Laura23Oud lidBerichten: 170Lid sinds: 1 januari 2005
...
Mariekepiek schreef:en daar is het uitgerekend in juni 2010 forum alweer. Van harte gefeliciteerd.
Gerjanne1981 schreef:WAUW! Het juni topic is er al weer!
Laura23, gefeliciteerd! Een streep is een streep, totdat het tegendeel bewezen is! 😉
Ik had mijn eerste positieve test ook twee dagen voor mijn NOD, hoewel het streepje toen wel heel licht was. De dag erna was de test al veel duidelijker. Geniet er in ieder geval van!
Mariekepiek schreef:ik had 4 dagen voor nod een hele lichte streep. Alleen ben ik tot nod zelf nog wel een beetje bang geweest dat het mis gaat. Maar streep is streep dus zwanger ben je sowieso. En trouwens nu is het aftellen na de 12 weken echo en ben nog steeds natuurlijk bezorgd of het wel goed gaat.
Ynni schreef:Meestal mag je toch al heel snel na en miskraam? Ik mocht de vorige keer al met 6 weken komen 😉 Ik ben benieuwd hoor!!
Ynni schreef:Ja sorry Laura ik kan heeeeeeeeeeeeeeeel erg misschien pas volgende week met je meekletsen... 😞 Maar gelukkig gaat de tijd snel genoeg ik bedoel het is alweer donderdag! Ik zit nog met mn hoofd bij het vorige weekend! :D
GB schreef:Hoi Laura,
Gefeliciteerd zeg, wat een geweldig nieuws.
Zelf heb ik 29 september mijn NOD en ik hoop dat ik mij dan ook bij dit forum kan aansluiten!
Geniet ervan.
Gr, GB
MarionS schreef:Ik wil me graag aansluiten! Net getest en een duideljik streepje! Volgens mijn eigen berekening 3 juni! 😂 :lol:
Ynni schreef:Hey Laura hoeveel dagen na je eisprong heb je de test gedaan? Ik weet dat ik nog veel te vroeg ben maar ik ben zo nieuwschierig dat ik het al wel gedaan heb en bij mij is ie nog negatief, en dat was met een mat care ultra test. Wat voor test heb jij gebruikt?
petek983 schreef:Hallo dames,
Ik ben Petek en ben 25 jaar en mijn vriend 26 jaar. We zijn 10 jaar samen.
22 augustus hebben we besloten om na onze vakantie voor een kindje te gaan. 4 september was mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie en gisteren heb ik positief getest. Ik moest eigenlijk maandag 28/09 testen, maar had geen geduld 😃
volgens berekeningen ben ik of 8 of 11 juni uitgerekend, maar dat weet ik ook niet zeker.
Ik hoop dat er snel meer meiden zich toevoegen aan deze topic.
Groetjes, Petek
Ynni schreef:Hey Laura.. (je bent mn nieuwe vraagbaak 😃 ) heb jij ook de hele tijd wat pijn onder in je buik gehad? Het begint bij mij steeds erger te worden... Tis geen echte 'ik loop krom van' pijn maar ik voel het wel duidelijk! Het is net menstruatiepijn maar dan minder..
Anna82 schreef:hee ik kan me denk ik ook aansluiten, dat hoop ik althans... maandag moet ik voor de tweede bloedtest, de eerste was licht positief en de clearblue van vanochtend zei binnen 10 tellen al zwanger 😂 Als alles goed gaat ben ik uitgerekend op ± 5 juni!
wendytje schreef:Hallo allemaal!
ook ik wil me bij jullie voegen!
vanmorgen getest 4 dagen voor mijn nod met een mat care ultra test.
streepje te zien! volgens mijn berekening ben ik 10 juni uitgeteld!!
ik ga es even kijken voor een nieuwe banner, hahaha.
