Lunanoa schreef:hahaha appart hé!
Wanneer heb jij je eerste afspraak & echo Sonja?
x
Ik ga 4 nov naar de vk en 23 nov de eerste echo
Lunanoa schreef:hahaha appart hé!
Wanneer heb jij je eerste afspraak & echo Sonja?
x
Lunanoa schreef:Oké, nog even wachten dus.
Hoeveel weken ben je dan?
Lunanoa schreef:Oké, Nog even afwachten dus!
Lunanoa schreef:Oeh leuk Laura :D
Nootje38 schreef:goeie morgen dames lol... ik moet 16 nov naar de verlos en krijg dan ook meteen me termijn echo echo,s maken doen ze in de praktijk zelf dus da is wel handig...
en het is de zelfde praktijk als waar ik was van me zoon en van me dochter dus ken ze al een kleine 14 jaar lol
Vinny45 schreef:Dames! Hoe is het allemaal? Ik heb het de laatste tijd zo druk op mijn werk en 's avonds ben ik niks meer waard hahahaha, dus ben niet vaak meer op het forum. Ik kan deze topic niet eens bijhouden!! Allemaal nieuwe gezichten!
Nou, vanacht werd ik wakker met enorme buikpijn! Kwam het langs boven én onder eruit! Pfffff dacht dat ik niet goed werd! En ik was zeiknat van het zweet!! Nou heb ik nergens meer last van.
Ik heb eigenlijk helemaal nergens last van, beetje pijn (wel verdragelijk) aan mijn borsten en voor de rest alleen maar moe. Misselijk ook niet.........nou ja....na vanacht is dit wel anders geworden denk! Overdag helemaal niet misselijk, maar 's avonds ga ik juist vanalles voelen. Ben ik de enige???
Nou meiden, ik ben nu weer vaker op het forum dus tot snel!
kussssss van mij
sonja2009 schreef:Vinny45 schreef:Dames! Hoe is het allemaal? Ik heb het de laatste tijd zo druk op mijn werk en 's avonds ben ik niks meer waard hahahaha, dus ben niet vaak meer op het forum. Ik kan deze topic niet eens bijhouden!! Allemaal nieuwe gezichten!
Nou, vanacht werd ik wakker met enorme buikpijn! Kwam het langs boven én onder eruit! Pfffff dacht dat ik niet goed werd! En ik was zeiknat van het zweet!! Nou heb ik nergens meer last van.
Ik heb eigenlijk helemaal nergens last van, beetje pijn (wel verdragelijk) aan mijn borsten en voor de rest alleen maar moe. Misselijk ook niet.........nou ja....na vanacht is dit wel anders geworden denk! Overdag helemaal niet misselijk, maar 's avonds ga ik juist vanalles voelen. Ben ik de enige???
kussssss van mij
Ik heb dat ook hoor smorgens voel ik helemaal niets en smiddags ben ik misselijk en echt super moe ik kan ook helemaal niets hebben wil alleen maar janken en slapen
Vinny45 schreef:sonja2009 schreef:Vinny45 schreef:Dames! Hoe is het allemaal? Ik heb het de laatste tijd zo druk op mijn werk en 's avonds ben ik niks meer waard hahahaha, dus ben niet vaak meer op het forum. Ik kan deze topic niet eens bijhouden!! Allemaal nieuwe gezichten!
kussssss van mij
Ik heb dat ook hoor smorgens voel ik helemaal niets en smiddags ben ik misselijk en echt super moe ik kan ook helemaal niets hebben wil alleen maar janken en slapen
Sonja2009!! Erg he! pffff kan zo achter mijn bureau in slaap vallen! hahahahaha. Ach ja tis niet anders. Ben liever moe dan dat ik heel de tijd boven de wc hang! Dat was geen pretje vanacht. Moet er nu eigenlijk wel om lachen :lol:
Lunanoa schreef:Hier ook vooral 's avonds kwalen. Veel steekjes dan & soms misselijk. Vaak voor het slapen gaan ook enorm gezwollen borsten, terwijl dat soms overdag wel heel erg meevalt!
Je bent dus niet de enige 😃
Ben overigens amper misselijk. *afkloppen* Vandaag boodschappen gedaan & van al dat eten werd ik niet goed, GATS
elmootje21 schreef:hoi meiden.
sorry dat ik zomaar binnenval bij jullie forum,maar ik wil jullie graag om een gunst vragen.
ik heb mijn zoontje opgegeven bij wineenfotoshoot.nl en hij staat nu op de 1ste plek met de kidsshoot,en dat wil ik graag zo houden,want de wedstrijd duurt nog 11 dagen. daarom kom ik jullie om een gunst vragen.
zouden jullie misschien 1 of 2x per dag op mijn zoontje willen stemmen? je hoeft je niet te registreren en het stemmen is ook gratis,ik hoop dat jullie mij willen helpen,want de nummer 2 komt nu behoorlijk dichtbij dus heb de stemmen wel nodig.
bedankt alvast,de site staat hier onder.
veel liefs en dank van mij.
http://www.wineenfotoshoot.nl/stem/26524
shadylady313 schreef:hoi laura23,
ik zie dat jij ten eerste dezelfde naam heb als ik en ten tweede dat je ook 3 november een echo gaat krijgen!! ik ook alleen ik ben dan denk ik rond de 8 weken!!
grappig he?
veel liefs laura
DaisyL schreef:klachten tja, ik heb ook niet zo veel last, werken
gaat prima, wel zere borsten, ook opgeblazen darmen
en last van witte vloed (errug irritant, denk de hele tijd dat
ik aan het bloeden ben).
