da-silvaOud lidBerichten: 942Lid sinds: 15 maart 2009
Bedankt voor het uitleggen hoe ik m'n foto hierop krijg, maar ik denk dat ik dan even wacht op hyves. Dat snap ik in ieder geval! 😉
Indootje schreef:Mariekepiek schreef:ik krijg morgen de uitslag van de combinatietest
Hou je ons op de hoogte?
Er zijn toch veel meiden van ons die de combitest hebben gedaan hè?
Ben ik de enige die het niet doet/gedaan heeft :roll: ?
lonnekeleoni schreef:Hier mijn foto....let niet op de rommel op de achtergrond!
http://hugoenleoni.babysite.nl/
Mariekepiek schreef:ow maak je maar geen zorgen leonec!!!! die buik wordt echt boller!!!
Ik heb de uitslag van de nekplooimeting binnen. Uit de kansberekening komt een kans van 1 op 5000!!!! terwijl het normaal op mijn leeftijd 1 op 1070 is. Goed he!!!!!
Mariekepiek schreef:ow maak je maar geen zorgen leonec!!!! die buik wordt echt boller!!!
Ik heb de uitslag van de nekplooimeting binnen. Uit de kansberekening komt een kans van 1 op 5000!!!! terwijl het normaal op mijn leeftijd 1 op 1070 is. Goed he!!!!!
Beebie_Wish schreef:Dames, hebben jullie hier ook nog zo dat je veel winden aan het laten bent en ontzettend veeeeeeel witvloed hebt van onderen??? Bij mij is het niet normaal meer pffff
Kan om de haverklap schone slip aantrekken of een inlegkruisje in doen... :oops:
Ach ja, denk dat het er maar allemaal bij hoort he.
leonec schreef:Indootje schreef:Mariekepiek schreef:ik krijg morgen de uitslag van de combinatietest
Hou je ons op de hoogte?
Er zijn toch veel meiden van ons die de combitest hebben gedaan hè?
Ben ik de enige die het niet doet/gedaan heeft :roll: ?
Nee hoor wij doen he ook niet...eerst had ik zoiets van ja ik doe het maar na een gesprek met mijn gynaecoloog hebben we toch besloten om het niet te doen..
lonnekeleoni schreef:Jaaaaaa ik heb een kinderwagen gekocht, echt supermooi! Incl. maxicosi 135 euro!!!! Ik ben er echt helemaal blij mee!!!!
lonnekeleoni schreef:Hier mijn foto....let niet op de rommel op de achtergrond!
Andrea80 schreef:Hello Ladies,
@indootje: Wij doen de combinatietest ook niet we wilden namelijk geen vruchtwaterpunctie doen als zou blijken dat het risico groot zou zijn.
Ik zal me vanavond ook even aanmelden op de hyves!!! 😃
Ben vandaag 12 weken!!!!!! Joepie 😃
groetjes Andrea
Miesje78 schreef:Ik heb me ook aangemeld voor de Hyves!
In het echt heet ik dus Debby 😃
Morgen gaan wij trouwen!!! Zo leuk, heb er helemaal zin in!!!
Unknown schreef:Hallo allemaal,
Hier ook weer een goede echo gehad. Was vanochtend echt zenuwachtig en de tijd ging maar niet sneller voorbij. Eindelijk bij de gyn. zagen we de kleine flink bewegen en spartelen met de benen en armen, was echt leuk om te zien 😃 . De gn. probeerde de nekplooimeting te doen, maar leek alsof de kleine de gyn. aan het plagen was. Hij was zo aan het bewegen dat ze er een half uur over deed om goede metingen te kunnen doen!
Kindje was ook flink gegroeid en ben verder dan ik dacht.... :oops:
De uitslag van de combitest krijgen we pas over tien dagen. Maar denk wel dat dat goed zit! :D
Indootje schreef:lonnekeleoni schreef:Hier mijn foto....let niet op de rommel op de achtergrond!
Mooie foto!
En leuke site, is die makkelijk te maken via babysite?
