Jippie, eindelijk is het dan zover! Ik hoop dat er snel meer meiden mogen volgen hier!!!
Ik ben 3 of 4 mei uitgerekend!
Groetjes Leoni
lonnekeleoniOud lidBerichten: 1.060Lid sinds: 22 december 2008
Nadine schreef:@Lonnekeleoni
Ik denk dat je snel gezelschap krijgt 😉 Sientje heeft ook positief getest. En ik ben het ook van plan, morgen 😂 .. nu eerst nog een test kopen 😉
@Misslola
Ik geloof dat ik begrijp wat je bedoelde met de borsten. Ik ben nu 1 dag overtijd en ze zijn voller en gevoeliger..
misslola schreef:
Oh wat spannend nadine!!!
Wanneer ben je van plan om te testen? Of wil je bewust even wachten?
Nadine schreef:misslola schreef:
Oh wat spannend nadine!!!
Wanneer ben je van plan om te testen? Of wil je bewust even wachten?
Ik was van plan morgen te testen, maar toen ik de tests eenmaal gekocht had.. 😂
POSITIEF Ik ben zwanger!!! 😃 😃 😃
Ook al wist ik het eigenlijk wel, t is net of zo'n test 'mama' tegen je zegt als die positief is.. en ja, dan heb ik mn emoties niet in bedwang hoor :mrgreen:
Ik kijk ernaar uit om met alle zwangeren mee te kunnen praten ;)
Sientje schreef:Mariek...ik had ook na mijn NOD nog z´on heel licht streepje. Maar de CB test gaf aan zwanger. Tis moeilijk he om te geloven en ik snap je angst eromheen ook wel...maar meis als ik het zo bekijk mag je er echt al wel blij van worden hoor!!!!
Liefs, Sientje
Mariekepiek schreef:Joehoe! Kruidvat test doet het ook! die is zelfs nog duidelijker!!!
kijk maar!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-V4CARKVU-D.jpg
(test me gek! HAHa! ) kan wel gevraagd worden voor de consumentenbond testpanel
babyboomshop positief
kruidvat positief
sensitest positief
zozwangertest positief.
Mariekepiek schreef:Joehoe! Kruidvat test doet het ook! die is zelfs nog duidelijker!!!
kijk maar!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-V4CARKVU-D.jpg
(test me gek! HAHa! ) kan wel gevraagd worden voor de consumentenbond testpanel
babyboomshop positief
kruidvat positief
sensitest positief
zozwangertest positief.
Mariekepiek schreef:als je niet teveel drinkt en je plas even ophoudt lukt het ook wel hoor! ik heb ook gistermiddag de clearblue en kv gedaan. Maar de clear blue digitaal geeft een nauwkeuriger beeld van hoever je bent als je met ochtendurine test.
ooh, ik laat me nog gek maken door verhalen van als je voor NOD positief test kan het alsnog fout gaan. Moet ik me daar nog zorgen over maken aangezien de test vanochtend van babyboomshop weer duidelijker was en mijn temperatuur nog steeds aan het stijgen is?