snippie weet je al hoeveel je er terug wil laten plaatsen
en wil je ook cryo's laten invriezen
kan me voorstellen dat je niet kan wachten op morgen
anne*Oud lidBerichten: 1.362Lid sinds: 25 november 2008
Carmen40 schreef:*Snippie,
Vind het geweldig voor je!!!! Te gek.
Kan mij goed voorstellen dat jullie door het dolle zijn.
Goed hoor 😉
Nu duimen voor een goede TP en dat ie 9 maandjes mag blijven zitten 😛
Succes alvast....en veel geluk natuurlijk......
Liefs,
Carmen
angelique84 schreef:goedenavond iedereen!
Er wordt hier lekker actief gekletst 😃
Moest weer even bijlezen..
Maar Snippie, dat is even goed nieuws!!
Ik hoop dat je over 2 weken een hele dikke positieve test zal hebben!!
Ik duim voor je!!
Hier nog rustig..
Nouja op ziekenhuisfront dan.. gelukkig gaan de dagen snel voorbij en zal het zo 7 december zijn..
Ik heb alleen nog geen brief/uitnodiging gehad voor de IVF Bijeenkomst..
Hebben jij een bijeenkomst gehad en zoja kregen jullie van tevoren hier ook een brief/uitnodiging van??
Alleen vanavond is er een Poolse dame, die nauwelijks Engels of Nederlands kon, achterop mn auto geknald toen er file vorming ontstond..
Ze reed veel te hard en zag me over het hoofd!!
Pfff..nou echt geen pretje..heb gelukkig niks, maar probeer iemand maar eens uit te leggen om een bepaald formulier in te vullen, als ze niks begrijpt.. 😈
Maarja, gelijk mn verzekeringsadviseur gebeld en die gaan me morgen terugbellen om te kijken wat ze kunnen doen etc..
Nu een avondje relaxen op de bank 😃
Bijna weekend weer..!!
Angelique
Carmen40 schreef:*Eef,
Heel veel succes a.s. maandag met de TP.
Wel goed hoor, zo weinig eenheden en zoveel eitjes!
Hoop dat er veel emmy's bij zullen zitten......
*Snippie,
Hoe gaat het met je, hoe voel je je?
Liefs,
Carmen
Eefje begrijp ik dat je man niet mee is met de punctie en terug plaatsing?
nee hoor let niet op elk steekje omdat ik weet dat je pas wat kan zeggen met positieve test! en sommige beginnen met bloeden 10dagen na terug plaatsing.dus we gaan het allemaal wel zien.
voel me even rustig als andere maanden!
kan er niet meer aan doen.dan die bollen in nemen!
jij alvast veel sterkte morgen!
hoi eef
nee mijn ongi is er nog niet vrijdag laatste pilletjes primolut gehad, dan zou er 2-4 dagen later iets moeten gaan gebeuren,
wacht dus nog maar af.
de groei van de follikels is inderdaad wel snel gegaan met 112e ik spoot 150 eh,maar als je echt last zou hebben van overstimulatie doen ze geen tp, daarom is toen bij mij de behandeling al voortijdig afgebroken
Hier gaan we weer op de "natuurlijke toer".
De 25 / 26e verwacht ik weer de piek, proberen maar weer......
Tussendoor flink oefenen
Eef82 schreef:Eefje begrijp ik dat je man niet mee is met de punctie en terug plaatsing?
Hij is er wel met de punctie hoor, hij moet wel, want hij moet tenslotte daarna naar het andere zkh én z'n zaadjes afleveren! Met de terugplaatsing komt hij waarschijnlijk ook wel terug. Hij begrijpt gelukkig ook wel dat ik niet alles in m'n eentje wil doen! Maar ik weet niet hoe ik me ga voelen de komende week en dan vind ik het naar dat ik alleen thuis ben.
Hoe voel jij je verder dan Snippie, ben je de dag na de punctie nog gaan werken? Ik ben dat eigenlijk wel van plan, het is nl. zo verschrikkelijk druk op m'n werk!!
[quote:18gcuvuc]nee hoor let niet op elk steekje omdat ik weet dat je pas wat kan zeggen met positieve test! en sommige beginnen met bloeden 10dagen na terug plaatsing.dus we gaan het allemaal wel zien.
voel me even rustig als andere maanden!
kan er niet meer aan doen.dan die bollen in nemen!
jij alvast veel sterkte morgen!
Eef82 schreef:Nou, slecht geslapen vannacht en met hoofdpijn opgestaan . Ben stiekem toch wel zenuwachtig. Over 10 minuutjes gaan we weg. Hopelijk zijn m'n eitjes nog niet gesprongen! Zie niet zo op tegen de punctie zelf, als wel tegen eventuele teleurstellingen of dingen die mis gaan...
Eef82 schreef:Ook vroeg online 😉 .
Ik heb synarel 'gesnoven' (neusspray) die de eisprong tegen moet gaan. Zaterdag voor 't laatst. En zaterdagavond de pregnyl. Het moet allemaal wel goed gaan hoor, maar dat zijn van die dingen waar je je zorgen om maakt!
En thanks! We gaan zo maar eens vertrekken richting zkh!
Carmen40 schreef:*Eef
Heel veel succes en hoop op veel goede eitjes!!!!
Ik gebruikte ook Synarel i.p.v. Decatepyl. De werking is hetzelfde....
Denk dan ook niet dat ze gesprongen zijn. 😉
*Tinkerbel,
Hier alles rustig.
Ik hoop dat jouw ongi nu snel komt.
