sonja2009Oud lidBerichten: 2.422Lid sinds: 1 januari 2005
ja en je denkt er ook de hele tijd aan ben blij als ik 12 weken zwanger ben dan is de druk eraf denk ik
sonja2009 schreef:ja en je denkt er ook de hele tijd aan ben blij als ik 12 weken zwanger ben dan is de druk eraf denk ik
Vinny45 schreef:sonja2009 schreef:ja en je denkt er ook de hele tijd aan ben blij als ik 12 weken zwanger ben dan is de druk eraf denk ik
Ohhh dat denk ik ook! Dan kun je ook lekker genieten denk ik! Soms als ik al een kleine steek in mijn onderbuik voel, ben ik al bang dat het mis gaat!
Natascha1982 schreef:Hier helaas nog een afvaller. We zijn gisteren naar vk geweest voor de 2e echo en helaas kon zij het hartje niet meer zien kloppen. Ze heeft voor ons gelijk een afspraak gemaakt in het ziekenhuis en helaas kon de gynacoloog het bevestigen. Het zit er nog wel, maar het hartje klopt helaas niet meer. Zo oneerlijk!!!! Morgen gaan we proberen een miskraam te maken en anders mag ik dinsdag opgenomen worden voor een curretage.
Soms is het leven zo oneerlijk!! Ik voel me nog steeds zwanger, en toch leeft het niet meer. We zijn er helemaal kapot van, en daarom ga ik me voorlopig ook even terugtrekken hier.
Voor iedereen wil ik zeggen geniet ervan en ik zal duimen dat het bij jullie allemaal goed mag blijven gaan.
sonja2009 schreef:ik heb geen last van een zeurderige pijn....
Wel erge buikpijn als ik moet eten maar dat is gewoon me maag
Ik heb al 4 weken geen normale poep gehad alleen keiharde keutels hebben jullie dit ook????
MarionS schreef:sonja2009 schreef:ik heb geen last van een zeurderige pijn....
Wel erge buikpijn als ik moet eten maar dat is gewoon me maag
Ik heb al 4 weken geen normale poep gehad alleen keiharde keutels hebben jullie dit ook????
Probeer zoveel genoeg te drinken, bij mij helpt gewoon water drinken...
Natascha1982 schreef:Hier helaas nog een afvaller. We zijn gisteren naar vk geweest voor de 2e echo en helaas kon zij het hartje niet meer zien kloppen. Ze heeft voor ons gelijk een afspraak gemaakt in het ziekenhuis en helaas kon de gynacoloog het bevestigen. Het zit er nog wel, maar het hartje klopt helaas niet meer. Zo oneerlijk!!!! Morgen gaan we proberen een miskraam te maken en anders mag ik dinsdag opgenomen worden voor een curretage.
Soms is het leven zo oneerlijk!! Ik voel me nog steeds zwanger, en toch leeft het niet meer. We zijn er helemaal kapot van, en daarom ga ik me voorlopig ook even terugtrekken hier.
Voor iedereen wil ik zeggen geniet ervan en ik zal duimen dat het bij jullie allemaal goed mag blijven gaan.
sonja2009 schreef:Vinny45 schreef:sonja2009 schreef:ja en je denkt er ook de hele tijd aan ben blij als ik 12 weken zwanger ben dan is de druk eraf denk ik
Ohhh dat denk ik ook! Dan kun je ook lekker genieten denk ik! Soms als ik al een kleine steek in mijn onderbuik voel, ben ik al bang dat het mis gaat!
Ja dat heb ik ook hoor ga elke keer toch nog naar de wc om te kijken
Lunanoa schreef:met 12 weken is de GROOTSTE kans op een miskraam weg.
Natuurlijk kan het nog mis gaan.
Er zijn een hoop dames die dat hebben moeten meemaken, dat is ook verschrikkelijk.
Er is niks naiefs aan. Iedereen weet dondersgoed dat het die gehele weken mis kan gaan. Ook als je kindje geboren is, hoe oud hij/zij ook is, is de kans dat er iets mis gaat.
De angst zal natuurlijk altijd wel blijven.
Maar de grootste angst zit bij de meeste dames met de 12 weken, omdat dit de kritiekste periode is van de zwangerschap.
Ik begrijp dat jij je hier druk om kunt maken, omdat jij misschien anders hebt meegemaakt.
Als andere dames hun rust wél kunnen vinden, vind ik dat je daar blij om zou moeten zijn.
mayella schreef:Dit is idd mn eerste dag echt overgeven.. Ben al wel de hele week misselijk en wat kokhalsen.. Maare verder ging t niet... En nu vanmorgen voor t eerst ffies wat op bed gegeten en whoppa overgeven 😖 Werkt dus ook niet altijd 😉 Heb komende nacht, nachtdienst.. Dus zie wel hoe t morgen gaat, Mannetje is dan ook thuis, scheelt weer..
mayella schreef:Of je nu zwanger bent of je hebt je kindje al in je armen, je zult je altijd zorgen blijven maken..
Noutje schreef:Meiden, het is absoluut niet een angst aanpraten en ook zeker niet negatief!!!!!!
Misschien ligt het wel aan mij en ben ik te realistisch ingesteld en te nuchter.
Dan ook nog maar ff wat leuk nieuws, mijn vriendin is vannacht bevallen van een dochter, Linde. En ze is zooooo mooi!!!
meissie24 schreef:Hallo allemaal,
Hier ook slecht nieuws, gisteravond begonnen te bloeden en vanmorgen een echo gehad,
er was wel een vruchtzakje te zien maar geen kindje, volgens de gyneacoloog was het nog maar
5 a 6 weken. Naar mijn idee onmogelijk, maar misschien is alles gestopt met groeien.
Dit weekend miskraam afwachten.
Jullie allemaal nog veel succes met de zwangerschap!!
xxx
Nootje38 schreef:NAAM------LEEFTIJD---Provincie-----KINDJE----UITGEREKEND OP-----1e ECHO-----------RAAK IN RONDE:
Anna82-------27-----Zuid-Holland----1e kindje------2 juni----------------20 oktober---------------ivf ronde 1
Chan ---------22 -------------------1e kindje------3 juni----------------22 oktober VK
Laura---------23-----Overijssel------1e kindje------3 juni----------------3 november------2e ronde na mk
MarionS-------28---Zeeland----------2e kindje---- -4 juni----------------10 november-------------ronde 1
Chantal1984---25--------------------1e kindje------4juni-----------------2 november----------------ronde 3
Daantje--------32---west Brabant-----1e kindje-----5 juni----------------26 oktober------------------ronde 3
Gelukkig--------28-------------------1e kindje---- 6 juni--------------9 oktober-------------------ronde 5
Petek983-------25-------------------1e kindje-----8 juni---------------21 oktober----------------ronde 1
linny84---------24------Utrecht------1e kindje--- - 11 juni-------------10 november echo-------------ronde 1
Wendy---------25-------------------1e kindje-----9 juni---------------27 oktober VK-------------ronde 2
Yvon83--------26-----gelderland-----1e kindje-----11 juni--------------5 november----------------ronde 3
Lautje---------27--------------------1e kindje-----13 juni------------nog niet bekend---------------ronde 2
Vinny45-------24--------------------1e kindje----14 juni--------------16 november ------------ronde 1
winanda-------28--------------------1e kindje-----14 juni--------------2 november--------------ronde 3 na mk
DaisyL---------31----West Brabant----1e kindje-----15 juni--------------11 nov bij gyn-------ronde 1 na twee mk
Tara28--------29------Flevoland------1e kindje-----16 juni---------------9 november----------------ronde 10
Amieke--------31 -- -Zuid Holland-----1e kindje ----16 juni--------------2 november--------------IUI 2de ronde
Sonja2009-----22-------Utrecht-------1e kindje-----17 juni-------------3 nov 1e echo 4 nov VK 23 2e echo 30 november 2e x vk ---------ronde 5
