snippie schreef:oja even denken wat wilde ik jullie ook alweer vragen hihi denk.........................................................
................................................................................................................................................................................... oja
hebben jullie het mensne al verteld dta jullie bezig zijn en zo jah hoe reageerde ze?
ik heb het me ex collega's verteld die reageerde jaloers want je bent nog jong en nog ene heel leven voor je!
en me zus verteld die reageerde eerst van zul je niet wachten tot je 30 bent!wnat ik ben 31 en ben er ook nog niet aan toe.
gelukkig is die bij gedraaid:D!
en me broetje weet het en die vond het heel gaaf:D!
me moeder heb ik het niet persoonlijk verteld,maar die vermoed wel wat.heb wel hints gegeven en die ozu het alleen maar gaaf vinden.
zo en nu jullie hihi
Wij willen het nog tegen niemand zeggen... Alleen heb ik het wel tegen mijn beste vriendin verteld. Maar zij is na 2 jaar en veel ziekenhuis bezoekjes nu zelf net 12 weken zwanger. Dus vind ik het wel heel leuk om met haar te kunnen delen en erover te praten.
Verder weet 1 collega het, omdat ik heen en weer aan het lopen was met ovu testen... :oops:
Ben benieuwd hoe ik dat volgende maand ga doen, als mijn andere collega er ook weer is...
Mijn moeder had mijn nicht eergister aan de telefoon. En mijn nicht maakte een opmerking over dat mijn moeder binnenkort wel weer oma wordt.
Waarop mijn moeder zei: alsjeblieft even niet zeg. :shock: Ben benieuwd hoe ze reageert als het echt zo ver is... Maar ik denk dat ze het dan wel leuk vindt, als ze ook ziet hoe blij wij er mee zijn.
Maar toch niet echt leuk om zoiets van je moeder te horen...