gelukkig hebben jullie niet teveel geschreven hahaha! ik had een superfijne dag vandaag ben met mn papa naar body worlds geweest een tentoonstelling ala bodies (zeer omstreden het zouden opgezette slaven zijn) voor degene die onder een steen geleefd hebben en denken waar heeft ze het over? het is een tentoonstelling over het menselijk lichaam met echte opgezette lichamen met echte organen alles.. best luguber maar rete interessant! ook nog embryootjes en ongeboren babytjes gezien prachtig om te zien hoe zo'n kleintje zich ontwikkelt heerlijk gelunched bij hotel new york, daarna nog ff shoppen (veel teveel jurken gekocht en een onwijs gave zilveren rok...) een topdag dus! en ook even fijn om niet met het forum en het zwanger worden bezig te zijn morgen even naar de gyn; soort evaluatie van de echo's wel fijn eventjes!! en 's middags heerlijk een reiki afspraakje mmmm verder gewoon ah werk (vanuit huis dus dan zal ik heus wel weer komen kleppen hahaha)
ps sorry voor de dubbele berichten, sommige mensen spreek ik overal 😉 xxx
tweety1982Oud lidBerichten: 14.458Lid sinds: 1 januari 2005
heey bella, gaaf dat je daar geweest ben, ik wil daar ook heen, is het aan te raden? je bent in de buurt geweest 😊 hotel new york, leuk he? met de metro geweest?
weet jij of het rolstoel vriendelijk is?
smurfje, kan me voorstellen dat je gek word van die onzekerheid.
la bellaOud lidBerichten: 7.653Lid sinds: 10 juni 2010
he tweeeeeeeet!!!! woon je rotjeknor meis? heeft een apart plaatsje in mn hart.. 😉 meer zeg ik niet.. hotel new york is geweldig, we waren met de auto dus geen watertaxi 😞 volgens mij hardstikke rolstoelvriendelijk, maar ik zou even bellen alles is gelijkvloers in ieder geval
leuke ticker 😉 xx
NikitaOud lidBerichten: 6.232Lid sinds: 1 januari 2005
@ la bella: fijn je zo een toffe dag gehad hebt en ik vrees ik niet door heb naar wat je juist bent gaan kijken? dom belgje? hihi @ tweet: echt een fijne banner zeg @nikita: toch fijn je een nod hebt hihi
Das raar.....Nu ik heb gepost zie ik ineens nog een heel gesprek voor mijn post.
@la bella: Leuk die tentoonstelling....Wil ik ook nog wel eens naartoe.
@Tweety: maak je gebruik van een rolstoel? Ik neem eigenlijk wel aan dat NY rolstoelvriendelijk is. Anders worden ze ge-sewd 😉
Hier gaat het wel beter gelukkig. Het lijkt wel een beetje op te klaren.....Gelukkig is mijn baas erg medelevend. Ik mag werken, maar alleen als ik beloof zeer rustig aan te doen en mijn grens in de gaten te houden. Geeft wel wat rust om gewoon te zeggen: nu even niet....
Liefs
he smurfen, ik heb een goed gevoel bij jullie gek he?
nkita lekker shoppen schat!
femke hoe gaat tie?
ik ga vanmiddag naar de gyn de echo's evalueren.. een hele kleine hoop dat ze ons eerder willen helpen onzin natuurlijk wel onzeker over mn bms gaat het deze maand weer goed groeien?
Het gaat met mij weer wat beter, het verschilt per dag geloof ik. Spannend? Die afspraak of niet? Ik kan me voorstellen dat je nu weer onzeker bent over je bms. Gaan ze je niet nog een ronde volgen? Misschien kun je daarop aansturen tijdens de evaluatie? Je hebt m nu 2x dik gezien en 1x dun, klopt dat?
Succes vanmiddag!
he fem, misschien dat ze wel even wil kijken maar dat heeft weinig zin ze gaan echt uit van dat het goed is denk ik... ik zit minder op het forum, ben aan het loslaten al vind ik het erg moeilijk
fijn van je baas hoe gaat het met je 2 kleintjes? x
NirakOud lidBerichten: 446Lid sinds: 23 september 2010
Ik heb n.a.v. de post van La Bella zitten denken over hoe vaak ik online ben. Ik heb nu besloten om helemaal te stoppen met het schrijven en lezen op het forum. Ik vind jullie allemaal heel erg lief, en ik geniet van jullie verhalen. Maar ik maak mezelf helemaal gek door elke keer bezig te zijn met zwanger worden, en door op iedereen te willen reageren, waar ik gewoon echt geen tijd voor heb. Dan schrijf ik maar weer eens hoe het met mij gaat, en probeer ik op anderen te reageren, maar voel ik me schuldig over het feit dat ik niet op jullie verhalen reageer. Het zou kunnen dat ik over een paar weken spijt heb van mijn beslissing, en dan weet ik jullie te vinden, maar voor nu: allemaal heel, heel veel geluk met zwanger raken of de zwangerschap. x ik
@nirak: ik begrijp je beslissing heel goed hoor. ieder mens gaat hier anders mee om. ik zou het wel begrijpen je gewoon af en toe over je zelf komt schrijven maar als je daar dan een schuldgevoel aan overhoudt, dan is dat niet fijn... wens jullie wel veel sterkte met het zwanger worden en hoop hier dan toch goed nieuws te lezen... @ la bella: hoop ze je wat kunnen helpen met de evaluatie...begrijp wel je hoopt ze je helpen, maar ze hebben gezegd je meer kans hebt via de natuurlijke weg? maar begrijp wel je zou willen ze het ff allemaal opvolgen... @femkes: moet toegeven dat we gisteren stiekum een test gedaan hebben, maar natuurlijk veel te vroeg (hopen we) want was helemaal niets te zien en eigenlijk zijn we blij er niets te zien was anders hadden we schrik het 1 dezer dagen toch mis zou gaan. maar hopen het hcg gewoon nog niet hoog genoeg was... donderdag staat de volgende test gepland omdat we dan s ochtends geen kids hebben... hadden gisteren ook geen ochtendurine gebruikt dus kon eigenlijk niet positief zijn... vrouwen hihihihi.... maar op de een of andere manier lijkt mijn liefje redelijk zeker ze zwanger is "anders houdt mijn lichaam me wel heel goed voor de gek" zegt ze steeds.... we houden elkaar wel met beide voeten op de grond hoor voor stel het mis zou gaan... afwachten nu...
Herkenbaar hoor smurfje. Ja helaas moeten we gewoon echt afwachten (bij mij zelfs na mn NOD, maar dat ik geloof ik wel bekend). Gelukkig hebben jullie je niet aan de regels gehouden en is er dus nog een kans ;)........
La bella: voor wie is eigenlijk de evaluatie? Voor jouzelf of voor het ziekenhuis om er wat van te leren?
Nirak: Jammer, maar begrijpelijk. Hopelijk werpt het zijn vruchten af en ben je snel zwanger!
Liefs
Nirak: jammer meis maar je weet ons te vinden schat als je terug wil, ik begrijp je helemaal
Femkes fijn dat je baas begrip heeft, scheelt heel veel.
bella: ja ik woon naast rotje knor, zit 1 brug tussen 😉 kom er dus wel heeeel veel en vrienden/familie(schoon) woont er. Ben wel geboren in Den Haag maar daar merk je niets van is alleen geboorte...geen oh oh cherso hoor hahah
supermamaOud lidBerichten: 1.849Lid sinds: 9 juni 2010
Hoi meiden. Ik ben vandaag ongesteld geworden. ga door naar ronde 5. Ben er eigenlijk niet teleurgesteld om. Ik had mezelf min of meer al ingedekt. Ik ga deze ronde niet temperaturen heb ik mezelf voorgenomen. Ga wel preseed bestellen. Ook ik ga wat minderen op het forum, om er niet te veel mee bezig te zijn. Hoop dat het mij net zo goed gaat bevallen als la bella.
Nikita, spannend een tweede gesprek. Nirak, jammer maar begrijpelijk. Voor mij ook een reden om te minderen. Meer tijd aan andere dingen besteden. Mijn aandacht verzetten. Ben nu dagelijks op het forum. Misschien terugbrengen naar 1 keer in de week oid. Helemaal stoppen vind ik jammer.
Zouden wij ook jammer vinden supermamma!!! Hoop dat je je rust gaat vinden....
Hier 2 paar mooie nieuwe laarzen gevonden!!! Grijze en bruin/ecru! Duurde even, in het begin kon ik echt niks vinden, maar uiteindleijk toch gelukt!! JEUJ! 😃 En natuurlijk ook stiekem even naar de grote gele M geweest hihihi....
