nou ik denk dat vandaag dan toch de langverwachte doorzetten , stik van de kramp maar ben er wel blij mee
hoe stom het mischien ook klinkt, als het goed doorzet kan ik vanmiddag bellen naar zh en start mijn nieuwe korte schema.
Woehoe!! Wat fijn meid!! Gaat het nu nog lukken om dit jaar een poging te doen??
Snippie, had net m'n man gebeld om te laten uitzoeken of er een telefoonnummer stond die ik zelf kon bellen, belde ze mij gelukkig al!
Hoe voel jij je op dit moment? Is die rare buikpijn voorbij. Snap dat je je instelt op ongi, maar ik blijf hier voor je duimen hoor!
Carmen, ik zou zo een eitje aan je doneren ware het niet dat ik dan toch zelf minstens 1 keer een voldragen zwangerschap wil hebben meegemaakt. Hetzelfde wat jij zegt over zaaddonatie (stel dat dat stel het dan wel lukt, en jullie niet), zou ik nu ook hebben: stel dat jullie met mijn eitje een kindje krijgen en het zelf bij ons niet lukt... Of is dat erg egoïstisch??
Anne, gezellig dat je met ons mee blijft kletsen. Misschien wordt december jullie maand! Wanneer had je ook al weer het intakegesprek?