Dees----------34----Z.O. Brabant-----1e kindje------17 juni-------------5 november VK--------------ronde 7
Shadylady313--25----noord holland----2e kindje----17 juni---------------3 november gynaecoloog----ronde 11
Jo-jootje------28-----Friesland--------1e kindje------18 juni--------------12 november VK------------ronde 4
Mattie---------25--------------------2de kindje----18 juni--------------?????---------------------ronde 2
Guess07------22-----noord holland----1e kindje-----18 Juni-------------18 november VK------------ronde 6
Noutje----25-- Drenthe---1e kindje-----19 juni-------------10 november VK----------- ronde 2
Lunanoa-------19----Friesland--------1e kindje------21 juni--------------2e echo 17 nov.-----------ronde 12
Nootje38------38----Gelderland-------3e kindje-----21 juni--------------16 november VK-------ronde 1 na MK
Kim83---------26-------------------1e kindje-----24 juni--------------9 november VK-------------ronde 1
Chanty--------25-------------------1e kindje-----24 juni--------------1 december---------------ronde 1
Margje--------33-----noord holland---1e kindje----26 juni--------------9 november---------------- IUI 4e x
Mayella-------22-----Drenthe---------1e kindje-----27 juni-------------25 november VK-----------ronde 8, 3 na MK
Jannebo-------28----west-Brabant-----1e kindje-----30 juni-------------16 november VK-------------ronde 3
heb de lijst even up te date gedaan en opnieuw geplaatst..
even de aandacht bij wie het helaas niet goed is gegaan...
Natascha1982
Fran82
meissie24
Jot
Meiden heel veel kracht en sterkte samen met jullie mannekes.. geef het op jullie eigen gemak en idee een mooi plaatsje.
en we hopen spoeding op een mooi bericht dat jullie allemaal zwanger weer te mogen zijn van een mooi wonderdje
Maar nogmaals heel veel sterkte.... namens het juni forum 2010
heb m even opnieuw geplaats jot hoort er dus ook zeker weten bij..
mayella schreef:Ook nog wakker??? :PNootje38 schreef:NAAM------LEEFTIJD---Provincie-----KINDJE----UITGEREKEND OP-----1e ECHO-----------RAAK IN RONDE:
Anna82-------27-----Zuid-Holland----1e kindje------2 juni----------------20 oktober---------------ivf ronde 1
Chan ---------22 -------------------1e kindje------3 juni----------------22 oktober VK
Laura---------23-----Overijssel------1e kindje------3 juni----------------3 november------2e ronde na mk
MarionS-------28---Zeeland----------2e kindje---- -4 juni----------------10 november-------------ronde 1
Chantal1984---25--------------------1e kindje------4juni-----------------2 november----------------ronde 3
Daantje--------32---west Brabant-----1e kindje-----5 juni----------------26 oktober------------------ronde 3
Gelukkig--------28-------------------1e kindje---- 6 juni--------------9 oktober-------------------ronde 5
Petek983-------25-------------------1e kindje-----8 juni---------------21 oktober----------------ronde 1
linny84---------24------Utrecht------1e kindje--- - 11 juni-------------10 november echo-------------ronde 1
Wendy---------25-------------------1e kindje-----9 juni---------------27 oktober VK-------------ronde 2
Yvon83--------26-----gelderland-----1e kindje-----11 juni--------------5 november----------------ronde 3
Lautje---------27--------------------1e kindje-----13 juni------------nog niet bekend---------------ronde 2
Vinny45-------24--------------------1e kindje----14 juni--------------16 november ------------ronde 1
winanda-------28--------------------1e kindje-----14 juni--------------2 november--------------ronde 3 na mk
DaisyL---------31----West Brabant----1e kindje-----15 juni--------------11 nov bij gyn-------ronde 1 na twee mk