net terug van de gyn ik was alleen want mn liefje kon dit keer echt geen vrij krijgen het was een fijn gesprek, en het laatste want ze gaat naar een ander ziekenhuis... heel erg jammer want ik had een enorme klik met haar ze feliciteerde me met de goede uitslagen van vorige maand (het mooie slijmvlies en de 2 gesprongen eitjes) ze vond het positief te horen dat ik 2 dagen overtijd was geweest het lijkt een goed teken te zijn, zei ze wel blijft het heel erg jammer dat het nog niet raak is ze gunt het ons, en dat kwam heel oprecht over ze refereerde aan het loslaten wat ik in eerdere rondes al had ingezet ik heb haar toen vertelt over reiki, en het verschil tussen klussen en vrijen haha ze hoopt dat nu definitief alles goed is bevonden, dat loslaten nog beter gaat en het gewoon goedkomt! het is zo moeilijk dat ze ons geen enkele garantie kan geven ik vroeg of het vaker voorkomt dat er niks gevonden word, en dat er toch geen zwangerschap komt helaas antwoordde ze dat dat kan idd ze kan niks voor ons doen, we mogen in mei terugkomen ze legde nog uit dat dat echt niet was om ons te pesten, maar gewoon omdat alles er zo mooi uitziet is de kans groot dat het ons zelf gaat lukken de behandeling zou er als volgt uitzien; 3 iui pogingen zonder hormonen, een verplichte kijkoperatie, 3 iui pogingen met hormonen en daarna weet ik het niet vermoedelijk ivf maar dat wordt tzt vast niet meer vergoedt.. hopelijk hebben we dat niet nodig maar goed het schoot wel even door mn hoofd die verplichte kijkoperatie en hormonen vind ik erg heftig ik heb een waanzinnig mooie cyclus en hoop dat ze die gewoon willen gebruiken hoor! ze raadde ons aan in februari te bellen, zodat we echt in mei kunnen starten moest zo hard huilen toen ze zei dat ze wegging ik heb haar gezegd dat ik haar echt een fantastisch lieve gyn vind, die me iedere keer weer het gevoel geeft dat ik mijn vragen kan stellen zonder haast nu voel ik me heel erg leeg en moe wat gebeurt er toch allemaal? waarom lukt het niet? loslaten? hoe dan? wat dan? ik ga minder op het forum kletsen, doe ik nu al en dat bevalt wel.. moet ik er helemaal mee stoppen dan? me alleen bezig houden met mn eigen lijf en niet ook nog al die topics bij moeten houden? maar ik haal er heel veel steun uit nou ja, ik voel mn eitjes rijpen en we gaan deze dagen gewoon vol benutten kan mn liefje niet bereiken dat voelt even heel erg alleen
dag lieve allemaal een knuffel van een beetje verwarde bella
he bella... wat een verhaal.... weet niet zo goed wat ik moet zeggen... wil je heel veel succes en sterkte wensen de komende rondes en kan me voorstellen dat je je verward voelt.. hoop dat je snel je liefje er over in kunt lichten en het samen kunt delen... hele dikke knuf en hopelijk nog wel tot spreeks!! liefs
bella: Jeetje, wat een verwarring. Fijn gesprek gehad, maar je gyn gaat weg. Gesprek met negatieve en positieve punten. Je kunt hier hoop uit halen, maar als je er even helemaal doorheen zit kun je hier ook jezelf helemaal gek mee maken met al het (misschien, mogelijk) negatieve. Jammer dat je je liefje niet kunt bereiken, dat hoor je natuurlijk wel te delen dit soort dingen. Ik hoop dat je hem nu wel hebt kunnen bereiken. Nou ja, hopen dat je ze in mei gewoon helemaal niet meer nodig hebt.....
Liefs
ja hoor heb mn liefje inmiddels gesproken 😉 reageerde heel nuchter en fijn; geeft niks we gaan door!!! reiki net was heerlijk! en ja, negatief en positief idd we gaan door, dat sowieso... maar moedeloos word ik er soms wel van ik heb al zoveel mensen welkom geheten die me voorbij gingen bah, dat klinkt alsof het een wedstrijd is zo bedoel ik het natuurlijk niet nou ja lieverd ik weet even niet wat ik moet zeggen..
en nikita, ik snap dat je het moeilijk of jammer vindt als mensen afhaken uit een topic of er minder komen praten maar jij begint net dit is mogelijk ronde 2 voor je, en waarschijnlijk ben je nog aan het ontpillen natuurlijk hoop ik voor iedereen dat het snel raak is maar.. wij hebben dit al 20 rondes doorgemaakt, inclusief allerlei onderzoeken en spanningen ik ben het zat... ik hoop dat je het begrijpt lieverd natuurlijk blijf ik gewoon meekletsen maar niet meer de hele dag dat trek ik niet
dikke knuf la bella
smurfjeOud lidBerichten: 2.229Lid sinds: 29 augustus 2010
ik begrijp dat nikita het jammer vindt dat velen waar ze haar verhaal aan verteld heeft en waar ze het verhaal van kent, ziet verdwijnen of minderen, maar ik begrijp ook la bella en nirak heel goed. zien zovelen komen en heten hen welkom en vertellen hun verhaal en dan zijn die anderen zwanger na 1 maand of 2 maanden en voor hun komt hun nod weer dichterbij en is het weer de zoveelste keer niets en ... dat weegt af en toe hard door... en dat trek je niet steeds even goed...hoop wel beide dames te blijven lezen hier hoor...al is het minder vaak...
hier blijft mijn liefje volhouden dat ze vanalles voelt en opgeblazen buik, pijnlijke borsten en ... na vannacht slapen weer een dagje dichterbij het testen...
fijn smurfen 😉 natuurlijk blijf ik meekletsen maar ik mag niet meer 100 x op een dag kijken wie er iets geschreven heeft gewoon 2 of 3 keer of niet als ik geen zin heb het moet geen verplichting zijn, of als verslaving voelen dat is alles
Helemaal mee eens. Dat hou je niet vol. Zoiezo is een internet-gesprek leuk en prettig omdat je anoniem van alles kunt delen, maar real life gaat voor. Je moet er niet door in de problemen komen. Daarnaast is het logisch dat als je probeert los te laten je niet de hele dag over zwangerschappen moet praten. Ik merk idd wel dat het een soort van verslavend werkt. Ik heb minder tijd dus ik denk dat dat voor mij een goede bescherming is, daarnaast ervaar ik natuurlijk niet die spanningen.
@Smurfje: Het wordt nu echt spannend? Nog getest?
@La bella: Kun je nu ook je cyclus 'loslaten'? Of weet je nog wel wanneer je NOD is? Je hebt natuurlijk ook een banner die je daaraan doet herinneren.......
Liefs
nee mijn cyclus laat ik niet los die is juist zo mooi te volgen 😉 wel mag ik niet steeds meer op het forum gisteren 3 keer vandaag 2 keer 😉 dus tot vanavond hahaha ik wil alleen niet meer teveel praten in termen als nod enzo dat geeft druk niet dat ik dat woord niet gebruik, maar gewoon je houd het niet vol 20 maanden iedere dag zo intensief ermee bezig zijn misschien duurt het nog wel 20 maanden dat trek ik niet! dus ik laat het gepieker en continue praten los maar kom nog gewoon op het forum hoor no worries.. ik reageer alleen op de topics waar ik op wil reageren, het moeten wil ik eraf hebben fijne dag en misschien tot vanavond x
@bella: ik begrijp je ook heel goed hoor en nirak ook... Als het voor julle prettiger voelt om afstand te nemen door minder op het forum te zijn, snap ik dat heel goed! Lijkt me ook helemaal niet fijn om hier allerlei mensen te zien die zwanger raken terwijl het zelf nog niet wil lukken. Tuurlijk gun je het ze, maar zelf wil je het ook gewoon heel graag! Ik hoop gewoon dat je af en toe nog hier bent, want vond het gewoon fijn om met je te kletsen, maar je zegt al dat je dat gaat doen dus dat is fijn 😊 Heel veel succes de komende tijd bella en hoop voor je dat je gauw goed nieuws mag brengen hier!! Dat vind ik nog veel leuker om te horen dan al die nieuwelingen die binnen een paar rondes zwanger zijn!!!
druk hier weer haha. ik snap jullie ook allemaal.....ben er zelf ook minder. en dan zit ik vaak te lezen hier haha en verwaarloos me öude garde "miskraam"forum omdat daar zo druk is 😞 smurfje spannend hoor, erg he die laaste dagen.
Bella fijn dat jeje al wat beter voelt, het loslaten is echt zooo fijn, heerlijk niet te weten waar je zit nu.
hier is het pure stress hihi, mijn liefje bekende net ze sinds gisteren ook best misselijk voelt, en daarbij al de rest nog van pijnlijke borsten, vieze smaak in haar mond, opgeblazen buik gevoel,... dus het gaat wel een beetje tegenvallen moest het morgen niet zo zijn, maar ja... dan is het nog maar zo en starten we gewoon de volgende ronde hoor... hoop maar het morgen niet sowieso te vroeg is om te testen...vanavond met onze beider moeders naar de musical van queen, dus wel fijne afleiding en als we dan wakker worden, stokje plassen...
Spannend hoor. Het begint er wel op te lijken inderdaad!! Maarja, zekerheid heb je pas als je getest hebt he? Helaas. Ik ga morgen zeker aan jullie denken. Hoe laat ongeveer?
Liefs
denk het er van afhangt hoe laat mijn liefje bedenkt dat ze dringend moet plassen hihi... vanaochtend was dat 5u30...maar ja we zijn vanavond pas heel laat thuis na de musical, dus zou morgen wel iets later kunnen worden...maar zodra we getest hebben, laat ik het hier weten hoor... beseffen ons ook het kan we nog niet positief testen hoor, nog 1 dag voor nod wrs he...maar kids de deur uit en morgenavond heb ik nacht dus dan komt vrijdag zo moeilijk uit... maar we zien wel... nu ga ik met mijn liefje kids naar mijn pa doen (oppas), mijn moeder halen en dan richting utrecht waar we de moeder vna mijn liefje gaan zoeken en dan met zijn viertjes gezellig uit eten en musical... avond gaat zo om zijn, hoop wel ik er van kan genieten en niet heel de tijd ga dubben...
he bella, gaat goed hier hoor! Heb lekker avondje bij de familie gehad. Eerst theetje gedaan bij mijn zus en de kids en daarna lekker gegeten bij mijn pa en ma waar ook mijn broer was. Iedereen dus fijn weer even gezien en lekker gekletst. Zat op gegeven moment zo gezellig met mam te kletsen dat ik het graag had willen vertellen dat we bezig waren, maar hou het nog als verrassing voor als het raak zou zijn! Is toch iets leuker 😉
Verder hier beetje raar gevoel in onderbuik. Beetje trekkerig, spierpijn gevoel, alsof er iets wordt/is opgerekt. En mijn onderrug doet laatste dagen snel zeer en errug moe. Maar goed, denk er eigenlijk nog weinig van en voel me er verder rustig bij. Het is dan wel een gek gevoel, maar weet dat het ook allemaal ontpillen kan zijn.. We wachten gewoon rustig af!!! Hoe is het met jou?
nikita rot he dat ontpillen enzo, het lijkt allemaal zo op elkaar. toch ga ik hopen voor je hoor dat het goed zit bij jou nu!!
ben echt moe laaste dagen, wil slapen, geeeeeen zin in werk...baaaaah..donderdag is zon rot dag, morgen weer halve dag en donderdag lang, zit nu in bed en moet over 20 min de deur uit, moet mzelf echt dwingen nu, erg he...tis nog zo donker.....ach voor je weet is het weekend :D:D:D:D I LOVE weekend
smurf niet te lang laten wachten he? hihihihihi
[INDENT]tja hier is het dan wrs toch niets hoor temp van mijn liefje is vanochtend gedaald en test was ook negatief zoals we toen toch ook wel vermoedden na die daling. blijft toch een heel gek verhaal waar al die symptomen de voorbije dagen vandaan kwamen, zelfs nu is mijn liefje nog best misselijk en baksteen in haar buik, maar ook mega hoofdpijn??? gewoon ziek? zou natuurlijk heel veel verklaren. nu maar afwachten tot haar ongesteldheid en donor laten weten er een nieuwe ronde komt...
al bij al valt de teleurstelling precies nog mee, je had het toch ergens wel ingecalculeerd he...nu maar ff verder slapen met zijn tweetjes, was heel kort nachtje... [/INDENT]
wat jammer meis, vind zo jammer voor jullie. maar moet eerlijk zijn dat helaas kalchten niet veel zeggen altijd, ben ik ook achter gekomen, kan zoveel zijn, kan zelfs een bevruchting zijn die niet innesteld, maar ook simpele dingen zoals PMS ( dan voel je eigenlijk elke maand wel dingen zoals misselijkheid enzo)
ik ben blij dat jullie elkaar zo goed opvangem das echt groot voordeel van een vrouw 😊 slaap lekker nog en als je dit leest dikke knuff
Jammer zeg!! Het zag er zo hoopvol uit. Vervelend al die klachten en dan toch niets......misschien inderdaad een ziekte onder de leden? Bah zeg, nou weltrusten inderdaad dan nog maar even.
@bella: je buikje zoemt, haha das een leuke uitdrukking.
@Nikita: fijn dat je rustig bent.
@Tweety: Lekker rustig zo? Gewoon maar aftellen tot je vakantie?
Liefs
dank u wel dames, nu maar hopen de ongesteldheid snel doorkomt en we verder kunnen 😊 gekke is wel dat onze tempertatuurdaling vanmorgend wel 0.4 graden was? dat is hier wel uniek? iemand enige ervaring? als mijn liefje ziek zou zijn zou die toch hoger moeten zijn en normaal daalt ze 0.1, hoogstens 0.2 voor haar ongesteldheid... hier druk dagje, gaan fiets kopen voor oudste dochter en boekentas en vanavond weer nacht dus ...
Heb niet echt ervaring met tempen, maar een daling van 0.4 is toch niet zo heel erg hoopgevend wel??? Het was toch nog eerste ronde voor jullie of niet?? Dan maar beter snel ongi en op naar ronde 2!!!!
Een daling van 0,4 is wel veel idd, maar niet echt heel raar hoor. Dan zit ze ws op haar temp van vóór de eisprong? Dat betekent dat ze vandaag of morgen ongesteld wordt en de nieuwe cyclus is ingetreden (zeer waarschijnlijk). Helaas......
Liefs
Gaat wel ok hoor. Vandaag zou ik moeten werken, maar ben zo misselijk/hoofdpijn/enz. dat ik net pas uit bed ben. Maar gelukkig 'mag' ik dat ook. Ik voel me altijd wel schuldig als ik zo weinig doe. Normaal ben ik echt niet na 8 uur uit bed, maar nu was het 1 uur. Tv gekeken in bed. Stom he?
Liefs
Nou, zo stom is dat toch niet... Als je je niet lekker voelt! Wat doe je voor werk dan, iets wat je vanuit thuis kan doen dan?? Dat je zegt dat dat 'mag'... Of heb je je gewoon ziek gemeld op je werk?? Doe maar gewoon lekker rustig aan vandaag hoor, die kleine en jouw gezondheid zijn het belangrijkste dus als je lichaam zegt dat het even niet jouw dag is, zou ik daar gewoon aan toegeven!!!
Ik geef opvoedingsondersteuning. Maar ik heb kantoor aan huis. Vandaag zou ik administratie doen, maar helaas dus......Ik heb met mijn baas afgesproken dat ik niet werk als het even niet gaat en zij vonden dit voorwaarde dat ik mocht blijven werken. Anders moest ik me ziekmelden van ze. Dus ik krijg alle steun en voel me maar minimaal schuldig dat het nu even niet gaat.....
Liefs
@ femkes: gewoon luisteren naar je lichaam hoor, de eerste maanden zijn ook de grootste aanpassing voor je lichaam he... en vragen enorm veel van je lichaam... fijn dat je baas zo met je meeleeft en je deze optie geeft... en je moet je er helemaal niet schuldig over voelen hoor en zeker niet van dat tv kijken in bed, hoop je er lekker vna genoten hebt... @ nikita: jep was bij ons nog maar ronde 1 en eigenlijk hebben we tijd genoeg hoor, liefje is ook nog lekker jong en hebben niet echt tijdsdruk of zo en als het volgende maand niet lukt, trouwen we lekker in mei (wat toch beetje onze voorkeur heeft tov februari), maar ja het blijft wel een beetje balen hoor mijn liefje heeft net de eerste tekenen van ongesteldheid ontdekt, maar het bloedverlies was oranje??? geen bruin of donderrood of zo, maar nee oranje??? hoe doet ze dat nu weer??? hier nog ff uitrusten en dan laatste nachtje werken deze week... morgen dochter halen op ponykamp en haar kunstjes bewonderen die ze deze week heeft geleerd...
Tuurlijk blijft het balen, want tja, je bent niet zomaar bezig voor een kleintje he.... Dan is het logisch dat je baalt als blijkt dat het niet gelukt is!! Hopelijk volgende ronde meer succes... En oranje??? Dat heb ik nog nooit gehoord..... Misschien is ze toch stiekem iets meer nederlander dan belg hihi 😉 (sorry, heel flauw:p)
Haha, heel koningsgezind: oranje ongesteldheid. Maar serieus: ik heb het nog niet gehoord, wel roze. Maar oranje.....nee. Nouja, je kunt in ieder geval door naar de volgende ronde.
Liefs
jep dat kunnen we... heb onze banner al aangepast...maar hoor nu van mijn liefje het meer oranje slijm was of zo hihi... onze zoon is net aan het schilderen en ineens zegt ze "kijk dat was de kleur van mijn kwakkie" hihi
Ja heel goed bella 😉 Als je je er zelf goed bij voelt dan is het goed toch!! 😊 Ben blij dat je af en toe nog gezellig meekletst... Ik probeer nu gewoon gezellig wat te kletsen over de topics op het forum en minder over mezelf. Heb me erbij neergelegd dat de kwaaltjes mogelijk komen kijken bij het ontpillen en dus van alles kunnen betekenen. Heb nu trouwens weer helemaal nergens last van dus ook prima zo 😊
die dalende temp wisten we ook al dus banner aangepast en al maar uitgeteld wanneer we onze donor moeten vragen zodat hij er rekening mee kan houden...:-) en natuurlijk komt het wel goed hoor, was nog maar cyclus 1,voelde allemaal wel helemaal juist maar ja, kan ook met de innesteling iets misgegaan zijn en hopelijk blijven we volgende maand iets nuchterder hihi, maar ja 2 vrouwen he hihi... @ la bella: en ja hoor je doet het kei goed, zo maar af en toe eens komen piepen op het forum...
@ smurfje oranje is niet zo vreemd... tenminste niet voor mij.. had dat ook de laatste keer... werd 3 dagen later ongi...
@ nikita wow lekker gefietst? 😉
@ bella Knap meissie! mis je wel zo tussendoor hoor! x
Volgens mn grafiekje zit ik in mn vruchtbare dagen.. of het waar is?????? Geen idee... Heb wel steekjes rechts.. misschien eitje rijpen??? We wachten het maar rustig af!
xx
ik heb thuis maar weer de roze bovengehaald...tot onze ovulatie en dan wordt het weer een andere hihi...maar de kaarsjes bijven voor jullie allen branden hoor...ben ik blij wij binnen ons werk met onze "clienten" kaarsen maken bij de vleet hihi... welterusten dames...
ik heb de druk van het ermee bezig moeten zijn eraf gehaald als ik wil mag het, maar het hoeft niet alleen meelezen mag ook dan hoef ik me niet schuldig te voelen als ik wel 100 x wil kijken mag het, maar de afgelopen week steeds maar even kort gekeken mijn buikje zoemt, en ik herken inmiddels de druk van een groeiend eitje laat maar komen, we zijn er klaar voor 😉 fijne dag, kuskus la bella (vandaag thuis ah werk dus ik spiek wat vaker...)
"zoemen" haha, dat is wel een fijne, en kan ik wel geloven je tegenwoordig je eitje voelt...lekker genieten dan maar he... en ja hoor hier is het ook echt rot weer ...
Nou ik heb weinig zinnigs te melden, heb een enorme kater!!! Aangezien ik de afgelopen weken amper nog drink, kan ik er echt niet meer tegen. Heb denk 4 wijntjes op, maar heb boven de wc gehangen toen ik thuis kwam en nu nog steeds gammel! Flink balen want moet om kw over 1 gaan werken, moet ik nu nog niet aan denken want moet dan tot uur of 10 half11. BLLLLEEEEGGGHHH!!!
Hahaha, bedankt.... 😉 Ben inmiddels weer aardig bij de positieve, gewoon maar 2 boterhammen gegeten en theetje gedronken ook al had ik weinig honger. Beste met een kater is om gewoon ritme van de dag aan te houden. Komt goed, eigen schuld he 😉
je ziet precies een gezichtje in die koffie hihi... en jep hoor nikita: eigen schuld dikke bult? wie zijn billen verbrandt moet op de blaren zitten? ...
Nikita: sterkte met werken...Ik moet zeggen dat het gevoel van een kater idd ook echt lang geleden is. Echt wel een jaar of 5....Ik hoef eigenlijk nooit meer na 2 wijntjes. Ben je trouwens niet gewoon ziek ofzo? 4 wijntjes lijkt me nou niet dat je zegt dat je boven de pot moet gaan hangen...?
Liefs
poelepetoetOud lidBerichten: 5.541Lid sinds: 25 maart 2010
hier gaat het wel met ons hoor poele...weer ff afwachten en donor melden hoe het zit en dan bekijken hoe het deze cyclus gaat gaan he... en voor de rest duik ik mijn bedje in zodra mijn drie schatten van kids in hun bedje liggen... ben teutop van gwen af te halen van ponykamp, hadden heen en terug file pffffffffff... maar ze is terug lekker thuis bij der mammie hihi en heeft een toffe week gehad...truste dames...
hoihoi, lastige dag vandaag.. veel nare gedachtes; wat als het niet lukt blabla heb veel last van schaamte sorry voor mn nare berichtje 😊 nu lekker op de bank met mn liefje
goeiemorgen allemaal! wij gaan even een weekendje weg lekker uitwaaien (vertel maandag wel waar we naartoe gaan) alles lijkt weer onder controle ik heb me vandaag heel feestelijk aangekleed dat helpt altijd om mn stemming weer even terug te vinden hihi denk dat mn eitje nog niet geweest is, al weet ik t niet zeker lieve mensen een heel fijn weekend geniet van elkaar en we spreken elkaar volgende week weer
liefs la bella
Zo, ik ben ook weer boven water hoor 😉 Gister werken overleefd al kostte het moeite hihi... Had ook een avonddienst dus was pas om half11 thuis.. Vanmorgen weer een vroege gedraaid en dalijk nog even van 15-18 en dan ben ik er vanaf!! Vanavond lekker housen op Masters of Hardcore. Nu nog weinig zin in door de gaarheid, maar strakjes even een dutje doen en dan kan ik wel weer een avondje doorhalen. 😉 Morgen lekker niks dus tijd genoeg om bij te slapen!!