Maar 's avonds ben ik echt niets meer waard, zit hier
echt bijna slapend te typen... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Noutje schreef:Hallo meiden!
Ik wil me graag bij jullie voegen..
Dinsdag (op mijn verjaardag) positief getest!! Dat is pas een kado 😉
Heel erg spannend allemaal, kan het nog niet goed beseffen. Was pas de 2e ronde..
Liefs Noutje
Lunanoa schreef:Heb dat ook. Dan voel je dat & krijg je zo'n "ik ben ongesteld geworden gevoel". Snel naar de wc om af te vegen & YES HET IS NOG WIT!DaisyL schreef:klachten tja, ik heb ook niet zo veel last, werken
gaat prima, wel zere borsten, ook opgeblazen darmen
en last van witte vloed (errug irritant, denk de hele tijd dat
ik aan het bloeden ben).
Maar 's avonds ben ik echt niets meer waard, zit hier
echt bijna slapend te typen... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Anna82 schreef:helderrood + krampen is slecht!! volgens de ivf verpleegkundige die ik toen even met flinke zenuwen aan de lijn had nadat ik 'snachts zo keihard wakker werd van kramp, in mn darmen waarschijnlijk.
Ik heb nu wel een wisselende stoelgang, soms twee dagen niets eruit te krijgen en gister weer twee keer op een dag :oops: ook lijkt het wel of ik nu al incontinent wordt, ik kan mn plas echt niet ophouden soms :oops: misselijk vooral in de avond en als ik even rust neem, tijdens het werken ben ik er te druk voor, koken getver, eten getver, maar ik heb na mn werk wel lekker 2 zakjes nacho chees chips op zooooo heeerlijk, ik vond dat ik het echt had verdient!!
Maar toch voel ik me nog niet echt zwanger, ik had me wel meer ervan voorgesteld, zeker met 7 weken!! Voel me gewoon soms niet helemaal ok en dat is het dan... Maar nog even dinsdag weten we hopenlijk meer, dus ik ga maar weer alle gelukspopjes en steentjes zoeken en keihard duimen ;)
Rio schreef:Hallo,
Ik heb afgelopen woensdag een test gedaan, maar die was helaas negatief. Toch zijn de 'ongesteldheidskrampen' onder in mijn buik/vagina alleen maar gebleven, en gisteravond had ik er echt super pijn van. Krijg het soms ook als ik in bed lig, heel vreemd.
Daarnaast was ik de hele week supermoe en had ik erg veel moeite met opstaan (kan ook aan het herfstweer liggen..), ik voel me anders dan normaal. Wat zouden jullie me aanraden om weer te testen, een week na afgelopen woensdag, of kan dit al eerder? Zit vandaag op dag 36, vorige maand duurde het 41 dagen voordat ik 1 dag (..) ongesteld werd, dus weet inmiddels niet meer wat mijn cyclus is. Ik zat zelf te denken om zondag weer een poging te wagen, maar ben ook bang dat het -weer- tegenvalt..
Wat een gedoe :shock:
Lunanoa schreef:Fijn dat je, je beter voelt meid:D
Hier veel rugpijn. Onwijs moe & hardstikke beroert. Had zin in choco hazelnoten. Nu ik een halfzakje heb opgegeten ben ik hondsberoerd.
Maar snel op de bank met een kop thee voor Gooische vrouwen.
Veel plezier bij je mama, oftewel "oma" 😉 Have fun!
x
jo-jootje schreef:Als we het toch allemaal over kwaaltjes hebben ga ik ook nog maar even los 😉
Ik wordt gek van lucht in mijn maag/darmen...loop de hele dag te boeren en opgeblazen te voelen..ppff..herkent iemand dat ook?
Lunanoa schreef:K heb ook weinig kwaaltjes! Nog altijd de krampjes & mn melk proeft onwijs goor!
Net de verloskundige gebeld. Zei dat ik graag een vroege echo wou i.v.m. vorige miskraam. Zegt ze dat het niet kan/mag pas bij 8 weken. Ik balen...
Vervolgens vraagt ze me naar mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie. Die was pas 31 augustus omdat ik een cycles van 42 dagen had. Zegt ze dat ik 6,5 weken zwanger ben!
Ik zeg: Neehoor want mn eisprong was pas 27 september, heb ik al uitgerekent!