Tara28--------29------Flevoland------1e kindje-----16 juni---------------9 november----------------ronde 10
Amieke--------31 -- -Zuid Holland-----1e kindje ----16 juni--------------2 november--------------IUI 2de ronde
Sonja2009-----22-------Utrecht-------1e kindje-----17 juni-------------3 nov 1e echo 4 nov VK 23 2e echo 30 november 2e x vk ---------ronde 5
Dees----------34----Z.O. Brabant-----1e kindje------17 juni-------------5 november VK--------------ronde 7
Shadylady313--25----noord holland----2e kindje----17 juni---------------3 november gynaecoloog----ronde 11
Jo-jootje------28-----Friesland--------1e kindje------18 juni--------------12 november VK------------ronde 4
Mattie---------25--------------------2de kindje----18 juni--------------?????---------------------ronde 2
Guess07------22-----noord holland----1e kindje-----18 Juni-------------18 november VK------------ronde 6
Noutje----25-- Drenthe---1e kindje-----19 juni-------------10 november VK----------- ronde 2
Lunanoa-------19----Friesland--------1e kindje------21 juni--------------2e echo 17 nov.-----------ronde 12
Nootje38------38----Gelderland-------3e kindje-----21 juni--------------16 november VK-------ronde 1 na MK
Kim83---------26-------------------1e kindje-----24 juni--------------9 november VK-------------ronde 1
Chanty--------25-------------------1e kindje-----24 juni--------------1 december---------------ronde 1
Margje--------33-----noord holland---1e kindje----26 juni--------------9 november---------------- IUI 4e x
Mayella-------22-----Drenthe---------1e kindje-----27 juni-------------25 november VK-----------ronde 8, 3 na MK
Jannebo-------28----west-Brabant-----1e kindje-----30 juni-------------16 november VK-------------ronde 3
heb de lijst even up te date gedaan en opnieuw geplaatst..
even de aandacht bij wie het helaas niet goed is gegaan...
Natascha1982
Fran82
meissie24
Jot
Meiden heel veel kracht en sterkte samen met jullie mannekes.. geef het op jullie eigen gemak en idee een mooi plaatsje.
en we hopen spoeding op een mooi bericht dat jullie allemaal zwanger weer te mogen zijn van een mooi wonderdje
Maar nogmaals heel veel sterkte.... namens het juni forum 2010
heb m even opnieuw geplaats jot hoort er dus ook zeker weten bij..
mayella schreef:Ik ga ffies lui doen, op de luie stoel.. En dan maar hopen dat er geen oproepen komen en dat ik kan dutten tot half 6 :oops: Ben zo moe... En morgen (naja zaterdag, vandaag dus..) slaap ik ook maar tot 12 uur anders slaap ik snachts niet meer.. Hoop dus dat ik nu nog ffies een poosje bij kan pakken 😊
Weltrusten :P
petek983 schreef:Deze echo hoefden wij niet te betalen en de eerste trouwens ook niet. Het is echt een lieve vrouw. We hebben voor 5 euro een dvd gekregen. Ze waren lekker aan het bewegen allebei. Echt grappig om te zien. Eentje was zelfs aan het duimen.
We zijn zo blij!
Fijn weekend!!
Lunanoa schreef:Ja & dan sta je op & loopt dat gore glijmiddel uit je 😛
Zit ik met een natte slip in de auto 😂
Heel vies gevoel hahahaha
Durfde ook niet om een tissue ofzo te vragen :oops:
Tara28 schreef:Lekker dan, die verhalen over dat glijmiddel. Maar goed dat ik het weet. Ik denk dat ik maandag even voor de boxer ga ipv de string en stop voor de zekerheid een maandverbandje in mn tas. Toch blij dat ik hier even wat 'voorlichting' gekregen heb!
@Ingrid: veel plezier in het meiforum!
@chantal: op hoeveel weken zit je nu eigenlijk?
Lunanoa schreef:Is een goed teken meid! Het zit vast goed!
Ik had het bruinverlies een aantal uren na een orgasme. Denk dus dat het door die stuwingen in de baarmoeder komt...