tweety1982 schreef:ja idd Lex precies volgens mij moet hij echt op je hoogste punt uitkomen. Hij is bij mij altijd na me ei even 36.8 en dan 36.7....nog nooit 36.9 geweest hoor 😂
wow bij mij is hij juist voor me ei 36,5 en nu vanochtend 36,9. Vorige ronde werd hij een aantal dagen na de eisprong 37,0. :roll: (oh ja en heb behoorlijk geklust zeg maar :oops: hihihi, vanaf afgelopen donderdag -1e knalovu- tot vanochtend elke dag 😉 en daarvoor ook nog om de dag ofzo ) dus let´s hope dat er iig 1 zaadje bij het eitje is gekomen!!!!
maar goed tweet, hoop dat het mooi mag uitpakken en dat hij binnen 2 dagen gaat stijgen!
amy wat schrikken zeg! gelukkig is alles ok met je kindje. Hoop dat je kin en zo ook snel overgaan.
Mayo, ja ik heb nog geen ervaring met een zwangerschap, maar zou denk toch naar de vk of ha gaan. succes in ieder geval
Ik krijg zo visite, me kleine nichtje van 3 maanden komt op visite! en me schoonmoeder, schoonbroertje met vriendinnetje en de ouders van me nichtje natuurlijk!!! Hebben haar gister ook gezien, en wil nu ook zo graag dat het raak is en goed blijft zitten!!! IK WIL HET IK WIL HET IK WIL HET!!! :oops: hihihi, ach ja, met mij natuurlijk ook nog de andere 4 die in de bovenste lijst staan! 😉
nou fijne zondag nog!!!
liefs btje