Indootje schreef:Zo meteen voor de 12 weken echo, spannend :roll: !!!
Beebie_Wish schreef:Vind het wel leuk voor iedereen hier die allemaal al een buikje beginnen te krijgen...Hier bij mij zie of merk ik het totaal nog niet, maar ik heb best wel overgewicht dus denk dat het bij mij later pas zichbaarder zal worden denk ik...
En ook heeft de echoscopiste wel eens verteld van dat onze uk wat verstopt ligt zou het dan ook zo zijn dat we het hartje niet kunnen horen zelf, ik weet niet of mijn placenta aan de voorkant ligt heb ik ze nog niet over gehoord, wel dat onze uk vorige week vrijdag bij de echo op zo´n bloedvaatje lag te stuiteren hihi, hopelijk kan dat ook niet zoveel kwaad.
Beebie_Wish schreef:Vind het wel leuk voor iedereen hier die allemaal al een buikje beginnen te krijgen...Hier bij mij zie of merk ik het totaal nog niet, maar ik heb best wel overgewicht dus denk dat het bij mij later pas zichbaarder zal worden denk ik...
En ook heeft de echoscopiste wel eens verteld van dat onze uk wat verstopt ligt zou het dan ook zo zijn dat we het hartje niet kunnen horen zelf, ik weet niet of mijn placenta aan de voorkant ligt heb ik ze nog niet over gehoord, wel dat onze uk vorige week vrijdag bij de echo op zo´n bloedvaatje lag te stuiteren hihi, hopelijk kan dat ook niet zoveel kwaad.
Beebie_Wish schreef:Dank je wel allemaal 😉 .
Maar het kan toch niet zomaar mis kunnen gaan als je nog maar 2 dagen 1 tablet paracetamol ingenomen hebt?? Ik laat die paracetamol nu liever ff liggen hihi en hoor ik het dinsdag wel weer van de gyn.
Wel als ik s´avonds op bed lig voel ik iets harder dan normaal maar goed kan me er ook in verbeelden.
lonnekeleoni schreef:Mariek wat balen weer zeg, misschien toch te vroeg geminderd met je medicijnen? Ik hoop dat je gewoon een mindere dag hebt en datg je jezelf morgen weer beter voelt!
Dikke knuffel van mij!
Mariekepiek schreef:lonnekeleoni schreef:Mariek wat balen weer zeg, misschien toch te vroeg geminderd met je medicijnen? Ik hoop dat je gewoon een mindere dag hebt en datg je jezelf morgen weer beter voelt!
Dikke knuffel van mij!
ben intussen gisteren weer begonnen, maar het helpt nog niet. Pff! ik zit er al weer zo doorheen.
da-silva schreef:Ik heb zo de nekplooimeting, vind het best wel weer spannend! Helaas ben ik grieperig en moet ik zometeen door de regen fietsen :roll: Gelukkig heb ik geen koorts dus het kan de Mex. griep niet zijn. Toch zet dit me wel weer aan het denken. Ik ga straks bij het Diagnostisch Centrum vragen wat het beste is. Mijn gynacoloog adviseert namelijk wel inenten na 13 weken.
draakje78 schreef:Mariekepiek schreef:lonnekeleoni schreef:Mariek wat balen weer zeg, misschien toch te vroeg geminderd met je medicijnen? Ik hoop dat je gewoon een mindere dag hebt en datg je jezelf morgen weer beter voelt!
Dikke knuffel van mij!
ben intussen gisteren weer begonnen, maar het helpt nog niet. Pff! ik zit er al weer zo doorheen.
hey gatsie marieke da;s ook echt niet fijn!
Heb je wel het idee dat de medicijnen je helpen of blijf je nu alsnog spugen?
dikke knuf voor jou!
da-silva schreef:Hoi hoi,
Ik heb weer een geweldige echo gehad. Vooral omdat Beebs lekker tegendraads was en niet goed wilde gaan liggen voor de meting. Ik heb dus minstens 20 minuten van de kleine worm kunnen genieten. Hij was goed gegroeid (7.2 cm totaal nu) en flink actief. Ze hebben 1.4 mm nekplooi gemeten, maar hier kon ze verder nog geen uitspraak over doen. Ze hebben bloed afgenomen en over 2 weken heb ik de uitslag pas. Hoe dik was de nekplooi bij jullie Babe?
