Goeiemorgen aanstaande mamas! 😃
Hoe is het met jullie? Ik lees dat bij sommige de klachten al beginnen. Nou bij mij ook wel hoor. Ben wat misselijkjes sochtends en savonds en vooral MOE. Beebiewish ik heb ook heel erg veel witverlies, weet niet wat dat betekent. Ben vanochtend wel geschrokken! Ik zag een rood/oranje druppeltje in mn onderbroek! maar bij het afvegen had ik weer witverlies.. ik hoop niet dat het echt bloed was en dat het mis aan het gaan is!!! 😢
Gisteren bij de gyn ging het heel goed. Ik heb mn echotje gehad, en je kon een klein boontje zien. Ik heb geen echos mee naar huis gekregen, maar zo zag het er precies t zelfde uit:
http://www.babyjava.net/images/ultrasound-sac.jpgWat was dat mooi zeg. Ja ik weet het, het is eigenlijk nog niks, maar het is toch zo bijzonder! De gyn zegt tegen mn mannetje: kijk papa, dit is jouw kindje, nog erg klein, maar hij is der toch echt!
Wat een ontroerend moment was het. I was sooo happy! De smile kon ik die dag niet meer kwijt!
Maar ja. Ze kon verder niet veel meer zien. Dat maakt ok niet uit. Ik wilde bevestiging en die heb ik ook!
Verder heeft de gyn me foliumzuur voorgeschreven en wat advies gegeven. Mijn bevaldatum is niet 7 maar 11 mei. Dus ik ga 4 dagen achteruit..
We hebben het gisteren aan mijn schoonouders verteld en vanavond gaan we het aan mijn ouders vertellen!
Over 3 weken mag ik terug komen! En dan is er hopelijk wat meer te zien!
Spannend hoor!
Ben heel benieuwd naar jullie echos!
Door mn blije verhaal ben ik dat druppelje bloed vergenten!!! 😞
ik hoop echt dat het goed zal gaan!