Goed idee om de fotocamera mee te nemen 😊 Ga m ook meenemen. Vind fotograferen altijd wel leuk! Jullie praten nu al in vaktermen hihi. Wordt zondag lachen 😊
kleinepukkieOud lidBerichten: 1.108Lid sinds: 1 januari 2005
Ik zie het al voor me... spontaan sta ik elke avond in de koken 😛 Nee denk niet dat dat gaat gebeuren. Maar wil toch wel graag straks met de eerste verjaardag zelf een taart kunnen maken :mrgreen:
benangeliqueOud lidBerichten: 904Lid sinds: 1 januari 2005
En we worden al zo dik.... allemaal lekkere dingen 😊 Zondag schiet al mooi op! Vind het echt super leuk om een keer uit te testen of ik misschien een klein kook/bak wondertje kan zijn 😉
Pep1997Oud lidBerichten: 225Lid sinds: 1 januari 2005
Oh ja ik wilde nog even wat vragen over de meeting zondag. Er wordt dit weekend weer niets goeds voorspelt over het weer. Mocht het nou echt behoorlijk gaan sneeuwen of ijzelen kan het dan verschoven worden?? Mijn man vond het namelijk niet verstandig voor ons om dan kilometers te gaan rijden met het weer en de wegen die dan niet goed zijn.....Ik vraag me dan ook af hoe het met de treinen gesteld gaat zijn. Eigenlijk is mijn vraag wat doen we in zo'n situatie?
Pep, exact jouw vraag heb ik vanochtend naar de juf (patricia) gemaild. Even afwachten dus. Ook ik vind het geen fijn plan om te moeten rijden met slecht begaanbare wegen.
kleinepukkieOud lidBerichten: 1.108Lid sinds: 1 januari 2005
Angelique zou ik mijn mobiele nummer mogen pb-en naar jou dat je mij een sms stuurt als het niet doorgaat zondag? Zit thuis nog steeds met zo goed als geen internet en beetje zonde als ik voor niets ga rijden.
tweety27Oud lidBerichten: 1.197Lid sinds: 1 januari 2005
Meiden ik hoop voro jullie dat het weer een beetje meezit en dat het gewoon door kan gaan maar mocht het verzet gaan worden dan kan ik misschien alsnog mee 😊
Pb-en jullie allemaal jullie nummer maar voor het geval er op het allerlaatste moment een beslissing genomen moet worden. Ik pb dan mijn eigen nummer even terug.
Lyfke24Oud lidBerichten: 367Lid sinds: 1 januari 2005
Hoi, gezien het weer lijkt mij verzetten toch het verstandigst. De wegen zijn hier nu al slecht, en de voorspellingen zijn dat dit weer de rest van de avond en nacht aanhoudt, dus ik denk dat het er morgen nog hetzelfde uitziet! En dat weet ik nog niet wat er morgen overdag nog gaat vallen... Ik vind niet dat we onnodige risico's moeten gaan lopen door slecht begaanbare wegen of openbaar vervoer dat wellicht niet vlgs plan gaat rijden, het is ook niks als er morgen maar de helft op tijd op de plaats van bestemming komt! Of wat zijn jullie ideëen hierover? Groetjes, Lyfke
Pep1997Oud lidBerichten: 225Lid sinds: 1 januari 2005
Bij ons (Hengelo OV) is er al wel veel sneeuw gevallen, 10cm denk ik.. Tot hoe laat wachten we morgen vroeg? Ik moet tegen 10.30 wegrijden om 12.00 in zeist te zijn.
mimimaboOud lidBerichten: 1.667Lid sinds: 2 juni 2009
Hier valt het weer me vooralsnog wel mee. Is wel iets sneeuw gevallen, maar ligt geen enorme laag. Maar geen idee hoe het verder op de weg is. Blijf lekker warm binnen 😉
Volgens mij moest Lyfke al om 9.30 bij of richting het station gaan. Voor mij is het op tijd zat. Las trouwens op nu.nl dat er een weeralarm voor noord nederland weer was afgegeven en dat het verder nog gelde voor de waarschuwen die vrijdagavond waren afgegeven....
ik vind het een lastig verhaal hoor. hier in alphen is het echt nog prima, maar weet niet hoe het zit met de rest van NL. de weeralarmen van KNMI hebben er vaker naast gezeten dan dat ze het bij het juiste eind hadden.