Sively schreef:da-silva schreef:Hoi hoi,
Ik heb weer een geweldige echo gehad. Vooral omdat Beebs lekker tegendraads was en niet goed wilde gaan liggen voor de meting. Ik heb dus minstens 20 minuten van de kleine worm kunnen genieten. Hij was goed gegroeid (7.2 cm totaal nu) en flink actief. Ze hebben 1.4 mm nekplooi gemeten, maar hier kon ze verder nog geen uitspraak over doen. Ze hebben bloed afgenomen en over 2 weken heb ik de uitslag pas. Hoe dik was de nekplooi bij jullie Babe?
Bij mij had ze 1x 1,2 en 1x1,4 gemeten. Ze zei dat dat heel goed was omdat het een dunne plooi was en ook omdat we het neusbeentje konden zien.
Groetjes
lonnekeleoni schreef:Hoi dames,
Ik lees hier nog wel mee en probeer ook iedere dag wel even iets te schrijven, maar wordt met de dag moeier. Ik ga dus nu lekker in bad en dan lekker naar bed toe.....
Slaap lekker allemaal!
Beebie_Wish schreef:Goedemorgen dames,
Zo word een druk dagje zo voor me vandaag namelijk hele huis ff schoonmaken dan ff boodschapjes doen en onze speciale gebakjes taart ophalen bij de bakker die we hebben laten maken, is voor morgen want morgen viert mijn vriend zijn verjaardag en dan is het moment ook aangebroken om het grote nieuws te vertellen. Alleen meiden ik zelf durf ineens niet om het morgen te vertellen want mijn hoofdpijn etc is ook helemaal weer weg heb bijna geen klachtjes meer...Heb alleen nog heel soms dat zurige smaak wat dan naar boven komt door mijn strot heen (heel fijn als ik auto rijles heb NOT!) En verder ben ik s´avonds vooral als ik druk geweest ben helemaal op en dan heb ik zo´n last van mijn onderrug en opgeblazen gevoel dat ik echt ff lekker moet zitten op de bank...
Mijn vraag wie van hier de dames hebben ook nog zo weinig klachtjes of hebben het gevoel dat de klachtjes minder worden, zelfs zie ik het aan mijn tepels en daar omheen dat ze niet zo donker waren als paar weken terug!!
En aaaarghhh wilde liever vandaag onze controle hebben maar dinsdag om 10.00uur hebben we pas afspraak met onze gyn...Maar de kans op dat het mis zou gaan moet toch al echt gewoon heel klein wezen, tsja de echoscopiste vertelde dit ons wel bij de 12 weken echo dat alles goed was en we nu minder dan 1% kans hebben dat het mis gaat...Maar waarom maakt het mijn eigen dan nog zo onzeker, ik weet het niet misschien omdat we het morgen gaan vertellen aan de familie etc en ik dan bang ben voor dinsdag aaaaaaarghhhh
En @marieke ontzettend veel beterschap ik wil best wel wat klachtjes van je over willen nemen ;)
Beebie_Wish schreef:Moeilijk is dat toch ook soms he unknown die onzekerheid bah bah...Mijn vriend word er ook wel aardig gek van onderhand want hij zegt me ook al vaak genoeg van ja we hebben al 4 goede echo´s gehad enz...Maar ik heb het eigenlijk precies hetzelfde als jou unknown als ik de echo zie ben ik een paar dagen hartstikke blij en trots maar daarna verander ik weer tot in die onzekerheid!!!
Ja we hebben ook een angelsound besteld maar hoe doen jullie dat stel dat je het hartje dan nog niet te horen krijgt blijf je dan rustig of maak je je dan wel wat meer zorgen??