Voor nu is het toch 9 juni. Zat er even naast... Helemaal zeker weet ik dat natuurlijk
pas na de echo.
wendytjeOud lidBerichten: 1.007Lid sinds: 5 augustus 2009
winanda schreef:mn dag kan niet meer stuk!!!! na een miskraam te hebben gehad in juni mag ik me hier weer melden. gister een test gedaan want moest maandag ongi worden maar had maar een beedje bloed en kwam niks meer. ik had een positieve test in handen!!! een duidelijke maar dunne streep. voel me perfect alleen wel misselijk toen ik mn suikerbrood wilde opeten en ben erg moe. ik ben 14 juni uitgerekend!
winanda schreef:
ik heb een echo met 8 weken maar vraag me af of je geen recht hebt op eerder ivm dat ik een mk heb gehad 3 mnd geleden. iemand ervaring?
jo-jootje schreef:yeeeaaahhhh ik ben ZWANGER!!! 😃 😃
zou tot morgen wachten nog met testen maar vanochtend al gedaan..merk ook van alles al aan mijn lichaam.
ik ben uitgerekend op 18 juni.
gefeliciteerd iedereen die ook zwanger is!
winanda schreef:snap er niks meer van maandag een beedje gebloed(roze) dinsdag een positieve test gehad van de kruitvat en vanochtend getest met een van de trekpleister en die was negatief. zal het liggen aan die van de trekpleister en heeft iemand ervaring met die van de trekpleister? ik test maandag nog een keer met die van de kruitvat.
chantal1984 schreef:winanda schreef:snap er niks meer van maandag een beedje gebloed(roze) dinsdag een positieve test gehad van de kruitvat en vanochtend getest met een van de trekpleister en die was negatief. zal het liggen aan die van de trekpleister en heeft iemand ervaring met die van de trekpleister? ik test maandag nog een keer met die van de kruitvat.
Er is een tijdje geleden een test uit gevoerd in het tvprogramma van kassa. Zoek daar maar op zwangerschapstesten. Die van het kruidvat is op nummer 1 geeindigd. Clearblue kwam niet zo best uit de test.
winanda schreef:chantal1984 schreef:winanda schreef:snap er niks meer van maandag een beedje gebloed(roze) dinsdag een positieve test gehad van de kruitvat en vanochtend getest met een van de trekpleister en die was negatief. zal het liggen aan die van de trekpleister en heeft iemand ervaring met die van de trekpleister? ik test maandag nog een keer met die van de kruitvat.
Er is een tijdje geleden een test uit gevoerd in het tvprogramma van kassa. Zoek daar maar op zwangerschapstesten. Die van het kruidvat is op nummer 1 geeindigd. Clearblue kwam niet zo best uit de test.
ik weet genoeg die van de trekpleister komt niet eens voor in de top 10!
Anna82 schreef:Chan ---22 jaar---1e kindje---uitgerekend 3 juni--22 okt naar verloskundige
Laura----23 jaar---1e kindje---uitgerekend 3 juni---1e echo 3 november
Anna82--27 jaar---1e kindje---uitgerekend 3 juni---1e echo 20 oktober---ivf ronde 1
MarionS--28 jaar---2e kindje---uitegerekend 4 juni---moet nog bellen (en dat snel maar eens doen...)
Daantje--32 jaar---1e kindje---uitgerekend 5 juni---1e echo 26 oktober
Natascha1982--27 jaar -- 1e kindje --uitgerekend 6 juni -- 1e echo 22 oktober
Petek983--25 jaar--1e kindje---uitgerekend 8 juni---1e echo 21 oktober----ronde 1
linny84--24 jaar---1e kindje---uitgerekend 9 juni--datum echo niet bekend-1e afspraak vk 21 oktober - ronde 1
Wendy---25 jaar---1e kindje---uitgerekend 9 juni---echo niet bekend 27 oktober vk.
Yvon83--26 jaar---1e kindje---uitgerekend 11 juni--5 nov 1x naar vk + echo---ronde 3
Gelukkig-28 Jaar---1e kindje---uitgerekend 12 juni--1e echo 9 oktober---ronde 5
Jot------38 jaar---1e kindje---uitgerekend 13 juni--echo niet bekend----ronde 2
Vinny45--24 jaar---1e kindje---uitgerekend 14 juni ---echt niet bekend -1e afspraak vk 03 november -- ronde 1
winanda--28jaar---1e kindje---uitgerekend 14 juni---echo 2 nov bij gyn- vk nog niet gebeld--ronde 3 na mk
DaisyL--31 jaar---1e kindje---uitgerekend 15 juni---nog niet gebeld---ronde 1 na twee mk
Tara28--29 jaar---1e kindje---uitgerekend 16 juni--1e echo 6 november----ronde 10
Sonja2009--22 jaar--1e kindje--uitgerekend 17 juni--4 nov Vk ---ronde 5
Chantal1984--25 jaar--1e kindje--uitgerekend 4juni--nog niet gebeld ---ronde 3
Jo-jootje--28 jaar-----1e kindje---uitgerekend 18 juni---nog niet bekend----ronde 4
Lunanoa--19 jaar-------1e kindje---uitgerekend op 21 juni--nog niet bekend---ronde 12
haha we gingen net langs elkaar heen, dus updateje!
Lunanoa schreef:Dames, gefeliciteed met jullie zwangerschap!
Mijn NOD is morgen maar heb vanochtend getest & twee hardstikke positieve testen! Een extra gevoelige + een "gewone". Beide superpositief!
Heb nog nergens last van eigenlijk.
Soms heel licht misselijk.
Dit was ons 12e ronde. We waren dus een jaar bezig. Zijn eerder zwanger geweest in ronde 5 maar dit liep uit op een miskraam. De testen waren toentertijd veel lichter, ik hoop dus dat het nu goed zit.
Kan nog niet echt van het idee genieten omdat ik nog héél bang ben.
Maar ik kan tot nu toe zeggen:
IK BEN ZWANGER 😃
Anna82 schreef:hoe is het bij jullie met de kwaaltjes?? ik ben inmiddels ook regelmatig misselijk, zeg maar bijna de hele dag! Iets eten helpt wel, maar een uurtje later komt het weer. Het is nog niet zo erg dat ik moet overgeven...
ruby schreef:nou winanda,
jij moet toch voort wel weten welke testen je moet hebben na al die zogenaamde zwangerschappen van je.....
jij moet toch voort wel weten welke testen je moet hebben na al die zogenaamde zwangerschappen van je.....
Lunanoa schreef:hahahahaha ja ik ook :oops: Maar we wachten verstandig af tot de 12 weken.
Sonja, jij hebt dus wel op en top last van de kwaaltjes! 😮 Hier haast nog niks :?
Lunanoa schreef:hahahaha ja hier ook.
Maar wil het i.v.m. werk vooral niemand nog laten weten.
Natuurlijk onze ouders wel & een aantal goede vriendinnen van me!
Lunanoa schreef:O zie het al. Deed het perongeluk via VIP. Oops 😛
Gelukt. Thanks:D
Kim heeft die van jou zo mooi gemaakt toch? :D
Lunanoa schreef:ohzo ja!
Ik wacht daar nog even mee totdat ik een echo met hartje heb gezien. Nu staan er toch alleen nog maar foto's op van de testen 😛
Eindelijk. Een babysite aan kunnen maken. Wat is het toch leuk & spannend allemaal :roll:
snippie schreef:ruby schreef:nou winanda,
krijgen we daar nog antwoord op!ik heb het trouwens gemeld!!!
dit slaat echt nergens op!
verklaar je nader!!!!
Jamilah79 schreef:Ik vind die opmerking van Ruby niet raar. Maar ik heb al meerdere keren dingen gelezen over winanda en zwanger zijn.
Ik ga me er verder niet mee bemoeien, maar wilde dit wel even zeggen dat die opmerking niet zomaar uit de lucht gegrepen is.
snippie schreef:maar laura je hebt gelijk.
iedereen succes met de zwangerschap!
liefs
Laura23 schreef:Hallo Dames, ik heb dit forum geopend om te kletsen met andere meiden die ook in Juni hun kindje verwachten!!
Erg jammer als mensen elkaar gaan beledigen. Open daar maar een speciaal forum voor :?
Hoe is het met iedereen??Ik ben al 2 dagen de hele dag door misselijk...hopelijk gaat het vandaag beter!!
Liefs!!!
Mariekepiek schreef:Laura23 schreef:Hallo Dames, ik heb dit forum geopend om te kletsen met andere meiden die ook in Juni hun kindje verwachten!!
Erg jammer als mensen elkaar gaan beledigen. Open daar maar een speciaal forum voor :?
Hoe is het met iedereen??Ik ben al 2 dagen de hele dag door misselijk...hopelijk gaat het vandaag beter!!
Liefs!!!
sorry hoor maar je schreef toen je hier nog alleeen was ook mee op het uitgerekend in mei forum.
en het zijn de juni dames die elkaar onderling beledigen als je het al beledigen mag noemen.
maar succes allemaal
Mariekepiek schreef:;)
waar maken we ons eigenlijk druk over. Degene waar het over gaat, is hier niet meer te bekennen! Maar het is wel oke hoor! ik hoop dat jullie een gezellig cluppie met elkaar hebben en snel het eerste trimester door zijn en eerste echo hebben gehad.
Anna82 schreef:kunnen we nu stoppen over het onzinnige gebeuren... please??
Linny de vrouw die bij mij langs kwam van mvm raadde me aan eerst de potten even laten luchten buiten, bij droog weer, met de dop open. Dan schijnt het ergste weg te zijn, ze stinken idd echt erg :mrgreen: Ik moet nog tot 15 december... krijg alleen nu al de zenuwen van dat kannetje, weet gewoon nog niet echt hoe ik er het handigst in kan plassen zonder een hernia te krijgen!
Lunanoa schreef:
Oja, is jullie stoelgang ook zo op en top? Ik ga wel twee keer per dag voor "een grote boodschap". Ook laat ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel scheetjes :oops:
Ben blij dat ik van iemand lees dat die ook rare gevoelens in zijn buik heeft. Soms zelf wat een ongi gevoel. Word daar echt enorm bang van :oops:
Lunanoa schreef:Wij gingen vandaag naar Batavia stad. Word ik opeens dizzy & beroerd :|Snel wat gegeten & toen ging het alweer beter.
In de auto in slaap gevallen.
Filmpjes op de laptop gekeken, val ik weerin slaap :oops:
Vanavond wokken. Nou heb 2 bananenballetjes gehad & voor de rest alleen maar aardbeien & meloen. Kon wel kotsen :| Gadverdamme zeg. Wat voelde ik me naar. Echt beroerd & duizelig :roll:
Oja, is jullie stoelgang ook zo op en top? Ik ga wel twee keer per dag voor "een grote boodschap". Ook laat ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel scheetjes :oops:
Sonja, die huilbuien zijn zéér normaal 😉
Ben blij dat ik van iemand lees dat die ook rare gevoelens in zijn buik heeft. Soms zelf wat een ongi gevoel. Word daar echt enorm bang van :oops:
DaisyL schreef:Lunanoa schreef:
He Lunanoa, ik heb ook last van scheetjes en een zeer goede stoelgang! En ook vaak het gevoel dat ik ongesteld wordt, krampen in m'n buik, vooral als ik even heb gezeten en weer opsta!
wendytje schreef:hier nog een onzekere... maakte me zorgen omdat ik ineens niet meer misselijk was.
had ik dat maar nooit gedacht... nu dubbel zo misselijk!