liek84Oud lidBerichten: 3.509Lid sinds: 21 januari 2010
ga nu werken, vandaag een late en morgen een vroege dienst dus lees morgen middag/ avond pas hoe hegt met de testers is afgelopen, spannend! heel veel succes dames
amy-baby schreef:@lautje; bijna de 20 weken echo...joehoe... Wil je weten wat het is? en ga je het vertellen?
Groetjes Amy
leike schreef:@Lex, ik herken dat wel. had eigenlijk afgelopen vrijdag mn NOD( tot nu toe alijd een zeer regelmatige cyclus
Sinds donderdagavond lichte ongi-klachten, krampjes, buikpijn etc maar ook opgezette buik, gevoelige boobs etc
Zondag negatief getest, maar nog steeds geen ongi te bekennen. Klachten ook niet consequent aanwezig.
Denk dat ik woensdag pas weer test, mocht t nodig zijn......jij succes en hopelijk snel een positieve test!!
Liefs
btje1984 schreef:
Dus bij deze ga ik morgen met een ultra test testen en vrijdag met een kruidvat. zag dat ik die ook nog in huis heb.
Nou ga nu weer naar mijn mannetje, zijn vandaag 7 jaar samen en heb lekker gekookt en een appeltaartje gebakken! Hoop dat we morgen nog wat kunnen vieren, maar zie het somber in 😢 .
fijne avond liefs btje
Lex schreef:hoe vind ik de img code?
Lex schreef:Heb nu al drie testen gedaan, vind het moeilijk te geloven!
1981 schreef:Joepie, van harte gefeliciteerd! Geniet ervan meid.
Ik lees dat je 4 keer geklust hebt en dat het raak is, super, wow, ik droom ervan.
Liep vandaag op mijn werk en hoopte dat onze wens ooit eens uitkomt.
Suuzje schreef:Hé 1981... hoe kan dat zou!!! Jij had ook zulke veelbelovende klachten!!!
Wat balen zeg... Veel liefs en dikke knuffel.
btje1984 schreef:hmmm ben beetje down vandaag hoor. zit nog wel 1 dag voor NOD (morgen is 10-2 en is mijn NOD van 39dgn), maar had het toch leuk gevonden als ik iets van een 2e roze streep zou zien op mijn ultra test vanochtend :oops: 😢 . Heb sinds vandaag ook erg steekachtige pijn links onder in me buik, wel iets hoger dan mijn blaas, maar niet echt ongikrampen. Maar ga er toch van uit dat de ongi doorkomt deze week, zoniet dan test ik eventueel vrijdag nog en anders HA bellen. Heb wel sinds gisteravond pijnlijke tepels, had ik vorige keer ook voor me ongi, dus zal wel met elkaar overeenkomen. Dus B0llie, ik ga wsl met je mee naar volgende ronde, nog even wachten 😈 bij mij en dan voeg ik met bij je toe!!!!
liefs btje
karin26 schreef:
Ik strooi ff met wat hcg in het rond ************************************************************************************************************ Misschien dat het helpt. Het komt uit een goed hart. En ik hoop van harte dat jullie deze maand allemaal jullie ei vinden en bevruchten. En allemaal zwanger!!!!!!!!!!