amy-baby schreef:jeetje karin dat is wel heftig zeg. Maar waarom zou ze je slaan. Zijn er roddels over jou de ronde gegaan dan? omdat je zegt dat ze andere geloofd? als je het niet wilt vertellen dan niet he 😉 .
Schijnbaar wel. Want waar zouden die "leugens" dan vandaan komen.
Maar het rare is is dat wij dus geen gemeenschappelijke vrienden hebben.
Maar we zijn er intussen wel achter dat zij ruzie heeft met 80% van het dorp hier.
Dit had ik haar gemaild:
Tuurlijk wil ik het langsbrengen.
Maar dan moet je wel thuis zijn of niet?? Ik gooi het namelijk niet door de brievenbus.
Maarre waarom zo;n agressieve mail??? En wat voor leugens???? Kijk als je geen contact wilt dan is dat prima hoor. Maar ik vind het persoonlijk heel erg jammer. We hebben toch altijd samen gelachen enzo.
En sommige dingen die anderen vertellen( wij horen ook nogal eens wat) dat heb ik nooit zo gezegd , mensen vinden het waarschijnlijk heerlijk om dingen te verdraaien.
Maar 1 ding zeg ik jou wel, ik heb je altijd verdedigt als mensen met leugens of roddels over jou begonnen.
Dat ik mij niet met jou moest inschepen omdat je niet eerlijk e.d. zou zijn. Ik heb altijd gezegd tegen alles en iedereen dat je zo niet bent. En dat je verhalen altijd van 2 kanten moet horen en niet zomaar wat moet aannemen van iemand.
Maar goed ik ga hier geen woorden over vuil maken jij hebt jou conclusie al getrokken. En die geloof jij ook, dus dan is het goed. Ik zal van de week ff het boek terug brengen. En als je niet thuis bent dan gooi ik het wel door de brievenbus.