LautjeOud lidBerichten: 2.288Lid sinds: 12 augustus 2009
Heeey wat fijn dat je weer thuis bent meid! 😊 xxx
Anna82 schreef:pikant hoor! 😉
vandaag "afscheid" genomen op mn ene werk waar ik helemaal stop, bijna al mn collega's waren op kamp dus heb er maar een paar gedag gezegd, hou niet zo zo van afscheid nemen, maar had er toch wel iets meer van verwacht, zelf maar cornetto's :mrgreen: :mrgreen: gekocht en uitgedeeld. Lekker hoor, kan er wel nog eentje op!
Morgen naar de Vk en donderdag op mn andere werk borrel...
Lunanoa schreef:Vinny wat super van je fotoshoot. Ik zal zo even op de hyves kijke =n :mrgreen: Ben zéér benieuwd:D
Jeeeej Sonja, weer lekker thuis meid! Rustig aan!
Wat klote dat je zo kut hebt geslapen Lautje. Maar lekker vanochtend gedut, moet je ook gewoon doen als het mogelijk is toch? Heerlijk even bijkomen..
Wendytje: Wat goed dat je ventje al is ingedaald:D
Hoe ver ben jij nu? Je hebt geen banner dus kan het niet zien :oops:[/quote
Ik ben morgen 34 weken. Mijn banner is er al maanden geleden
mee gestopt en sindsdien lukt het ook niet meer om er 1
te plaatsen....
sonja2009 schreef:dat spul heet feliway voor katten
mayella schreef:Luna, was vanmorgen bij prenatal en daar zag ik ook nog rompers met lange mouw hangen 😉 voor t geval je ze nog nodig bent!!
Wat hebben jullie eigenlijk voor de kleintjes om in te slapen??? Echt pyamaatjes??? Heb hier eigenlijk nog helemaal niet over na gedacht 😂
Jo-jootje, Lekker daggie dus.. Kan me heel goed voorstellen dat je nu klaar bent met je werk.. Gelukkig pakten ze t goed op.. Je niet te druk maken he!!!
linny84 schreef:Zo daar ben ik ook weer, ik kreeg geen mail meer dus wist niet dat er al weer zoveel gekletst was haha.
Sonja fijn dat je weer thuis bent!
Hier heb ik eerst die pakjes om in te slapen (gewone kleertjes dus) en ik heb een klein slaapzakje gekocht bij de hema.
verder groei ik volgens mij de pan uit kleren zitten echt niet lekker meer pfff misschien dan toch maar even naar de miss etam outlet kijken of ze nog een broek hebben voor me, helaas hebben ze vaak maar heel weinig positiekleding.
sonja2009 schreef:linny84 schreef:Zo daar ben ik ook weer, ik kreeg geen mail meer dus wist niet dat er al weer zoveel gekletst was haha.
Sonja fijn dat je weer thuis bent!
Hier heb ik eerst die pakjes om in te slapen (gewone kleertjes dus) en ik heb een klein slaapzakje gekocht bij de hema.
verder groei ik volgens mij de pan uit kleren zitten echt niet lekker meer pfff misschien dan toch maar even naar de miss etam outlet kijken of ze nog een broek hebben voor me, helaas hebben ze vaak maar heel weinig positiekleding.
waar zit die missetam outlet
sonja2009 schreef:zo de eerste junibaby al moet heel eerlijk zeggen dat ik hoop dat die van mij toch nog even blijft zitten
ik had vorige keer 100 koffiepads meegenomen bij de c1000 koste 5,- en zijn goed tot volgend jaar
Heb net even goed me hart gevoeld er was een kat naar beneden gevallen gelukkig niet 1 van mijn katten maar net boven mij 4 hoog dus je zou denken die heeft heel wat alleen een tandje door haar lipje