@Mayo:
We dachten hetzelfde haha
Hier regent het gelukkig even niet...Dus zou nu eigenlijk moeten gaan, maar m'n vent is toch pas 6 uur thuis ofzo 😛
heb nog even tijd haha
Nala22Oud lidBerichten: 2.224Lid sinds: 1 januari 2005
mayo schreef:Vraag of hij eten meeneent op de terugweg! Wij hebben t zooo druk... 😃 :D
Yvon schreef:Ik ben vrijdag naar de osteopaat geweest ivm rugklachten.
Verder had ik af en toe last van mijn been (zelfde kant) dus ik hoopte al dat hij dat ook zou kunnen meepakken.
Ik was natuurlijk niet zwanger en had dus bedacht dat ik hem daar niets over zou gaan vertellen, want er was tenslotte niets te vertellen..
Zeker ook omdat hij een bekende van ons is. Hij heeft dan wel beroepsgeheim, maar ja..
Toen ging hij onderzoeken waar mijn rug- en beenklachten vandaan kwamen en toen bleek er het eea in mijn onderbuik niet lekker te gaan.
Dus hij ging ermee aan de slag.
Eerst zei hij al: het is weer je bekken joh. (bij beide zwangerschappen heb ik enorme bekkeninstabiliteit gehad; hij heeft mij toen ook behandeld).
Maar goed, ik zei niets...
Vervolgens zegt hij: ook bij je eierstokken zit het een beetje verkleefd allemaal..
Dus heb ik hem toch maar het hele verhaal verteld.
Het bijzondere is, dat hij met deze behandeling de kans op een volgende vroege miskraam verkleind heeft.
Hij denkt dat het eitje langer over de eileider heeft gedaan en dat daarom innesteling moeilijker is geweest/ niet is gelukt.
Dat geeft dus hoop voor de volgende ronde!!
b0llie schreef:en ik slaap nogal graag uit als ik vrij ben
is dat geen probleem? :oops: