BeautyQueen23 schreef:Marieke, weet dat je het al 100x gezegd hebt..
maar die duo deken...heb jij katoen of vellux? :D
1 x maar gezegd hoor!
velux!
BeautyQueen23 schreef:Marieke, weet dat je het al 100x gezegd hebt..
maar die duo deken...heb jij katoen of vellux? :D
draakje78 schreef:Mariekepiek schreef:heeh,
indootje....ik heb mijn tankini bij http://www.lingerievoortwee.nl/ besteld. Kijk maar of ze nog wat voor je hebben. Ben benieuwd.
over het opmaken van het bedje. Ik heb naast de aerosleep en aerosleephoeslaken ook een gewoon setje molton en jersey hoeslaken. Die molton en hoeslaken zijn toch voldoende of moet er daaronder noch iets van een molton zeil. Dat moltonzeiltje staat namelijk ook op de uitzetlijst, maar kan me niet voorstellen dat je er drie lagen op doet. Snap dat even niet hoor!
Net trouwens voor het eerst wezen zwanger zwemmen met draakje en lonnekeleonie. Was erg gezellig ook met de andere zwangere dames die je daar tegen komt.
ik vond het inderdaad ook erg gezellig, maar ook best pittig, ga nu dan ook (lekker) slapen
leonec schreef:Ik ga de eerste tijd niet werken ;)
BeautyQueen23 schreef:BW... idd heel veel geluk dat de wachttijd niet lang is.
Hier in utrecht is het gemiddeld toch wel 1,5/ 2 jaar..
Gelukkig heb ik zelf geen kdv nodig en lukt het met de oma's en mijn vriend.. 😊
@ Marieke, vanwaar je keuze voor vellux?
Mariekepiek schreef:waarom zou je wachten??
BeautyQueen23 schreef:Thnx!! Twijfel nog steeds tussen lakentjes of dekbedjes... maar zie meer leuke dekbedjes dus ga ook maar zon deken kopen 😃
vind het ook leuker staan dan een lakentje + deken...
Vandaag het kamertje gesaust en een muursticker besteld... dit weekend even panelen schilderen en dan hopelijk maandag de muursticker in huis 😊
jullie al bezig met het kamertje en wat voor style doen jullie?
BeautyQueen23 schreef:
Wij hebben een manicuresetje, borstel/kam, aquasit, easy wipe!
Persoonlijk vind ik een zeepdoosje, waskom en luieremmer (heb gewoon zo'n één die het ook afsluit) overbodig.
Welke kinderstoel hebben/nemen jullie? Met of zonder wieltjes?
Mariekepiek schreef:ooow dus je verlof begint eigenlijk ook al vroeg leonec!
en draakje.....als je meer vetjes hebt, dan moet de baby toch ook harder kunnen trappen om het aan de buitenkant te kunnen voelen?! dus zou het ook daardoor langer kunnen duren voordat je het aan de buitenkant voelt.
BeautyQueen23 schreef:Meiden over een matrasje... bedoelen jullie het aerosleep matras of de matrasbeschermer van aerosleep?
Dit is nogal een verschil.. hier bij gardo raadde de verkoopster het aerosleepmatras af, matras schijnt niet geweldig te zijn.
Dus heb een gewoon matras met beschermer aerosleep.
Mariekepiek schreef:zelfde verhaal hier leonec! ik heb ook gewoon nog een set molton, moltonzeil, hoeslaken ernaast voor als ik aerosleep dekej niet wil gebruiken
nadine en leonec gefeliciteerd alvast! Er gaan er best nog wel wat trouwen trouwens. Is dit vanwege de komst van de baby dat jullie dit nog tijdens de zwangerschap doen?