GuestOud lidBerichten: 5.389Lid sinds: 1 januari 2005
Mijn banner klopte helemaal niet van vorige maand ik ben 3 dagen overtijd
snippie schreef:welkom esther!!!
wendy spannend zeg:D!
oei sonja toch niet ongi?
snippie schreef:wendy meid mooi hoor zo'n banner:D!!!!ohh oke maar was het streepje wel duidleijker dan woensdag:D
ik ben benieuwd hoe het met de andere NODtesr gaat!
en misslola hoop dat jij maandag positief test!!
knuf
misslola schreef:snippie schreef:wendy meid mooi hoor zo'n banner:D!!!!ohh oke maar was het streepje wel duidleijker dan woensdag:D
ik ben benieuwd hoe het met de andere NODtesr gaat!
en misslola hoop dat jij maandag positief test!!
knuf
Het is afwachten geblazen. Heb wel voor het eerst sinds we bezig zijn dat ik me anders voel dan anders.
Vorige week vrijdag begon het met een opgeblazen gevoel en soms wat misselijk. De broeken zaten niet meer lekker, terwijl ik nog plaatsgenoeg had, maar drukte vervelend op mijn buik.
Sinds gisteren is het opgeblazen gevoel dus stukken minder, maar heb wel nadat ik iets gegeten heb een overvolle buik. Zo voelt het tenminste aan, terwijl ik dan bijna niets gegeten heb.
En toch ook wel last van wat maagzuur, wat ik normaal gesproken nooit heb.
Ach, al die kwaaltjes kunnen ook een virus zijn. Wil niet teveel positief gaan denken.
Eerst maar eens een lekker weekend tegemoet!
Claudia1984 schreef:Claudia......ronde 2 ..........1e kindje.........NOD 25 aug
Snippie......ronde 18..........1e kindje.........NOD 31aug
Sylvia........ronde 16/5........1e kindje........ NOD +/- 5 september
Lynn..........ronde 3............1e kindje.........NOD 11 september
Sonja2009.....ronde 4..........1e kindje........NOD 11 SEPTEMBER (VERJAARDAG)
sonja2009 schreef:snippie schreef:welkom esther!!!
wendy spannend zeg:D!
oei sonja toch niet ongi?
Nee het lijkt er niet op heb gister ook geschoren misschien dat ik een wondje heb gehad want had ook eigenlijk helemaal niets bij het afvegen...
Maar ik ga nog niet testen want ik wil niet een teleurstelling hebben (lekker nederlands)
Lynn schreef:Ik hoor/zie iedereen over leuke banners..
Maar ik kan die niet zien..:( Moet ik dit ergens instellen?
Ik wil namelijk ook wel mijn cyclus in een banner zetten :P.
snippie schreef:bij gebruikerspaneel kun je het verandereen:D
Lynn schreef:Ik heb het :D:D:D!!!
In het gebruikerspaneel kan je aanvinken dat je onderschriften kan zien.
Maar nu weet ik nog niet hoe ik zo'n mooie banner kan maken.. Wie kan me helpen?:D
snippie schreef:lynn en esther welke link hebben jullei gebruikt?
want bij lynn zie ej de banner wel alleen nog tekst er onder
en esther zie ej alleen die link.
sonja2009 schreef:Oke ik ben met 2 voeten op de aarde moet er even over nadenken hoe kan ik nou zo dom zijn om de verkeerde datum in me banner te zetten!! :?
Ik ga gewoon wachten tot ik straks weer een test doe en weer negatief en weer geld weg (had gister al me laatste geld opgemaakt hahaha)
Ik ben echt vrolijk vandaag mag van me mannetje patatje halen vanmiddag (3e keer deze week maar niet gezegd)
Ma baas is zijn karaoke act aan het voorbereiden voor de camping je ligt helemaal dubbel
Knuffel voor iedereen
Lynn schreef:Wat spannend allemaal!
Nieuwe testen :D:D
Ik zit net op dag 2 van ronde 3.. 😞 Mjah, nieuwe ronde, nieuwe kansen!
snippie schreef:esther je meot de link kopieeren en dna plakken in je onder schrift
EstherH schreef:snippie schreef:esther je meot de link kopieeren en dna plakken in je onder schrift
jaa zover was ik ook... maar de datum springt steeds terug :S
snippie schreef:EstherH schreef:snippie schreef:esther je meot de link kopieeren en dna plakken in je onder schrift
jaa zover was ik ook... maar de datum springt steeds terug :S
sorry :oops:
snippie schreef:heej hij doet het!:D
snippie schreef:ik ga zo ook maar even douche.
straks naar het zh:S!bah geen zin!
Lynn schreef:Ik vroeg me af: wat voor werk doen jullie?
