Even heel kort tussen de aciviteiten door:
Fijne kerstdagen!!!
popje 2 in de maakOud lidBerichten: 589Lid sinds: 11 november 2008
Regenboog schreef:mama:
wat geef jij je kids nu? groentehapje? fruithapje? (uit een potje toch?)
wat gaf je ze als eerste en hoeveel kregen ze toen en nu?
Omdat Femke reflux heeft, is het verstandig vroeg te beginnen met vast voedsel..
(mag nu al), .. wie kan me helpen? (ze mag geen fruithap, daar zit teveel zuur in)
leeuwinnetje schreef:@Finaly: hoop ook dat de sollicitatie iets word!
Balen dat jayron nog niet doorslaapt! hier slapen ze soms 5 uur, maar meestal maar 4 uur!
En het kan hier ook nog wle even duren, omdat ze te vroeg zijn geboren, mag ik eigenlijk pas vanaf november rekenen.
@Regenboog: Wat fijn dat femke een stuk minder huilt!
regelmaat is toch heel belangrijk en hun eigen omgeving, dat merk ik hier ook!
@mama: wat vervelend dat de brunch niet helemaal vlekkeloos verliep.
maar kan je ook wel begrijpen dat je bent gegaan!
leuke foto's van de oude doos!!! 😊 je had echt een flinke buik he, op het einde!!!
Gister zat Esmee bij mij in bad en mijn man zou gwen in de andere arm aangeven en dan Esmee gaan aankleden.
Gwen begon toen net te plassen en toen gleed ze op een of andere manier uit de handen van mijn man. Pff, we schrokken ons kapot. 😞 gelukkig had mijn man haar weer snel te pakken, ze had maar een kleine val gemaakt, maar wel tegen de badrand aan, blauwe plek op het voorhoofje. Was natuurlijk wel effe flink krijsen, logisch natuurlijk.
Maar toen we een half uur later de plek nog aanraakte, toen gaf ze gelukkig geen kik meer!
1e kerstdag zijn mijn ouders bij ons komen eten en 2e kerstdag bij mijn schoonouders wees te eten en blijven slapen.
We zijn ook blijven slapen bij mijn schoonouders, eigenlijk wilde ik dat liever ook niet, slaap toch het liefst thuis, maar schoonmoeder wilde het zo graag. Alleen de kids moesten bij schoonouders op de kamer slapen, want op onze kamer was geen plaats. Zij zouden dan ook de de ochtend en avond voedingen doen, hebben ze ook gedaan, maar heb jammer bar weinig geslapen. heb de kids toch regelmatig horen huilen en zij hebben daar houten vloeren, dus elke keer op en neer geloop, hoor je goed. en het bed sliep ook niet hele prettig. Dus duik nu maar eens mijn bedje in!
finaly87 schreef:nee wat janini ook zegt, van te snel stoppen kun je borstonsteking krijgen, zeker bij mij want heb gewoon 7 a 8 keer per dag volle borsten waar zo een 160 cc uit komt, dus lijkt me niet slim.. dan idd 1 voeding per dag minder, oftewel de fles geven (savodns) maar moet ik dan de borsten neit gewoon kolven?? dan gaan ze toch ook "knappen"? En jayron mag nu 4 x per dag een fles maar drinkt nog 7 x uit de borst, dus dan zou ik 7 x flesvoeding moeten geven, wat weer te veel is.. of gewoon 6 flesen van 150 cc? beetje verwarrend..
finaly87 schreef:hmm ken je nagaan hoe kort.. jayron zou t dubbele moeten en je hebt 2 kleintjes dus zouden we ook op het zelfde zitten denk ik..
ik werd vanaf 6 weken tot 16 weken misselijk met overgeven.. bah! geen pretje.. alleen daarom hoop ik al niet snel zwanger te zijn want strax heb ik dat weer en dat met jayron.. 😞 hoop dat je geen last van misselijkheid en elk ander kwaaltje hebt mama88 in combi met je meiden.. als je zwanger bent.. ben benieuwd!
*zucht, heb me net in de nesten gewerkt bij het namen topic.. was wel erg hard met me uitspraak over mening van bepaalde namen.. had t voor me moeten houden! 😞 :(
finaly87 schreef:ik ben er al weg want gaat niet goed anders.. bleh! haha
ze zijn wel weer lief hoor, heb me excuses al gemaakt..
nou 6 x 100 ml, jayron moet ong 4 a 5 x 200 ml als ik t pak geloof, dus dat is bijna t dubbele van wat leeuwinnetje geeft.. en zei geeft t 2 x aan 2 meiden dus komen we denk ik op t zelfde uit? hoeveel dagen doe jij met een pak dan regenboog?? hoeveel krijgt femke nu??
finaly87 schreef:toch raar dat bij 5/5,5 kilo een baby 5 x 200 cc moet en boven de 6 kilo 4 x 200 cc.. is toch juist minder.. :?
Finaly, schrok eigenlijk wel dat je wilt stoppen met BV, dacht dat je dat zo graag wilde. Heb je nog hulp gezocht? Bijvoorbeeld lactatiekundige? Zou jammer zijn als je tegen je zin in stopt, ook financieel .