Indootje: ben benieuwd naar je foto’s ! hoop dat je een betere echo had als lonnekeleoni en ik, want wij hadden wel veel ledematen ervoor zitten. Alvast veel plezier op de 9-maandenbeurs. Zal wel druk zijn!!! Er stond laatst trouwens een stukje op nu, dat zwangere dames wel op m oeten passen. Dus er komt wel steeds meer bewustzijn over dat zwanger zijn de nodige energie kost. Lees maar :
http://www.nu.nl/gezondheid/2186636/zwa ... assen.htmlBente: da’s echt leuk he!!! Dat je ze steeds beter gaat voelen!!! En dat je partner het nu ook goed kan voelen. We hadden laatst hetzelfde en moesten er ook zo om lachen. Maar ik ben ook nog niet zover dat ik kan herkennen waar wat in mijn buik zit. Soms voel ik dan zowel linksboven als rechtsonder een trap die even hard lijkt te zijn. Maar welk van de 2 dan de benen zijn???? En af en toe voel ik ook van dat rare gekriebel. En elke dag zie of voel ik mijn buik flink heen en weer gaan, dan is mijn schatje echt even een andere draai aan het zoeken en draait zich net als een walvis/zijn vader wild om. HAHA!
BW: kraampakket hoeft niet mee naar het ziekenhuis. Alles is daar ook aanwezig. Hooguit misschien een matrasje voor onder je kont zodat het vruchtwater daarin komt. De intake van de kraamhulp is bij mij ook wel erg vroeg hoor! Ze doen dit meestal pas vanaf 7 maanden zwangerschap (komt op hetzelfde neer als wat indootje zegt dus. Ik zou zeggen als je met 34 weken zwangerschap nog niets gehoord hebt, moet je ze even bellen.
Bij ons komt de kraamhulp dus vandaag voor de intake. Weet totaal niet wat ik ervan moet verwachten. Ben benieuwd. Volgende week vrijdag komt het kamertje!!!!!!!!!!!