Mariekepiek schreef:ik zou niet weten hoe ik erachter moet komen dat ik 5 cm ontsluiting heb aangezien ik niet bij een verloskundige loop! hah!
Die 7 cm gaat ook alleen op voor diegene die
niet om medische redenen in het ziekenhuis hoeven te bevallen. Die lopen wel altijd bij een vk.
Onze kleine is eergisteren ook heel erg stil geweest, de hele dag :shock: Was wel even schrikken, totdat ik las dat dat ook kan komen door de beperkte bewegingsvrijheid. De dag erna lag ze weer in de vertrouwde houding en trapte ze weer wat meer. Als ze dat niet gedaan had, had ik de vk gebeld hoor.. maakte me ook wel zorgen..
Laat je even weten wat ze er in het ziekenhuis van zeggen? Hoe het met jullie beeb gaat?
@lonnekeleonie
Gefeliciteerd met je auto!
Ik slaap ook slecht, vooral als ik last heb van maagzuur. Dat kan zo erg zijn dat ik er misselijk van word en dan zit ik liever doodmoe rechtop, dan dat ik tevergeefs probeer te slapen.
Oefenweeen voel ik ook sinds een paar dagen. Ik voel het als een soort lage rugkrampen, en jij?
Wil jij die vriendin van je, die die draagdoek voor je maakt, vragen hoe ze dat doet? (met patroon o.i.d.) Ik wil er ook graag één maken.