leeuwinnetje schreef:Fijn dat de meiden goed hebben geslapen, hier hebben ze ook lekker geslapen, heb ze vanacvohtend weer wakker gemaakt.
Vind het ook soms ene gedoe met de duowagen, je kan idd niet overal tussendoor rijden, en vind dat eigenlijk best slecht.
Maar ja, weinig aan te doen.
Als ik ergens niet door kan roep k dat de hele winkel door en zeg ik het bij de kassa nog een keer.
ik zeg dan ik vind het asociaal van jullie winkel dat ik er niet door kan, ik hoeft niet perse te shoppe met de kids bij me
maar denk eens aan mensen in een scootmobiel of rolstoel die niet anders kunnen die kunnen er ook amper door.
ik krijg vaak tehoren : je doet het toch zelf je had ook achter elkaar kunnen nemen als kinderwagen. Ik zeg altijd moet ik naar je baas gaan, ze bieden altijd excuus aan maar daar heb ik niks aan.
Leeeunwinnetje krijg je ook zoveel aandacht als je in het dorp/stad rijdt met de kinderwagen.. ik vind het gewoon niet meer leuk ik kan nergens lopen of we worden aan gesproken of aan gekeken vreselijk. Baal al een beetje als ik straks 3 kids bij me heb mensen blijven kijken ook hier zeg ik wat van tegen mensen ik snapo niet waarom in hemelsnaam mense zo moeten kijken of ze nog nooit zusjes hebben gezien! VOor mij zijn het gewoon 2kinderen niet de tweeling snap je waarom dan andere er wel zo tegen aan kijken... je merk al het zit me hoog. hah
Kalimero is weer op tv op zappelin hahah daar heb ik vroeger ook naar gekeken en nu kijken me meiden er naar!!! enmoeders
met 1 oog 😉