Zegt ze: Je moet niet teveel uitrekenen, wij rekenen van de dag van de laatste menstruatie.
Nou prima want ik mocht een echo over anderhalf week 😂 29 oktober is de dag :D
Lunanoa schreef:hahaha nu al nesteldrang.
Ik loop gelijk met Nootje zie ik 😃 Gezellig, dacht dat ik de enige laatste was 😛 Er komen steeds nieuwen bij maar ik blijf toch echt laatste 😛 hahahaha
mayella schreef:Heey meiden,
Ik mag me (geloof ik) bij jullie voegen!!! Heb al een aantal positieve testen gehad 😃 Maar kan het zelf gewoon nog niet geloven.. Zoals t nu lijkt ben ik 28 juni uitgerekend 😃
Morgen is mn NOD, dus ben iets te vroeg, maar met zon duidelijke test als vanmorgen.. Ben ik gewoon echt zwanger..
Jullie ook allemaal gefeliciteerd meiden!!!
Liefs Mayella
Ik mag me (geloof ik) bij jullie voegen!!! Heb al een aantal positieve testen gehad 😃 Maar kan het zelf gewoon nog niet geloven.. Zoals t nu lijkt ben ik 28 juni uitgerekend 😃
Morgen is mn NOD, dus ben iets te vroeg, maar met zon duidelijke test als vanmorgen.. Ben ik gewoon echt zwanger..
Liefs Mayella
Liefs Mayella
Tara28 schreef:NAAM------LEEFTIJD----KINDJE----UITGEREKEND OP-----1e ECHO-----------RAAK IN RONDE:
Chan ---------22 -----1e kindje------3 juni----------------22 oktober VK
Laura---------23------1e kindje------3 juni----------------3 november
Anna82-------27------1e kindje------3 juni----------------20 oktober---------------ivf ronde 1
MarionS-------28------2e kindje---- -4 juni----------------??????
Chantal1984---25-----1e kindje------4juni-----------------2 november----------------ronde 3
Daantje--------32-----1e kindje-----5 juni----------------26 oktober
Natascha1982--27 -- --1e kindje ----6 juni ---------------22 oktober
Petek983-------25-----1e kindje-----8 juni---------------21 oktober----------------ronde 1
linny84---------24-----1e kindje--- -9 juni---------------21 oktober VK-------------ronde 1
Wendy---------25-----1e kindje-----9 juni---------------27 oktober VK
Yvon83--------26-----1e kindje-----11 juni--------------5 november----------------ronde 3
Gelukkig--------28-----1e kindje----12 juni--------------9 oktober-------------------ronde 5
Jot------------38------1e kindje----13 juni--------------11 november----------------ronde 2
Vinny45-------24------1e kindje----14 juni--------------3 november VK ------------ronde 1
winanda-------28-----1e kindje-----14 juni--------------2 november--------------ronde 3 na mk
DaisyL---------31-----1e kindje-----15 juni--------------11 nov bij gyn-------ronde 1 na twee mk
Tara28--------29-----1e kindje-----16 juni---------------9 november----------------ronde 10
Amieke--------31 -- --1e kindje ----16 juni--------------2 november--------------IUI 2de ronde
Sonja2009-----22-----1e kindje-----17 juni-------------4 november VK ------------ronde 5
Dees----------34-----1e kindje------17 juni-------------??????---------------------ronde 7
Jo-jootje------28-----1e kindje------18 juni--------------?????---------------------ronde 4
Mattie---------25-----2de kindje----18 juni--------------?????---------------------ronde 2
Noutje---------25-----1e kindje-----19 juni-------------10 november VK----------- ronde 2
Lunanoa-------19-----1e kindje------21 juni--------------29 oktober----------------ronde 12
Nootje38------38------3e kindje-----21 juni--------------16 november VK-------ronde 1 na MK
Kim83---------26------1e kindje-----24 juni--------------9 november VK-------------ronde 1
Zo, dit moet de defitieve maar worden. Ik vraag me alleen of of we winanda eruit moeten halen....
Lunanoa schreef:Nou vind het nu al top. Dat houdt je toch & er zullen nog meer zijn die volgen & veel minder net zijn als jou Tara 😉
Oops. Ik heb al zo'n beetje een kinderwagen gekocht :oops:
De Quinny Buzz model uit 2008. Reiswagen in soortevan Turqoise & de kinderwagen rood.
Agh, het is nog vroeg maar mocht het misgaan dan blijft die kinderwens nog hardstikke erg & er zal toch een kindje in komen te liggen 😉
Al gaan we er vanuit dat dit ons gezonde kindje wordt!
Nu hopen dat ik maar één in mijn buik heb :lol:
Tara28 schreef:Ow ja, heb me aangemeld bij moeders voor moeders! :)
Lunanoa schreef:Oh leuk, had je die al?
Wanneer heb je die gekocht dan? 😃
ja babykleertjes wil ik ook niet naturel. Rompertjes kan wel natuurlijk 😛
Ik ga meteen kijken, voor moeders voor moeders!
x