He meiden!
Na twee lange dagen werken ben ik er ook weer es, en zijn jullie alweer 10 pagina's verder ofzoow... :shock:
@canacat
wat een goed recept he!! Hahaha 😃 😃
Ik heb ieg ook nog een heele stapel ovutesten over.
Hoe was trouwens je eerste werkdag?
@btje
nee, ik weet helaas niks over migraine. Sterkte hoor!
En nog even een reactie op het onderstaande van mara (beetje laat, maar toch 😉 )
mara31 schreef:
@Mayo: GEFELICITEERD!! haha, gemist eitje zegt dus niets 😊 zei ik toch al!! Nu is mijn cyclus op het enge af precies (zelfs op tijdstip), maar ik heb gelezen dat dat in jou geval anders is. Nu zei mijn schoonzusje dat als je niet zeker kan uitrekenen wanneer je zwanger bent geworden en wanneer je bent uitgerekend je dat dus moet zeggen bij de verloskundige, dan krijg je eerder een echo!!! (en mag je eerder langskomen bij de vk) Heb ik geen gebruik van gemaakt, dus zit nu nog 2 weken te wachten, maar misschien een tip? Een klein nadeel, als je nog niet zo lang zwanger bent is dat misschien een inwendige echo (zou ik niet super vinden, maar sommigen vinden dat dus niet erg).
Wanneer ga je trouwens trouwen? Ik ben afgelopen augustus getrouwd (haha, wat een toeval dat ik in het stoppen met de pil in augustus-topic terecht ben gekomen... ehhhh.. en nu ook weer in augustus uitgerekend!), was echt een supermooie dag!
Goeie tip van de VK! Die ga ik idd binnenkort bellen en dan zal ik er bij zeggen dat ik een onregelmatige cyclus heb en dus niet precies weet wanneer ik ben uitgerekend. Een inwendige echo hou ik ook niet zo van, maar ja. Als je dan al het hartje kan horen ofzo, dan heb ik t er wel voor over 😉
We gaan half juli trouwen, dus als t allemaal goed gaat wordt dat met een dikke buik! Jij hebt idd een abonnement op 'augustus' zeg! 😃 😃