bono schreef:Boehoehoeeeee 😢 😢 , ik was liever ook meegegaan hoor!!!! Voel me erg schuldig dat ik heb afgezegd,het spijt me erg dat je je er over opwindt angelique. Vind ik echt heel vervelend voor je. En voor mezelf ook, trek het me erg aan 😞 . Weet nog steeds niet wat we gaan doen zondag en daar wordt ik dan weer sjaggie van! Ik wil het graag weten want ik hou het gewoon niet meer zolang vol, na een uur of 2-3 moet ik echt ff liggen ivm ischias. Was dan sowieso al beetje moeilijk geworden met de workshop haha, ineens plat op de grond of boven op de tafel 😉 . Bleghhh heb er echt een naar gevoel van...Wil ook niet dat jullie anders meer moeten betalen hoor, dan deel ik gewoon wel mee...
joh, het loopt allemaal met een sisser af gelukkig. heb tegen de 'juf' gezegd dat er bij sommige meiden medische klachten zijn (en bij jou dus ook) en dat begreep ze heel goed.
lyfke, de taart kan je na afloop gewoon invriezen. bewaren in een pedaalemmerzak, zoveel mogelijk lucht eruit en als je hem wilt gaan opeten 24 uur van te voren in de koelkast en 2 uur voor daadwerkelijk opeten uit de zak op het aanrecht op temperatuur laten komen.
smaakt prima en nauwelijks kwaliteitsverlies.
ik ga voor de geboorte geboortecupcakes maken, die ga ik ook al eerder doen uiteraard en gaan dus gewoon de vriezer in.