Beebie_Wish schreef:Gefeliciteerd lieke 😉 . Jij ook een fijne zwangerschap toegewenst. Ik heb ook maar erg weinig klachtjes. Wel heb ik regelmatig last van mijn onderrug en krijg ik spierpijn/trekkerig gevoel vanuit mijn liezen door mn hele benen heen, en s´ochtends met vlagen misselijk, en s´middags onwijs moe en veel gapen. En oh ja heb onwijs last van witte afscheiding...
Dat geeuwen dat is heel herkenbaar 😃 Begin al na de lunch en hou niet meer op...haha, mijn collega's zeggen dat ik eens vroeg naar bed zou moeten....haha, ze moesten eens weten...
Verder slaap ik goed, ben alleen ook al rond 05.00 u wakker steeds en kan dan niet meer in slaap komen.
Ik heb me ook even toegevoegd....Zoals jullie zien ben ik al errug oud...haha, maar ik voel en doe alsof ik 20 ben hoor!
Had graag gewild dat ik al een afspraak kon maken bij de v.k. gezien mijn leeftijd en de risico's..
Sientje---------36-----------3e kindje------------------2 mei 2010-----------31 aug Gyn.------- ronde 1
Beebie_Wish----25-----------1e beeb-------------------3 mei 2010-----------7 sept Gyn---------ronde 6 (dankzij de Clomid)
Nadine----------28----------1e kindje-------------------4 mei 2010 ---------- ? ---------------in ronde 5
MiniMe----------28----------1e kindje-------------------5 mei 2010 ---------- 1 sept HA--------in ronde 2
Miesje78--------30-----------1e kindje-------------------6 mei 2010---------- 13 okt ----------------in ronde 1
Elmo80---------29------------1e kindje ------------------ 6 mei 2010----------??----------------in ronde 2 na MK
Claudia---------25-----------1e kindje--------------------7 mei 2010---------- ? ----------------in ronde 2
Mariekepiek----29-----------1e kindje------------------- 8 mei 2010-------??????-----------------in ronde 11
Tineke---------25------------2e kindje-------------------12 mei 2010-----------1 okt-------------in ronde 5
Cin.-----------26------------2e kindje--------------------15 mei 2010-----------?---------------in ronde 3
Lieke----------41------------1e kindje-------------------11 mei 2010---------???----------------ronde 6