Ynni schreef:Oeeeeh Laura dat heb ik ook! Pffff ik ga woensdag of donderdag (liefst met ochtendurine) maar ff een testje doen or 😊 Aan de ene kant ben ik best wel zenuwachtig zeker omdat mijn klachten ook echt aan blijven houden. Normaal gezien kun je het nog es op de ovulatie steken of een aankomende ongi... Maar dit kan echt niet meer van een ovulatie zijn en toch ook nog niet van een ongi 😃 Naja tis afwachten! Duim voor me dat ik je gezelschap mag houden! ;)
Chan9 schreef:hooi hooi
ik heb donderdag positief getest
heb vrijdag al contact met verloskundige gehad en moet rond de 15 og 20 bij haar komen
zoals het er nu uitzie ben ik rond juni uitgerekend:D
ik had het eigenlijk hellemaal niet verwacht omdat ik beetje bruin vloeide heel weinig maar
daarom
hebben jullie nog niet steeds het gevoel dat je ong moet worden haha
Groetjes:D
Chan9 schreef:Chan9 schreef:hooi hooi
ik heb donderdag positief getest
heb vrijdag al contact met verloskundige gehad en moet rond de 15 og 20 bij haar komen
zoals het er nu uitzie ben ik rond juni uitgerekend:D
ik had het eigenlijk hellemaal niet verwacht omdat ik beetje bruin vloeide heel weinig maar
daarom
hebben jullie nog niet steeds het gevoel dat je ong moet worden haha
Groetjes:D
sorry om 3 juni vergeten bij te zetten
Anna82 schreef:goh fijn om te weten dat die pijn er bij hoort, ik dacht eerst dat het nog van de ivf medicijnen kwam of mn toch naderende ongi ofzo, maar het hoort erbij. Ik kan het het best omschrijven als opgezwollenheid en een buikpijngevoel alsof je veel te lang je plas op hebt moeten houden en je onderbroek echt veeeeel te strak zit... Alles zit ook echt al te strak, maar dat heb ik al sinds een week na mn ivf start, dus het zullen de medicijnen wel zijn. Ik slaap gelukkig nog wel redelijk, al lig ik niet zo lekker op mn buik en mn pijnlijke borsten :roll: Maar alllles voor het goede doel. Ik bedacht me ook opeens dat dit weleens het beste cadeau voor mn moeder is, zij is begin juni jarig, dan wordt ze 50 en dus als het een beetje meezit voor haar 50ste oma 😉 hihi, maar ze weet nog van niets!
Laura23 schreef:Anna82 schreef:goh fijn om te weten dat die pijn er bij hoort, ik dacht eerst dat het nog van de ivf medicijnen kwam of mn toch naderende ongi ofzo, maar het hoort erbij. Ik kan het het best omschrijven als opgezwollenheid en een buikpijngevoel alsof je veel te lang je plas op hebt moeten houden en je onderbroek echt veeeeel te strak zit... Alles zit ook echt al te strak, maar dat heb ik al sinds een week na mn ivf start, dus het zullen de medicijnen wel zijn. Ik slaap gelukkig nog wel redelijk, al lig ik niet zo lekker op mn buik en mn pijnlijke borsten :roll: Maar alllles voor het goede doel. Ik bedacht me ook opeens dat dit weleens het beste cadeau voor mn moeder is, zij is begin juni jarig, dan wordt ze 50 en dus als het een beetje meezit voor haar 50ste oma 😉 hihi, maar ze weet nog van niets!
Ik duim voor je dat het raak is...wanneer kan je testen?Of ben je al zwanger?SOrry, kan dat niet echt hieruit op maken vandaar dat ik dat even vraag!!!
Xxx
wendytje schreef:ik ben nu 4 weken zwanger, maar heb echt al een klein buikje! (ben best slank)
hoe kan dit? is een beetje vroeg lijkt me...
linny84 schreef:Ik wil me hier ook graag aanmelden. Ik heb dinsdagavond positief getest (ligt) en woensdagochtend duidelijk positief ik ben nu als het goed is ongeveer 4 weken zwanger! op 21 oktober moeten we naar de vk.
wendytje schreef:Ik krijg namelijk volgens mij pas met 12 weken een 1e echo.
Dat vind ik nog wel heel erg lang duren!!