lonnekeleoni schreef:Haha, wat grappig zeg om te zien hoeveel mensen er meelezen! Gezellig hoor!
Betreft de kruiken. geloof dat Beauty Queen dit vroeg, deze leg je in het bedje om het bedje op te warmen, het is niet de bedoeling om een kruik in bed te laten liggen naast je kindje (ook ivm eventueel lekken) Dus voordat je je kindje in bed legt moet de kruik eruit!
Verder vandaag hier gehoord dat als ik mijn auto (leaseauto) inlever tijdens mijn verlof dat ik hem waarschijnlijk niet meer terug krijg na mijn verlof 😞 Dus ik moet afscheid gaan nemen van mijn auto. Ik baal er wel van, maar als ik hem houd moet ik 180 euro per maand gaan betalen tijdens mijn verlof en moet ik daar bovenop nog de benzine betalen en hoeveel zal ik die auto gebruiken tijdens mijn verlof???
iedereen houdt elkaar hier in de gaten 😂
balen van je auto zeg, maar denk idd niet dat je 'm veel zult gebruiken in je verlof, krijg je wel een
andere auto ervoor terug als je weer met je werk begint??
over die kruiken, volgens mij is het juist wel de bedoeling dat ze in bed blijven liggen, ook omdat er een molton
onder het hoeslakentje moet en de kruik moet altijd met de dop naar beneden liggen ivm lekgevaar...