liek84 schreef:Lex schreef:@Liek: hoeveel dagen telt je cyclus deze keer?
ik zit nu op dag 77,
ook nu nog niets van een ongi in zicht...
Balen zeg! 😞
liek84 schreef:Lex schreef:@Liek: hoeveel dagen telt je cyclus deze keer?
ik zit nu op dag 77,
ook nu nog niets van een ongi in zicht...
liek84 schreef:sorry steph! :oops:
doe al erg veel moeite om niet 24/7 hier te zitten! :?
probeer vandaag je pakketje te posten, ligt er een beetje aan met wie ik werk;
heb geen zin in moeilijke vragen!
Stephanie1985 schreef:Hier gaat het wat minder... ben al vanaf vorige week donderdag strontverkouden!!! Gisteren was onze eerste "klusdag" maar het is niet gelukt... kreeg het niet voor elkaar met het spuitje!!! Verdorie!!!!!! Waarom lukt het nu niet??? Hoop dat het een dezer dagen wel gaat lukken anders is deze ronde helemaal voor niets!
1981 schreef:Stephanie1985 schreef:Hier gaat het wat minder... ben al vanaf vorige week donderdag strontverkouden!!! Gisteren was onze eerste "klusdag" maar het is niet gelukt... kreeg het niet voor elkaar met het spuitje!!! Verdorie!!!!!! Waarom lukt het nu niet??? Hoop dat het een dezer dagen wel gaat lukken anders is deze ronde helemaal voor niets!
Balen meid, hopelijk lukt het één deze dagen wel!!! Succes!
Lex schreef:@Nala: al een beetje, maar echt niet veel. Ben zelfs een kilo verloren ipv bij. Jij?
Wat voel jij vooral? Ik misselijk de hele dag door en wat gevoelige borsten en nog wat ongest klachten. Heb gevraagd aan de gyn of dit normaal is en ze zei dat de ongestklachten voortkomen uit het feit dat de baarmoeder groter wordt en dat dit helemaal normaal is. Dus oef, voor misselijkheid mag ik alleen maar primperan nemen, maar haalt niets uit. Nu ja zal wel vanzelf overgaan.
@Liek: natuurlijk denk ik dat ik dingen moet gaan zoeken om me bezig te houden want 8 maanden nog thuis zonder beeb. Hmm, maar werken in mijn werkveld is geen optie, teveel gevaren. Dus suggesties zijn welkom!
Groetjes :D
tweety1982 schreef:Heey meiden via quote kan ik wel reageren 😃
Ik hoop dat je hem kan aanvullen bollie 😃
ik kan focking niet reageren op topic daarom was ik er even niet..maar als ik via CITEER doe lukt het wel
ik weet niet alles meer, ga nu volgen
1981 ik had je al pb gestuurd maar nogmaals fijn dat je ongi bent.
Lieke 😞 ik hoop dat onderzoek wat uitwijst
Suuz 😊 :) je bent lief
b0llie schreef:@mayo, jeetje
3x nat geregend
word je ook niet vrolijk van zeg
ik hoop ook dat t eindelijk resultaat heeft
heb net n babysite zitten maken :?
b0llie schreef:whahahaha stephanie
ja, ik hoorde ineens n stemmetje
maak jij us ff heel snel n babysite aan
dusja, daar heb ik maar naar geluisterd :lol:
b0llie schreef:@nala, whahahahahahahahahahaha 😂
omg, nou ik ga mooi niet mee,dadelijk sluit je me op daar hehe
@stephanie,super dat lieke je heeft kunnen helpen
hopelijk gaat t je zo snel lukken
"klus" ze vanavond he 😃
@ kweenie meer hehe, die babysite, ik heb gewoon de datum aangegeven wanneer we zijn begonnen, dan staat er dat JIJ ( heb ik er maar van gemaakt, want je moet n naam geven) al zo oud is
kan je gewoon aanmaken op http://www.babysite.nl
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEER IS ER EEN JARIG HOERA, HOERA, DAT KUN JE WEL ZIEN DAT IS BTJE 😂 😂 :lol:
b0llie schreef:huh, ik heb toch niet t adres van mn site hier gegeven :?
of heb ik nu al last van zwangerschapsdementie :lol:
b0llie schreef:ooooow whaha
wat zijn jullie slim zeg 😮
hmm, zie dat we vandaag de pijnlijke grens van 6 maanden passeren :?
b0llie schreef:nee steph, was t niet van plan om nog n half jaar te wachten :?
maarja, zoals mn vriend steeds roept, moeder natuur beslist :lol:
b0llie schreef:hahaha, idd!!
nee, vandaag nog geen stemmetjes in mn hoofd whahaha
maare, als jullie massaal mn babysite zitten te bekijken, waarom heb ik dan nog een leeg gastenboek
* hint *
liek84 schreef:Stephanie, succes dan vanavond!
bOllie, een babysite, dat durf ik echt nog niet :? :oops: ga vanavond wel even een kijkje nemen hoor.
Nala, geniet van je echo!
Btje; happy birthday!
Lex, oh hoop echt dat je je snel beter voelt joh, je verdient het om lekker te genieten!
amy-baby schreef:ik ben een beetje dom bollie want ik kan het niet vinden??? :oops: Ik wil ook kijken...
Lex schreef:hey meiden, kan iemand me tips geven waar ik unieke, mooie originele zwangerschapsdagboeken kan vinden. Sites,...
Thanks! :)
mayo schreef:Hihi, dan ben je zwanger van Liek... 😂 laat je man het maar niet horen 😉
Met mij gaat het verder goed, geen nieuws is hier echt goed nieuws, vrijwel nergens last van. Vandaag en gisteren lekker gesport en nu genieten van een weekje vakantie 😊 Beetje schaatsen kijken, maar vind t voorlopig maar saai... :roll:
mayo schreef:uhhh, ik bedoelde dat ik het schaatsen voorlopig saai vind... :oops: Vakantie kan me niet lang genoeg duren!!! 😃 😃 :D
b0llie schreef:wat super zeg stephanie dat t zo goed lukte 😃
hihi , ik vind t wel gezellig dat je hier weer zoveel zit hoor
des te meer niet zwangeren, hoe lullig ook, des te beter ik me voel :oops:
dan merk ik dat ik toch niet de enige ben nog
@mayo, liefff, berichie op mn babysite
dankje
mayo schreef:Hihi, dan ben je zwanger van Liek... 😂 laat je man het maar niet horen 😉
Met mij gaat het verder goed, geen nieuws is hier echt goed nieuws, vrijwel nergens last van. Vandaag en gisteren lekker gesport en nu genieten van een weekje vakantie 😊 Beetje schaatsen kijken, maar vind t voorlopig maar saai... :roll:
b0llie schreef:hahahaha lieke
LOL, fijn dat je vriend t goed opvatte hahaha
nee stom is dat he, je vormt toch n bepaald beeld bij iemand
en vaak is dat dan helemaal anders 😃
je schrok toch niet te erg hoop ik he hahahaha
dankjullie wel meissies, voor de leuke/lieve berichtjes
deze meid gaat nu slapen, lekker weer n dagje dichterbij mn nod morgen
mayo schreef:uhhh, ik bedoelde dat ik het schaatsen voorlopig saai vind... :oops: Vakantie kan me niet lang genoeg duren!!! 😃 😃 :D