Jayron excuses zijn aanvaard hoor 😉
10 juli, helaas kan ik dan niet.... Ik heb een meeting met de oktobermeiden én die dag vieren mijn nichtje en tante hun verjaardag dus ben bang dat ik daar heenga ipv de meeting met okt.
O had een heerlijke moederdag ben zo verrast!
Milan zat bij mijn schoonvader op schoot en ik zat me op te maken naast hun op de bank. Bjorn was druk Milan en opa aan het filmen en zei ineens: he Milan heb je een kaartje? Wat moooi voor wie is die?
Er stond mama op dus opa dacht he: das de mama van Bjorn dus zei tegen Milan: geef maar aan oma. Bjorn zo: nee dat is toch niet Milans mama haha!
Dus ik dacht he! Das voor mij!!!!!
Er stond een lief verhaaltje in dat Milan papa erop uit had gestuurd om voor mama iets te kopen, en dat hij hoopte dat ik het een mooi cadeau vond voor mijn eerste moederdag. En ik moest t gaan zoeken.
Het stond in het tuinhuis, groot cadeau!!!!
Dus ik dat blij als een kind mee naar binnen genomen en samen met Milan uitgepakt (die vond t lintje het mooist 😉 ) en er zat echt een hele gave spiksplinternieuwe fietstoel in!!!! Met zo'n scherm erbij tegen de wind, echt zooooo mooi!
http://www.fietsonline.com/fietszitjes- ... ack-p-3175Dat is hem, onderaan staat het zitje. In het echt zie je wel wat duidelijker de print die erop staat.
Lief he????? Was helemaal overdonderd want had niet verwacht dat ik iets kreeg laat staan zo'n groot cadeau! :mrgreen: