hahahaha oké.
Ben vanmezelf al vrij emotioneel, maar jank tegenwoordig overal om :? Schaam me dood.
LunanoaOud lidBerichten: 13.006Lid sinds: 25 maart 2009
Tara28 schreef:Ik herken me meer in Daisy. Ben van mezelf ook geen emotioneel type. Geen last dus van huilbuien gelukkig, maar volgens mij man kan ik de laatste tijd wel wat anders dan anders reageren op dingen(of op hem).Dan ben ik wat minder aardig zeg maar.....
Lunanoa schreef: Heb inmiddels wel een meegroei bh gekocht, bij Livera. Hij valt best mee qua lelijkheid 😛 Een gewone zwarte, heel naturel!
JEUTJE. Wat een verademing voor mijn borsten. Zit écht heeeeeeeeerlijk!
VickyC schreef:Hey meiden ik val hier even binnen, ben uitgerekend juli 2010, en ondertussen 7 weken en 4 dagen zwanger.
Ik heb een vraagje. Ik heb sinds vrijdag last van bruin verlies. Heeft iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt voor jullie antwoord!
Groetjes, Vicky.
VickyC schreef:Bedankt voor je antwoord, Anna82. Ik heb geen rood bloed. Vorige week wel krampen, maar ik denk dat dit mijn darmen waren (ene moment last van diarree, andere moment obstipatie).
Ik hoop dat er onder jullie dit herkennen en mij kunnen geruststellen...
Anna82 schreef:Vandaag was trouwens mijn laatste MVM ophaal dag! Yes weer normaal plassen... het is voor een goed doel, maar op een moment verlang toch weer naar gewoon op de wc zonder het opvangkannetje en die stinkfles ;)
Lunanoa schreef:
Dit is mijn buikje vandaag, met 13 weken dus!
Je begint het al leuk te zien :D
shadylady313 schreef:wie wil me nog eens een keertje helpen met die banner?? heb het onderschrift er wel staan maar wat moet ik nou nog meer doen????? wil het zo graag!!!
shadylady313 schreef:oh het is gelukt!!!!!!!