevrucht is?
Hoop dat iemand hier wat meer van weet....
fijne avond. btje1984
Marloes82 schreef:btje1984 schreef:Hey meiden,
Ik heb een vraagje, hoelang kunnen ovulatietesten een positieve test geven? dacht dat je 1 dag een positieve test kon hebben, maar heb er nu zelf al 2 dagen een positieve test. De eerste dag was negatief. Kan nergens een antwoord vinden. Wel dat indien de eicel niet bevrucht wordt dat dan gelijk LH afneemt, en dat is wat de test meet. Maar hoe zit dat indien de eicel mogelijk bevrucht is?
Hoop dat iemand hier wat meer van weet....
fijne avond. btje1984
Ik heb net m'n eerste positieve ovu-test gehad. Precies op de dag dat ik het verwachtte. Ik heb nu al twee maanden een cyclus van 28 dagen. Misschien komt dat ook wel door de Etos-zwangerworden-pillen. Wie weet. Maar ik las in de gebruiksaanwijzing (van Mat Care) dat je 1-3 dagen een LH-piek kan hebben. Na de eerste test kan je al stoppen met testen.
In ieder geval is het niet raar dat je nog positief test (maar je kan er mee stoppen).
Wammie schreef:Had gister weer iemand die vroeg: "Wanneer willen jullie aan kinderen beginnen?"
(Ik ben nu 30 en dit wordt heeeeel vaak aan me gevraagd!!!!)
Heb maar weer eens gelogen voor de verandering en gezegd dat ik voorlopig nog geen kids wil. Lastig hoor, dat liegen en heb ook steeds het idee dat ik een rooie kop krijg.
Noutje schreef:@Nala, Dit was pas de tweede ronde! Dus heeeeel snel. Was er ook echt niet vanuit gegaan hoor.. en als je dan twee streepjes ziet..tja dan sta je wel ff te trillen hoor!
@btje1984, Wij hebben het onze ouders vanmiddag verteld. Ik vind het raar om dat niet te doen. Het is totaal geen schande, wanneer het nog wel fout gaat, om dit te moeten vertellen. Natuurlijk niet aan jan en alleman. Maar ik vind de naaste familie niet meer dan normaal om te vertellen.. Wij hebben zelf in onze naaste familie een kindje verloren dat na de uitgerekende datum nog is overleden.. Misschien dat wij er daarom iets anders naar kijken.
Liefs Manou