hey sonja,
leuke site heb je, heb er net eens op gekeken!
wendytjeOud lidBerichten: 1.007Lid sinds: 5 augustus 2009
wendytje schreef:hey sonja,
leuke site heb je, heb er net eens op gekeken!
dees schreef:Hoi meiden
Ik wil me ook graag aanmelden. Ik lees al een week met jullie mee in de hoop dat ik me aan mag sluiten. En jawel hoor, vanochtend positief getest!!!!!!! 😃
Het is voor ons het eerste kindje en we zijn ongeveer 6 maanden bezig. Ïk ben uitgerekend op 17 juni volgens het internet. Ik ben nog niet bij de dokter geweest, dat doe ik van de week wel een keer als ik er toch heen moet.
Wauw wat is dit mooi!!
De rest natuurlijk ook gefeliciteerd met jullie zwangerschap en ik hoop dat jullie net zo genieten als ik.
groetjes dees
Lunanoa schreef:Bij mij waren de kwaaltjes er van de één op de andere dag 😛 Heel raar maar geeft me wel een fijn gevoel.
Zie het maar als een goed teken :oops:
Ik zal dan straks de huisarts maar even bellen. Wil graag een vroege echo met de 6/7 weken i.v.m. mijn miskraam. Eerst maar even de zorgverzekeraar bellen hoe het precies zit met echo's. Wordt dat over het algemeen vergoed? :?
Lunanoa schreef:Het zou dan toch een medische echo zijn? Je hebt volgens mij recht op een echo bij de 5/6 weken als je eerder een miskraam hebt gehad.
Ik bel morgen even met de zorgverzekeraar & vraag andere dames ook wel even.
Gelukkig zijn je kwaaltjes terug Wendy 😃 Yeahoe
Zie het maar als een goed teken 😃
Mijn tepels zijn opeens enorm donker bruin. :|
Lunanoa schreef:Bij mij waren de kwaaltjes er van de één op de andere dag 😛 Heel raar maar geeft me wel een fijn gevoel.
Ik zal dan straks de huisarts maar even bellen. Wil graag een vroege echo met de 6/7 weken i.v.m. mijn miskraam. Eerst maar even de zorgverzekeraar bellen hoe het precies zit met echo's. Wordt dat over het algemeen vergoed? :?
DaisyL schreef:Lunanoa schreef:Bij mij waren de kwaaltjes er van de één op de andere dag 😛 Heel raar maar geeft me wel een fijn gevoel.
He Lunanoa, ik heb bij mijn vorige zwangerschap ook hele vroege echo's gehad, omdat ik daarvoor ook al een miskraam heb gehad. Deze zijn wel in het ziekenhuis gemaakt, maar allemaal vergoed. En omdat ik mk had gehad, mocht ik zelf kiezen hoe vaak ik wilde komen.
Laura23 schreef:DaisyL schreef:Lunanoa schreef:Bij mij waren de kwaaltjes er van de één op de andere dag 😛 Heel raar maar geeft me wel een fijn gevoel.
He Lunanoa, ik heb bij mijn vorige zwangerschap ook hele vroege echo's gehad, omdat ik daarvoor ook al een miskraam heb gehad. Deze zijn wel in het ziekenhuis gemaakt, maar allemaal vergoed. En omdat ik mk had gehad, mocht ik zelf kiezen hoe vaak ik wilde komen.
Goh, ik zou eigenlijk nu ook al wel een echo willen...ook ik heb een miskraam gehad. Maar ik heb het advies opgevolgd van die vrouw van de verloskundigepraktijk en die zei dat het beter was om even te wachten....een echo is natuurlijk ook geen garantie dat het goed gaat...Maar goed, ik wil wel zien of er hartactiviteit is e.d.
Hoe zouden jullie dat aanpakken??De verloskundige bellen of gelijk het ziekenhuis??XxX
Laura23 schreef:He Laura,
helaas moet ik de verloskundige gelijk geven, de vorige keer had ik dus een kloppend hartje met 7 weken en is het met 8wk en 5dg alsnog mis gegaan, het is dus totaal geen garantie....Ik wacht zelf nu ook wat langer, want als je met 9wk een echo krijgt met een kloppend hartje is de kans echt heel klein dat het nog mis gaat, dus dan kan ik ook echt blij zijn!
sonja2009 schreef:Laura23 schreef:He Laura,
helaas moet ik de verloskundige gelijk geven, de vorige keer had ik dus een kloppend hartje met 7 weken en is het met 8wk en 5dg alsnog mis gegaan, het is dus totaal geen garantie....Ik wacht zelf nu ook wat langer, want als je met 9wk een echo krijgt met een kloppend hartje is de kans echt heel klein dat het nog mis gaat, dus dan kan ik ook echt blij zijn!
Hey, ja ach ik kan ook wel wachten!!!En je ziet idd een klein babytje op die echo!!!Ik heb nog wel ff geduld 😉
XxX
Mattie schreef:Hallo allemaal!!!
Sinds afgelopen zaterdag weet ik ok dat ik zwanger ben! Als het goed is ben ik uitgerekend op 18 juni 2010!
Dit wordt mijn 2de kindje! Ik heb al een zoontje van 5,5 jaar.. Kan niet wachten om het hem te vertellen,hij wil zo graag een broertje of zusje (liefst een broertje natuurlijk 😉 😂 ),en hoop dan ook dat alles de komende weken goed zal blijven gaan..
jo-jootje schreef:Mattie schreef:Hallo allemaal!!!
Sinds afgelopen zaterdag weet ik ok dat ik zwanger ben! Als het goed is ben ik uitgerekend op 18 juni 2010!
Dit wordt mijn 2de kindje! Ik heb al een zoontje van 5,5 jaar.. Kan niet wachten om het hem te vertellen,hij wil zo graag een broertje of zusje (liefst een broertje natuurlijk 😉 😂 ),en hoop dan ook dat alles de komende weken goed zal blijven gaan..
Heey Mattie! /gefeliciteerd!! leuke datum..dan ben ik ook uitgerekend! 😃
@chan gaat nog goed met de kwaaltjes..nog niet misselijk..alleen grote borsten etc..en sneller moe..en vaker naar toilet..en sneller trek..maar das nog niet zo erg..misselijk zijn lijkt me behoorlijk irritant.
Beebie_Wish schreef:Ik heb een onwijs geweldig verjaardagscadeau gehad 😊 . En dat was dat ik gewoon al zwanger was op mijn verjaardag hihi (25e verjaardag, afgelopen 24e van augustus) 😊 .
Ik ben eigenlijk nu 2x dubbel zo nerveus...Namelijk voor volgende week vrijdag de 16e want heb dan mijn tussen tijdse toets :oops: . En de 19e namelijk onze 2e echo (12-weken) :oops: .snippie schreef:dank je lieve meiden!!!
ik hoop dat mijn wens nog in vervulling kan gaan en dat is voor mijn 25 zwanger zijn.ik hoef niet eens mama te zijn maar gewoon zwanger zijn.maar dan heb ik nog de tijd tot 1juli 2010 hihi.
maar nee ben nu al blij als ik ooit zwanger ben(blijvend)
meiden ga er heerlijk van genieten!! knuf
DaisyL schreef:Lunanoa schreef:Bij mij waren de kwaaltjes er van de één op de andere dag 😛 Heel raar maar geeft me wel een fijn gevoel.
Chan9 schreef:hooi hooi
ik zou ook eigenlijk wel eerder een echo willen ik moet 22 okt eerst na verloskundige en 2 weken later krijgen we pas de 1e echo wachter duurt echt lang dus krijg ik 1e echo met 10 wkn
hoe zit het met jullie kwaaltjes
ik had eerst nergens last van alleen heel moe nou heb ik sinds 2 dagen dat ik echt enorm misselijk ben kan het allemaal bijna niet binnen houden ..
Lunanoa schreef:Neem voor de zekerheid crackers of koekjes mee in je tas!
Op het moment dat je je wat beroert voelt moet je even wat eten, helpt 9 van de 10 keer!
Ik heb vandaag helemaal geen kwaaltjes gehad & ben daarom erg bang :oops:
Lunanoa schreef:Hoop het. Tis gewoon zo onzeker.
Ben wel eindelijk zwanger & dan denk je dat het wachten over is. Maar nu breekt ook een hele onzekere tijd aan waar ik veel moet wachten.
Toch wel eng :$
Mattie schreef:Toevallig Chan!! Leuk hoor... Lijkt nog zooooo ver weg he die datum 😉 ?
Hebben jullie ook allemaal last van huilbuien? Ongelofelijk.. Mijn vriend (en ikzelf ook) snapt er niks van.. Ik kan zo om alles beginnen te huilen,uit het niets! Daar had ik bij mijn 1e zwangerschap helemaal geen last van.. T ene moment ben ik nog heel aardig,het andere moment ben ik super kribbig :twisted: en t kan ook zijn dat ik gewoon even heel hard moet huilen,zomaar.. :roll: Ach ja,de hormonen he.. Hopen dat dit snel over is :!:
jo-jootje schreef:Mattie schreef:Toevallig Chan!! Leuk hoor... Lijkt nog zooooo ver weg he die datum 😉 ?
Hebben jullie ook allemaal last van huilbuien? Ongelofelijk.. Mijn vriend (en ikzelf ook) snapt er niks van.. Ik kan zo om alles beginnen te huilen,uit het niets! Daar had ik bij mijn 1e zwangerschap helemaal geen last van.. T ene moment ben ik nog heel aardig,het andere moment ben ik super kribbig :twisted: en t kan ook zijn dat ik gewoon even heel hard moet huilen,zomaar.. :roll: Ach ja,de hormonen he.. Hopen dat dit snel over is :!:
Hier precies hetzelfde....of ben enorm kribbig of huppah janken met de kraan open. :roll: .kan er gelukkig wel om lachen..mijn man ook wel maar voor hem is het wel wennen hihi..
wendytje schreef:@ linny: heb ik ook die bandenpijn, in mijn rug maar ook in mijn
buik. Ik sta en loop de hele dag voor mijn werk. Nu ben ik
een paar dagen thuis omdat ik kaakholte ontsteking heb. Nu
gaat het beter.
@ Sonja: das normaal hoor. Das je baarmoeder die een beetje
aan het groeien is.
@ alle nieuwe zwangere dames: super gefeliciteerd en welkom
bij het clubje!!
sonja2009 schreef:wendytje schreef:@ linny: heb ik ook die bandenpijn, in mijn rug maar ook in mijn
buik. Ik sta en loop de hele dag voor mijn werk. Nu ben ik
een paar dagen thuis omdat ik kaakholte ontsteking heb. Nu
gaat het beter.
@ Sonja: das normaal hoor. Das je baarmoeder die een beetje
aan het groeien is.
@ alle nieuwe zwangere dames: super gefeliciteerd en welkom
bij het clubje!!
Ik ben zo bang dat het niet goed is ofzo
sonja2009 schreef:Is het normaal om last te hebben van een soort krampen net boven je vagina ???
jo-jootje schreef:gefeliciteerd Sammi!! weer iemand erbij! 😃 😃 😃
@sonja- ik voel zo nu en dan ook wat steken hoor...maar meestal denk ik zal er wel bijhoren..bekijk het maar positief..daarnaast..en dit klinkt miss beetje te nuchter...als het mis gaat dan had het ook niet zo gemogen..was het niet goed...en dan zou je toch ook bloedverlies moeten hebben??
komt allemaal wel goed!!!
Lunanoa schreef:Heb zo nu en dan enorme steken & buikpijnen. Hoor van ervaren dames dat het normaal is. Heel veel hebben steken & pijn Sonja. Probeer je er geen zorgen over te maken.
Je was gister nog hardstikke beroerd toch? Vandaag heb je ook nog overgegeven!
Je baarmoeder wordt flink opgerekt door die kleine & dat brengt de nodige pijntjes met zich mee!
Liefs
Anna82 schreef:hoe is het bij jullie met de kwaaltjes?? ik ben inmiddels ook regelmatig misselijk, zeg maar bijna de hele dag! Iets eten helpt wel, maar een uurtje later komt het weer. Het is nog niet zo erg dat ik moet overgeven...
Nootje38 schreef:hier vanmorgen de verloskunde gebeld heb een afspraak staan op 16 okt 10.15
chantal1984 schreef:Nootje38 schreef:hier vanmorgen de verloskunde gebeld heb een afspraak staan op 16 okt 10.15
Zo dat is snel. Ik kan pas 2 november terecht voor bloedprikken en echo en 9 november voor verloskundige.
Lunanoa schreef:Hoorde gister dat een vriendin van me 9 weken zwanger is! Dat is is zóoooooooooo leuk 😃 Lekker kletsen & shoppen 😛
Heb nogsteeds de steekjes. Mn borsten doen wel zeer & ben erg moe. Voor de rest vallen mijn kwalen heel erg mee.
Heel even dizzy geweest vandaag, maar dat was ook secondenwerk.
Morgen ga ik een afspraak maken bij de verloskundige & aangeven dat ik eerder een vroege miskraam heb gehad. Dan hopen dat ik met 6/7 weken een echo kan krijgen!
Ben ook zéér saggerijnig zo nu & dan en mijn benen lijken wel van pap :P
sonja2009 schreef:Lunanoa schreef:Hoorde gister dat een vriendin van me 9 weken zwanger is! Dat is is zóoooooooooo leuk 😃 Lekker kletsen & shoppen 😛
Heb nogsteeds de steekjes. Mn borsten doen wel zeer & ben erg moe. Voor de rest vallen mijn kwalen heel erg mee.
Heel even dizzy geweest vandaag, maar dat was ook secondenwerk.
Morgen ga ik een afspraak maken bij de verloskundige & aangeven dat ik eerder een vroege miskraam heb gehad. Dan hopen dat ik met 6/7 weken een echo kan krijgen!
Ben ook zéér saggerijnig zo nu & dan en mijn benen lijken wel van pap :P
Oh wat grappig een vriendin van mij is ook 9 weken zwanger
Ik heb steeds minder klachtjes vraag me ook steeds af of ik nog wel zwanger ben laat alleen hele erge winden en eet vet veel en me borsten doen pijn meer niet
Ik las op internet dat dat niets hoefde te betekenen maar toch