Hier druppelt het nu maar 'n klein beetje en 'n beetje gerommel in de lucht...
Hopelijk komt het hier ook nog met bakken uit de lucht...
LautjeOud lidBerichten: 2.288Lid sinds: 12 augustus 2009
Lunanoa schreef:O en lovesivo...
owen slaapt nu heerlijk op zijn buikje. Hij was na de fles in slaap gevallen & heb hem op zijn buikje neergelegd in de box.
Lunanoa schreef:Krampjes kun je wel voelen als zijn buikje hard is & vaak strekken ze de beentjes. Tenminte dat doet Owen.
Het kan ook dat het eten hem dwars zit. Heeft Owen vaak & dan ligt hij ook te huilen & houdt het niet op.
Owen huilt ook vaak als wij ergens op bezoek zijn. Heel vervelend wat je bent constant met je kind in de weer & je bent bij iemand anders, dus gaat het niet zo lekker als dat het thuis zou gaan.
Vandaar ook dat ik Owen even bij mijn moeder breng. Anders ben ik alleen maar bezig met Owen straks & had ik evengoed thuis kunnen blijven.
Mayella: Je hoeft niet wakker te maken voor nachtvoeding met de fles hoor. Laat haar maar lekker slapen 😉
Er mag bij de fles geloof ik 10 uren tusesn zitten 😉 ( met de nacht dan he)
lekkerman. Owen geeft nog geen één teken van doorslapen hahahaha.
lovesivo schreef:Wat goed!!!!!!
En hoe is het ritme aanbrengen bevallen de 1ste dag(-en)?Lunanoa schreef:O en lovesivo...
owen slaapt nu heerlijk op zijn buikje. Hij was na de fles in slaap gevallen & heb hem op zijn buikje neergelegd in de box.
Chan9 schreef:goedemiddag allemaal
hoop ook voor je dat je vandaag ga bevallen laura laar die kleine nou maar eens zien haha
hier gaat vandaag ook mij vriend weer voor het eerst werken na 6 weken pff is indd wel wennen maja we kunnen het 😊
luciano is zoo verkouden hij heeft ons al vanaf half 5 wakker gehouden met huilen echt zielig
en mayella ik geef luciano ook gewoon meer dan mag hij is er ook niet tevreden mee dus ik heb ook zo iets laat hem geen honger lijden:)
is de keizersnede meegevallen? of tegen? nog veel last van de wond?
fijne dag iedereen nog
Vinny45 schreef:Wat vervelend allemaal he die huilende kindjes van ons. Jady huilt alleen maar om haar fles of een vieze luier. Verder 5-10 min huilen als ze moet slapen. Soms ook helemaal niet.
Dus ik mag niet klagen!
Mijn manneke heeft alleen deze week nog vakantie, dus ik mag het ook alleen gaan doen vanaf volgende week. Probeer al zoveel mogelijk zelf te doen, zodat het volgende week niet tegenvalt......ben benieuwd....
Vandaag lekker gewandeld naar de supermarkt. Hond ook mee, was wel fijn. Vanavond een wandeling met mijn paard maken. Ook lekker!
Owww ik krijg een bord macaroni in mijn handen geduwd door mijn lief, dus ik ga stoppen.
Tot snel weer!
xxxxxxxxxxxx
sonja2009 schreef:hier is het echt een drama met de voedingen dan drinkt ze maar de helft van de fles en is ze gewoon niet wakker te krijgen ligt ze een uur daarna de hele flat bij mekaar te krijsen
zo heeft ze vanmorgen om half 8 60 gedronken werd ze om 10 uur wakker brullen niet normaal in bad gedaan niets hielp alleen maar brullen dus toch nog maar een fles gemaakt van 100 en die drinkt ze zo in ene helemaal leeg en nu ligt ze weer in coma
Zou het toch door het warme weer komen???
Lunanoa schreef:Had ook nog een verhaal voor jou getypt Lovesivo:
Ga ik weer.. haha
Ik heb ook dat drukkende gevoel op mijn clit nog! En het gevoel alsof mijn geboortkanaal is uitgezakt ofzo.
...
lovesivo schreef:
Lautje is wel heeeeeeeel erg stil..... 8-)
sonja2009 schreef:daisy was vorige week3480 maar woensdag komt het cb dus ga even navragen wat ik moet doen want ze gaat steeds vaker spugen en heb al wat dingen geprobeert maar werkt niet
sunshine81 schreef:Hey meiden,
Misschien een stomme vraag hoor, maar wat hadden jullie aan tijdens de bevalling. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet kopen, normaal gesproken heb ik niks aan 's nachts.
lovesivo schreef:Ja vast wel...
Maar onze dokter is met vakantie, dus wacht het maandag bij het cb gewoon ff af...
Het cb zit vlak bij de apotheek, dus dan kunnen we dr gelijk ff langs.
Hij heeft het al 7 weken, dus die paar dagen kunnen dr ook nog wel bij aaaaah
Dylan heeft ze niet echt echt ontstoken, niet rood en dik enzo, maar wel die vieze pusserige oogvocht en af en toe zo'n vlekje op het oog.
Ooooohheee denk dat ik gelijk ff naar de apotheek loop zo, voor oogdruppels, en mochten ze helpen dan gebruik ik ze ook, want ik heb al diezelfde klachten sinds een oogontsteking 6 jaar geleden!!!
Thanks Laura! Dat ga ik doen!
Laura stroom eraf???
Ga je thuis of in t ziekenhuis bevallen, mocht het spontaan beginnen?
Thuis is dannie handig!!! haha :lol:
sonja2009 schreef:net is het cb langs geweest en moest idd proberen om daisy intebakeren en ja hoor mevr ligt nu helemaal ingepakt en ze is stil en slaapt
linny84 schreef:sonja2009 schreef:net is het cb langs geweest en moest idd proberen om daisy intebakeren en ja hoor mevr ligt nu helemaal ingepakt en ze is stil en slaapt
wat fijn sonja!!! hier doe ik het zoiezo ook 's nachts en soms ook overdag als ze niet wil slapen anders slaapt ze ook alleen maar bij mij, en dat vind ik af en toe best gezellig maar ik wil ook wel eens wat doen als ze ligt te slapen ;)
Met de borst werken ze minder hard, je tepel heeft HEEL veel gaatjes.
Lunanoa schreef:Oja had ik niet zo bij nagedacht 😂 :oops: Je hebt gelijk :mrgreen: