Ik kan alleen niet zo goed slapen, omdat ik telkens moet plassen. Heb het gisteren en vandaag eens bijgehouden en moet ongeveer elk uur! Vannacht moest ik er ook 4x uit, dus dat schiet niet echt op. En als er dan echt een grote plas komt....maar nee hoor, zo voelt het alleen maar. Maar goed, het is wel meer dan een paar druppels. Wel echt een plasje zeg maar en doet ook geen pijn, dus zal wel geen blaasontsteking zijn. Heb dat nog nooit gehad, weet dus niet hoe het voelt, maar volgens mij doet plassen dan pijn.
Ook als ik net geweest ben en dus even niet hoef te plassen, schiet er soms een steekje door mn blaas, dat ik even denk van, moet ik nou alweer. Dan drukt die kleine er nog eens extra op volgens mij....
Herkenbaar?
@jel: ik ben 17 juni uigerekend en morgen precies 29 weken. Wij wilden niet weten wat het wordt, dus kan het je niet vertellen. We hebben met de meiden die hier kletsen ook een hyves pagina aangemaakt. Een afgeschermde pagina, die verder niemand anders kan lezen dan wij. Dit is de link naar de pagina:
http://mamawordeninjuni.hyves.nl/ Mayella is de beheerder, dus alleen zij kan je nadat je het aangevraagd heeft toevoegen. Maar misschien heb je wel geen hyves, dus dan komen we je daar niet tegen.