Het is ook lastig, want zelfs tussen zwolle/apeldoorn is het vaak al heel erg verschillend terwijl het maar 25 km is ofzo. Maar groningen, friesland, drenthe schijnt het nu echt kl*te te zijn. Moet ook zeggen dat ik niet heel erg bang ben om met dit weer te rijden.... en heb nu ook eindelijk mijn winterbandjes.. dus kan er tegenaan 😉
Ff een update van het weer in Drentieland: Het is hier wel barslecht hoor. Vriendlief is aan het werk (politieagent) en ze hebben al een aantal meldingen gehad van glijpartijen op de weg.
Ik moet zeggen dat ik het zelf ook niet zo'n probleem zou vinden om nu de weg op te gaan maar kan me voorstellen dat sommige mensen hier wel moeite mee hebben. Inderdaad een moeilijke keus angelique want het kan morgen wel weer heel anders zijn...
laten we morgen voor 9.30 allemaal inloggen. ik heb jullie nummers en kan dus afzeggen of toezeggen. ik kan echter niet zien hoe het in de rest van NL is, dus daar zijn jullie reacties voor nodig.
Hoi, ik moet om uiterlijk 09.30 u. van huis weg wil ik a) op tijd op het station zijn en b) nog tijd hebben om te kijken hoe die kaartautomaat werkt, dus ik stel voor dat om 09.00 u. de knoop doorgehakt wordt! Ik weet ook niet waar die juf vandaan moet komen en hoe zij erover denkt? Ik ga morgen toch maar om 08.30 u. opstaan, want op ns staat dat je vlak vantevoren moet checken of er speciale reisschema's zijn ivm het weer. Manlief heeft er geen probleem mee om mij naar het station te brengen (en halen uiteraard 😊 ), dus als de treinen normaal rijden, en Minimabo kan ook gewoon rond 11.45 u. op het station in Zeist staan, dan is het wat mij betreft OK. Komen er meer mensen met OV of rest allemaal met auto? Ik heb net nog ff op buienradar gekeken op de 24-u. verwachting (hier is het nu ook gestopt met sneeuwen) en er wordt vannacht én morgenvroeg toch nog wel sneeuw verwacht, zeker in de omgeving van Utrecht... Grtz Lyfke
Ik woon een kwartier van Zeist vandaan. En begin van de avond waren de wegen slecht. Maar zojuist op de terug weg van een feestje waren de wegen alweer helemaal schoon. Dus hier is het tot op heden goed te doen. Ik ga pas om half twaalf weg, en ga nu pas naar bed. Dus zal niet om 9:15 ingelogd zijn. Maar zie het wel als ik aan mijn ontbijtje zit rond een uur of tien.
Hier zit de weg voor het huis er wat wit uit.. geen idee hoe het op de snelweg is... Maar vannacht heeft het amper gesneeuwd en nu sneeuwt het ook niet. Laat maar weten wat we gaan doen.
Hier sneeuwt het inmiddels weer. Vind de site van de anwb een beetje tegen vallen. En wat ik al eerder zei het is lastig te zien hoe het in andere delen van het land is (en de route richting zeist natuurlijk).
Nee sorry, fuck die tijd klopt niet want dan zou ik over 10 min. al moeten vertrekken VANAF het station en ik ben nu dus nog thuis, ff kijken wat de vlgde tijd zou worden... zo terug!
Ik kom ook hoor angelique. Ik ga met mijn man zijn auto die heeft anmelijk winterbanden. Hoe laat vertrek jij uit Alphen? Ik kom ook op de N11 vanuit voorschoten....