Verwacht op de 25e /26e mijn piek.....wie weet??
Verder afwachten tot het volgende gesprek met de arts.
Ben ondertussen veel aan het bijlezen over eiceldonatie e.d.
*Snippie,
Goed om te horen dat je nog lelkker rustig bent 😉
Mijn duimen draaien nog steeds.....én ook voor de anderen natuurlijk 😛
Liefs en een knuff,
Carmen
Carmen40 schreef:hoi Snippie,
Ik heb nog nooit mijn temp. bijgehouden 😮
Heb er ook wel veel van gehoord......
Ga jij het nog doen?
Knuff,
Carmen
tinkerbel77 schreef:snippie
wat vervelend zeg dat je zo,n last van je buik hebt
je zult wel moe zijn als je zo weinig geslapen hebt, .
ik heb net naar het zh gebeld [mischien nu te ongeduldig] maar voel me gewoon niet goed mega humeur[vooral uit mijn buurt blijven] 😂
opgeblazen en veel kramp, heb nu echt zo iets van laat de 😈 maar komen, de arts had gezegd 2-3 dg na laatste dag primolut, in bijsluiter staat 2-4 dagen vandaag 4e dag, , nu net gebeld wat ik er mee aan moet , nog maar weer paar dagen afwachten is er gezegd,.
Carmen40 schreef:Heb je dat eerder gehad? Herken je dit gevoel?
Liefs,
Carmen
tinkerbel77 schreef:hoi carmen
ja voelde het wel beetje zo, van oh laatste 5min dan is het telefonisch spreekuur voorbij,
dan word ik afgewimpeld met dat het dan ineens de max 7dgs is als er dan nog niets verschijnt bel maar is terug?!!
nou vind het wel raar als de arts iets heel anders heeft gezegd, oké was vandaag mischien zelf wel snel met bellen,
maar heb nu iets van wacht vandaag en morgen nog af dan bel ik ze weer ,en dan overleggen ze maar met gyn.
zij had het juist zo gepland met 2 wekenafwachten of het uit zich zelf kwam dan moest het wel worden opgewekt,zowiezo zou de cyclus
na onderbreking veelste lang op zich laten wachten, en anders halen we de dagen niet voor het nieuwe schema.
hoe gaat het met jou .
Eef82 schreef:Hey Snippie, ik hoop voor je dat die buikpijn iets positiefs is (zoals de innesteling;-)
Tinkerbel, wat irri!! Snappen ze dan niet hoe belangrijk het voor je is?
Hoop dat ze snel naar je luisteren (of nog beter: dat je ongi nu eindelijk doorzet!)
Jeetje Carmen, wat een heftige beslissing! Maar ik snap je wel hoor, je wilt je kansen gewoon vergroten.
Als wij via deze weg niet zwanger worden, zouden we het proberen via een anonieme zaaddonor.
Ik wil toch heel graag minimaal een keer in mijn leven een zwangerschap meemaken.
Succes met je onderzoek en ik hoop voor je dat een donor vindt!
Vraagje: gebruiken jullie ook Utrogestan om de innesteling te bevorderen?
Wat ik wel raar vind is dat het hormoon een rol speelt bij het maandelijks loslaten van het baarmoederslijmvlies en de daaropvolgende menstruatie. Is het nou juist niet de bedoeling dat je voldoende baarmoederslijm hebt om het embryo in te laten nestelen??
In plaats van dat je gestimuleerd wordt om het baarmoederslijm los te laten??
Of zie ik het helemaal verkeerd?
Heb ook gegrepen dat ze helemaal niet weten of het gebruik van utrogestan de innesteling kan bevorderen...
Ik maak me nu weer helemaal zorgen!
angelique84 schreef:Hallo Dames!
Daar ben ik weer!
Moest even bijlezen hoor..
Gaat echt hard hier 😃
Ik heb vandaag de brief van het ziekenhuis gehad!!
Zowieso staat daarin dat de IVF bijeenkomst op 7 dec is!
Dus mooi, dat we daar nu zeker van zijn en dat het door gaat!
Tevens stond er in dat we 15 december ons intake gesprek hebben!!
Daar ben ik erg blij om, want ik had niet verwacht dat we zo snel na de bijeenkomst dat gesprek zouden hebben!
In de brief stond ook, dat eigenlijk de behandeling kort na het gesprek al van start kan gaan!
Goed nieuws dus!
@ Snippie..nog even geduld hebben meid!
Dan weet je of die positieve test er zal zijn..
Maar begrijp ook wel dat je niet veel verwacht en dat je dus je ongi afwacht!
Toch hoop ik , dat die ongi niet zal komen!
@ Carmen.. Ik heb zojuist je berichten even gelezen en het lijkt me voor jou situatie erg moeilijk om al die berichten te lezen van al die eitjes en cryo's
Ik hoop dat bijv. eiceldonatie je zal helpen en dat je dan vooral op korte termijn een donor zal hebben!
Ik duim voor je meid!
Kuss Angelique
tinkerbel77 schreef:hoi ben ik ook weer,
eef weet je al iets, !
carmen, hoop dat je snel iemand vind,
en erg mooi en lief dat jullie door donor te willen zijn[zaadjes] ook andere mensen willen helpen.
nou ik denk dat vandaag dan toch de langverwachte 😈 doorzetten 😉 , stik van de kramp maar ben er wel blij mee
hoe stom het mischien ook klinkt, als het goed doorzet kan ik vanmiddag bellen naar zh en start mijn nieuwe korte schema.