Heey,
@Wendy;
Vind Tygo douchen ook lekkerder dan het badje?
Hier hetzelfde....totdat ik het water in t badje gewoon flink wat warmer deed...nu ligt meneer bijna te slapen in bad haha
Helemaal relaxt! 8-)
Kon tijdens de zwangerschap al merken dat hij gek was op warmte, en dat blijkt hier maar weer.
Papa en mama vinden het douchen alleen nog fijner haha lekker met t kleine hummeltje tegen ons aan.
Zo bijzonder gevoel!
Heb jij zelf al met de kleine gedoucht?
Is daan nog lekker vrij?
En hoe lang nog?
Het ritme vind je vanzelf hoor...
Nu draait alles nog om hem, maar straks word het wat rustiger om jullie heen en gaan jullie allemaal je draai vinden.
Dylan zit nu op 5 voedingen per dag, om de 4 uur, en dat geeft je zoveel meer tijd en rust om je eigen dingen tussendoor ook weer te kunnen doen. (weer ff mn haar gekleurd, mn wenkbrauwen geépileerd,etc,haha)
Hoe gaat het verder met jou dan?
Al goed aan het genezen?
Ben je alweer op de been?
En hou je het allemaal vol :?:
Met mij gaat het verder prima.
Ik ben alleen nog niet 100% in orde...
Ben wat sneller chagie dan voorheen en álles kost me nog veel energie.(ben na de bevalling te hard doorgegaan,krijg het nu voor mn kiezen)
Toch ook weer niet zoveel energie dat ik moet bijslapen overdag ofzo, maar alles hakt er gewoon ff nog in.
Gister naar de tandarts (op de fiets, aah eng), eerst de kleine lopend naar schoonmoeder brengen, daarna lopen weer ophalen, en smiddags gewandeld, wasje, vaatwasser, etc.
Savonds pijn in mn bekken & buik en er dan helaas pas achterkomen dat je teveel hebt gedaan.... 😞
En ik heb veel krampen in mn buik, denk dat het naweeén zijn...?
Het loopt allemaal nog niet vanzelf haha maar komt wel goed...vooral nu de nachtrust ook terugkeerd. 😉
Woensdag voor de nacontrole naar de vk, en dan maar ff horen of ze de hechtingen dr uit willen halen want die zitten dr nog steeds...!!!
Das niet prettig tijdens de s*x! :oops:
Wel slapen we ondertussen heerlijk 8 uur achter elkaar met z'n drietjes, en dan moeten we dylan zelfs wakker maken WAUW! 😃
Dit alles dankzij de Puckababy slaapzak!!!! joepie!
http://www.puckababy.com/nl/shop/The+OriginalLiefs
p.s. wil je dat Tygo nóg iétsje langer slaapt, zou ik eens proberen om savonds te gaan douchen met m.
@Jojootje;
Inderdaad wat wendy zegt...
De 1ste dagen zit je nog vol adrealine van je bevalling en kan je niet anders dan doorbuffelen zoals ik dat dan noem...
Daarna krijg je vast een dipje en denk je écht niet meer te kunnen, en het toeval wil dat je kindje juist dán goed slaapt zodat jullie beiden weer bijgetankt zijn...
Je hebt zo je ritme te pakken, en nu met je dikke buik kost wakker zijn & draaien etc. gewoon heel veel energie, dat is straks met babytje niet...
Die kun je half dommelend ook de fles/borst wel geven haha