Stephanie1985Oud lidBerichten: 547Lid sinds: 3 augustus 2009
b0llie????????????????? EN?????
liek84 schreef:hier buiten ook alles weeeer wit :x
maar 1 streepje op m´n tester
Suuzje schreef:Nou zeg... nog geen Bollie???? :?
Stephanie1985 schreef:Die gaat wel over de knie als ze straks aan komt kakken... potverdorie hele huishoudens zet ze op dr kop :mrgreen:
Stephanie1985 schreef: Nou meid in ieder geval laat je niet gek maken! Jij weet hoeveel meiden door het vuur zouden gaan voor een zwangerschap dus geniet er maar van dat jij al van het wonder kan genieten! Ik wil wel ruilen met je nichtje hoor!!! :mrgreen:
amy-baby schreef:
@1981; niet teveel vertrouwens op die ovutesten he? ik kon hem bij mij ook niet vinden met test.....maar goed ik zal het wel fout hebben gedaan... :oops: ...
@allemaal; wat een lieve berichtjes van jullie van mijn mama. Het gaat al stukken beter, en ze mag morgen over woensdag weer naar huis. De bloedtransfusie hebben haar goed gedaan, en ze krijgt medicijnen voor het schreurtje in haar middenrif. Ben er wel heel emotioneel over, helemaal omdat mijn moeder al 2 keer trombose heeft gehad, met longembolie, en dat is allemaal net goed gegaan.....en nu weer dit. Ze is heel veel bloed verloren, maar gelukkig nu weer goed!!!
Ik ga me meisje in bad doen, want mijn man gaat nu naar het ziekenhuis naar zijn vader. Zo wisselen we elkaar af.
Groetjes amy
1981 schreef:Kijk dat staat een stuk beter ja: bijna zwangeren...... 😊 :-)
liek84 schreef:Net terug van Gyn, was een erg aardige vrouw; voelde me meteen vertrouwd!
inwendige echo gehad (viel reuze mee, geen pijn oid), het heeft niet met ontpillen te maken, heb medicijnen nodig om mn blaasjes te laten rijpen. Verder zag de baarmoeder en het slijmvlies er normaal uit, in de eierstokken zaten wel veel onrijpe eiblaasjes.
Ook zag ze vaag iets van wat een bijna rijpe eicel zou kunnen zijn, in dat geval krijg ik komende week een spontane eisprong; hiervoor heb ik bloed laten prikken, weet ik dan maandag. Dus nog even hoopvol aan de slag!
Komt er geen spontane eicel dan krijg ik eerst provera (om een bloeding op te wekken) en daarna clomid (om de eicelrijping te stimuleren)
oh ja, en m'n vriend mag ook nog in een potje spuiten 😃 voor de zaadcheck
Fijn dat er wat gaat gebeuren, wel benieuwd hoe ingrijpend het eea gaat zijn...