Eef82 schreef:Hoi Anne,
Volgens mij beoordelen ze het sperma altijd per milliliter hoor!! Althans, zo dacht ik het. Mijn man zit dan met z'n bijna 20 miljoen per milliliter aan de ondergrens, maar omdat daarvan maar een klein percentage goed beweegt is het dus slecht zaad.
Als ik het verkeerd begrepen zou hebben, dan zou de gyn denk wel geschokter hebben gereageerd bij de uitslag. Dan zou het totaal maar 20 miljoen zijn en da's wel erg weinig. Maar misschien heb ik het toch verkeerd.... (hoop het niet!)
Ik ben er ook nog niet over heen.
Sterker nog, ben echt depri.
Zoek vooral afleiding in m'n werk (morgen eigenlijk vrij, maar ga wel werken),
maar zodra ik er even over nadenk schieten de tranen in m'n ogen.
Zie het even allemaal niet meer zitten.
Het enige waar ik een beetje moed uithaal,
ik het zoeken naar 'wat kunnen we nog meer allemaal doen'.
Dan krijg ik weer een klein beetje hoop dat het misschien toch ooit...
Ik ben ook erg bang dat het niet alleen aan het zaad van mijn man ligt,
maar stiekem ook een beetje aan mij wat betreft de innesteling betreft.
Maar dat kom je niet te weten!
We moeten alleen niet vergeten dat bij IVF/ICSi e.e.a. buiten het lichaam om gebeurt,
en dat heeft waarschijnlijk toch effect. Normaliter komt een embryo niet buiten het lichaam,
in aanraking met vreemde vloeistoffen enzo...
Meiden, ik ga even eten. Kom straks weer ff terug!
lieverd!! ik herken je gevoel zo!!!!!!ben ook maar aan het zoeken naar iets wat innesteling kan bevoorderen
ik ben zo onzettend boos en verdrietig!
vandaag belde arbo me en moest het verhaal weer doen! was voor het eerst weer dat ik er echt over had gehad zo mondeling!en jah hoor daar ging ik weer!
Ik draai ook alleen maar 1 bepaald liedje weet dat ik dat niet moed doen.
maar voel me verstikt in me eigen verdriet en boosheid.
Ik vermeid juist mensen!ik wil heel graag maandag weer proberen te werken ,maar zie er echt als een berg tegen oP!
het liefst sluit ik me zelf op en ga nooit meer werken(op het moment)maar ik moet van me zelf!anders ga ik niet meer:S!
en idd wat je zegt ze kijk per mil!staat ook in de link die ik stuurde,maar snap ej gevoel!