En wat zijn jullie plannen als er eenmaal een kindje is? Blijven werken? Partime, oppas..?
En wat zijn jullie plannen als er eenmaal een kindje is? Blijven werken? Partime, oppas..?
wendyl schreef:Ik werk als Recruiter en Accountmanager.
En ik wil fulltime blijven werken, maar dan wel ook deels thuiswerken. Maar ja, eerst maar eens zien wat hier allemaal mogelijk is. Thuiswerken met een baby is ook niet echt ideaal...
Spannend Snippie!!!
snippie schreef:fijne dag esther.
dames ik ga er ook van tussen!!
liefs!!!
sonja2009 schreef:Waar is sharon kon zij ook niet testen vandaag??
EstherH schreef:sonja2009 schreef:Waar is sharon kon zij ook niet testen vandaag??
Sonja nog niet verleid toch te gaan testen? ;)
sonja2009 schreef:Nou na alle testen die ik al negatief heb getest ben ik het nu een beetje zat en vind ik het zonde van me geld heb er nog 1 liggen is het weer negatief kap ik met het testen en ga ik naar de HA dan gaat hij het maar betalen
EstherH schreef:sonja2009 schreef:Nou na alle testen die ik al negatief heb getest ben ik het nu een beetje zat en vind ik het zonde van me geld heb er nog 1 liggen is het weer negatief kap ik met het testen en ga ik naar de HA dan gaat hij het maar betalen
Dan maar hopen dat te test nu positief mag zijn!!!
Ben je allang bezig?
EstherH schreef:Dat valt idd mee!
Hee ik las dat je (sonja) 😉 laatst last had van vochtverlies ik heb dit ook al een paar dagen .. (soms echt slierten) sorry voor het vieze gepraat haha.. maar geen idee wat het zou kunnen zijn
EstherH schreef:Dat valt idd mee!
Hee ik las dat je (sonja) 😉 laatst last had van vochtverlies ik heb dit ook al een paar dagen .. (soms echt slierten) sorry voor het vieze gepraat haha.. maar geen idee wat het zou kunnen zijn
EstherH schreef:Wat een rust hier :D
sonja2009 schreef:EstherH schreef:Wat een rust hier :D
Ja en gister was het nog super druk hier
Lynn schreef:Hihi!
Ik vernieuw de pagina ongeveer om de 10 minuten.. 😂
Zo benieuwd naar alle verhalen!
Maar tis nu idd rustig. Lunchpauze he ;)
sonja2009 schreef:Ja me buurvrouwtje ook die was binnen een maand zwanger...
Ik wil ook graag tegen haar zeggen dat ik zwanger ben grrrr
EstherH schreef:sonja2009 schreef:Ja me buurvrouwtje ook die was binnen een maand zwanger...
Ik wil ook graag tegen haar zeggen dat ik zwanger ben grrrr
Ja hatelijk soms he!! maar wie weet is het nu bij jou raak!!
Kimberly20 schreef:sharon_ schreef:Ja wat de oude garde er van vind, moeten ze zelf weten. Er werd gezegd dat ik ontiegelijk overdreef enzo maar wij werden wel aangevallen. Terwijl wij alleen maar over zwanger worden willen kletsen met zn allen. En dat vond ik gewoon heel erg jammer. En toen ben ik verhaal gaan halen. En toen kwam er ook nog eens uit dat ze liever het forum allang op slot hadden gegooid. Nee dan voel ik me absoluut niet welkom daar. Dus nu beppen wij hier gezellig verder en zijn er wel nieuwelingen welkom. Wat ik overigens dan wel weer heel apart vind is, eerst word er gezegt ja we zijn het zat steeds alles voor jullie te moeten herhalen, maar onderin de balk hier zie ik wel steeds allemaal namen van de oude garde staan. Dan denk ik ook, wat willen jullie nou?! Waren niet jullie het die onze zogenaamde gezochte kwaaltjes zat waren? Nu zijn we weg daar dus is er geen last meer van ons en dan komen ze hier wel er over lezen. Beetje krom, maar ach wie ben ik.
Vind het gewoon erg jammer dat het zo moet zijn gegaan want het was namelijk echt een leuk topic daar ook.
Ik lees toevallig NU mee omdat ik zie dan Wendyl zwanger is!!! Super meissie, gefeliciteerd!
Even ter info meisjes 😉 Denk dat WIJ niet meelezen met jullie... Het is zo als je op het forum zit: Forum clubje zwanger worden, dan zie je iedereen staan die bij alle onderwerpen staat!
Dus ook de meiden die meekletsen in Wie is er al een jaar bezig met Clomid... Dus je ziet alle gebruikers die op het algemene forum zitten :). Denk dat vele niet eens meelezen hier, maar jullie gewoon verwachten in het andere topic 😛
Ik heb jou al gezegd dat ik je opmerking zwaar overdreven vond, niet gezegd dat je NIET welkom was (maar ben hier niet om ruzie te maken). En denk dat de oude garde of hoe men zich ook wil noemen hier ook anders over denkt, maar doe wat je wil doen snap jou ook dat je een eigen forum aanmaakt.
De oude garde hoe men zich noemt werd gek van alle klachtjes, die naar onze mening ook als ontpillingsverschijnselen kunnen zijn. Volgens mij heb ik jullie altijd geprobeerd te helpen indien ik het antwoord wist.
Maar jij gaf jouw mening over een opmerking van iemand (die notabene zwanger is, dus was heftiger kan reageren) en men geeft een reactie terug. Actie reactie zegt men. Maar als je dan gelijk naar een ander forum gaat prima. Maar ga ons nu niet beschuldigen van het hoe of wat.
Wij respecteerden je mening zeer zeker, net als jij die van ons. Maar je bent heus wel welkom hoor, net als iedereen. Snap best dat die opmerkingen rot overkwamen op je! Wilde dit ff voorop stellen, want vind dit echt super ONZIN!
Nou ik ga weer, maar wat ik alleen wilde zeggen is: je ziet onderaan de balk iedereen die op het forum: forum clubje zwanger worden zit... EN niet op jullie forum!!
Succes meiden met zwanger worden en als je vragen hebt 😉 Stel ze gewoon, je kan me PB-en e/o naar het topic komen. Zelf heb ik heel wat ervaring dus beantwoord ze graag :). Alleen vele vragen kan je zelf terugvinden op google :).
Doeg ladiezzz!!
kim1986 schreef:Lynn schreef:Ik vroeg me af: wat voor werk doen jullie?
Ik werk nu 16 uur in de week en mn vriend heeft een baan met diensten, als ik bevallen zou zijn dan wil ik de eerst komende tijd stoppen met werken en wil na een tijdje misschien weer parttime gaan werken of thuis werk gaan doen, ik wil niet dat mijn kind opgevoed gaat worden door opa en oma of door een kinderdagverblijf, daar neem je geen kinderen voor..maar dat is mijn mening.
Ik kan niet veel posten vandaag want ben op mn werk en heb nu even pauze.
Succes vandaag allemaal.
Groetjes Kim
Claudia1984 schreef:Het is hier idd erg rustig!! Gisteren was het niet bij te houden!
Kim1986 ik snap je punt, iedereen wil wel stoppen met werken als er dadelijk een kind is, maar ik denk dat het voor de meesten financieel niet haalbaar is.
Ik denk juist dat kinderen het op een kinderdagverblijf nog niet zo slecht hebben. Ze kunnen de hele dag spelen met andere kinderen, ze leren dat ze spulletjes moeten delen en ze kunnen veel van elkaar leren. (dit zeg ik niet om goed te praten dat ik mijn kinderen naar een kinderdagverblijf breng hoor, zo denk ik er echt over!!)
Mama2b schreef:Heey meiden
Ik heb nog niet alles gelezen (ja sorry hoor maar 40 pagina's in 1 dag 😮 hihi) maar ik voel me aangesproken door deze titel en wil graag mee kletsen! Ook ik heb de discussie meegekregen in dat andere topic en voel me heel erg aangesproken omdat ik al van begin af aan heb geprobeerd om mee te praten daar maar er op een of andere manier gewoon niet tussen kwam.. En dan lees je zoiets terwijl ja iedereen die net stopt met de pil heeft toch zoiets van hoe zit het enzo.... Dat hadden ze zelf ook daar en nu gaan lopen zeiken.. sorry hoor maar kan ik gewoon niet zo goed tegen want als ze advies nodig hebben ben je wel weer goed genoeg..
Zo dat ben ik even kwijt.. Hoop dat ik hier wel welkom ben 😉
Liefs
Kimberly20 schreef:Je hebt PB Mom2b
Kimberly20 schreef:Sorry :oops: Mama2b 😊
En men moet niet vergeten dat het internet is he :)!!! Je ziet elkaars gezichtsuitdrukkingen niet en dan kunnen getypte dingen rotter overkomen dan bedoeld!
Kimberly20 schreef:Jaaaa weet ik 😛 Wij vrouwen en hormonen haha...!!!
Maar snap de meiden wel, maar er is ook een excuus door een aantal meiden gemaakt op het forum! En daar wordt niet naar gekeken... Sommige meiden hebben dus gierende hormonen hier 😛
Maar nogmaals!! Meisjes.... Jullie zijn welkom het is een forum hoor :D!!!!!!