wij hebben tot nu toe vijf echo's gehad waaronder 1 pretecho, dus heb er denk wel wat meer dan normaal ja..waarom loop jij onder medische indicatie als ik vragen mag?
@ shadylady:
Ik heb epilepsie en slik medicatie die schadelijk kunnen zijn voor het kindje. Er is een verhoogd risico op open rug en open schedel. Bij de 15 weken echo zag het er heel goed uit. As. dinsdag de 20 weken echo. Ik wil graag het geslacht weten, dus als madame of meneer even mee wil werken dan voeg ik mezelf dinsdag toe aan het lijstje !!!
Ik raakte niet zo makkelijkl zwanger dus zijn we een handje geholpen in het ziekenhuis. De eerste echo was in de fertiliteitskliniek, de tweede, vierde en zevende echo bij onze eigen gynaecoloog, de derde, de vijfde echo en de aankomende echo zijn in een groter ziekenhuis met een speciale afdeling prenatale diagnostiek. De zesde echo was de pretecho voor de familie. Dus in 20 weken tijd al 8 echo's. Om de twee weken.
Ik wist nog maar twee weken dat ik zwanger was en toen heeft een collega gezegd dat ik een jongen krijg en dat idee heb ik ook niet meer losgelaten. Ik ben heel benieuwd.
Grt Annemieke