@femkes: nee ik was niet ziek. Het was gewoon echt door de wijn. Ik drink bijna nooit meer en als ik drink maar 1 of 2 glaasjes, dus ik kan er gewoon niet meer tegen denk ik. En daarbij was ik moe dus tikt het ook gauw aan (en mss ligt het aan het feit dat ik wijn altijd als frisdrank drink, echt erg!). Maar goed, het vreemde was dat alleen de cola die ik op het laatst nog even had gedronken eruit was gekomen hahah.. Gelukkig nu weer redelijk bij de tijd hoor 😊
Haha, ja eigenlijk niet, maar ja, hebben de kaartjes al tijd in huis... En zijn nu beetje filmpjes aant kijken op inet en dan komt de sfeer er toch wel in hoor! Heb vriendlief overgehaald om te rijden dus kan lekker in de auto een dutje doen 😊
Ik laat ook weer eens wat van me horen haha. Was afgelopen dinsdag voor het laatst op het forum. Bella beschrijft precies wat en hoe ik het ook voel. Ondanks dat ik pas in ronde 5 zit en zei in ronde 21, was ik redelijk geobsedeerd. Ik moest en zou de hele tijd kijken., Zijn er nieuwe berichtjes wie wat hoe en ik moest ook steeds reageren. Dat is nu veel minder. En ik vind het heerlijk! Heb met mezelf afgesproken dat ik zo nu en dan (liefst niet elke dag) even mag spieken hoe het met jullie gaat.
Ben deze ronde 3 dagen ongesteld geweest. Vrijdag was er helemaal niets. Vandaag een beetje bruin/caramel bij het afvegen zucht vrouwenlichamen, ik snap er niets van.
Smurfen, jammer dat jullie ook door zijn naar de volgende ronde.
Bella, lekker laten zoemen die buik.
Heb vandaag preseed binnen gekregen. Dat gaan we lekker gebruiken de komende rondes (heb gelijk maar 2 doosjes besteld haha, voor het geval ik die ook daadwerkelijk allemaal nodig heb)
Hoe is het verder met jullie allemaal?
@ nikita: probeer te genieten van je uitje en ook door de werkuurtjes heen te geraken, morgen lekker dagje vrij en kan je bijkomen... @ supermama: iedereen moet zijn weg vinden in het "forummen" en hoop dat jou dan ook lukt...gek hoor je maar 3 dagen ongesteld was... en geniet maar van je presseed hoor en wij lopen steeds iets achter je aan hihi...wrs kan jij het bankje binnen enkele weken weer opwarmen voor ons...
Oh dat genieten lukt wel hoor, moet alleen de energie nog ff ergens zoeken 😉 Maar dat gaat dalijk wel goedkomen als ik lekker gedoucht en opgetut ben.. Maar eerst nog eventjes werken... Kan nog lekker half uurtje op de bank liggen en dan nog even voor 3uurtjes er tegen aan. Moet te doen zijn!!
@ supermama ja dat forummen kan een behoorlijke verslaving zijn, en je bent er zo ook continu mee bezig. Goed dat je wat afstand neemt. Ik mag van mezelf 1x per dag in het weekend en om de anderste dag door de week. Ben zo bang wat te missen.. hahaha! Helpt dat preseed echt? Heb er over getwijfeld het aan te schaffen.. Succes hoor!
@ smurfjes Op het wachtbankje dus! Is de donor nu wel een aantal keren al langs geweest? Wel een leuke vent? Dus geen rotkarakter 😉
Wat zal ik es gaan eten?? xx
@ nikita: hoop fijn avondje was? @ poele: wachtbankje??? daar zijn we ondertussen al af hoor...gaan op naar de volgende ronde... @ tweety: fijne zondag 😊 natuurlijk ook voor de rest hoor...
hier de donor op de hoogte gebracht van de nieuwe cyclus en hij wil eventueel twee keer komen deze maand rond de ovulatie, maar geraak er niet uit of dit willen? zou het zoveel anders zijn als je twee keer rond de juiste datum test? of gewoon op de positieve dag? moet zeggen het financiele ook wel een rol speelt hoor, is nu wel niet echt duur, maar...? voor de rest hier een druk dagje weer: nu kids halen bij mijn ouders en daar ff mee ontbijten, dan de kids naar hun papa doen en dan richting krommenie om daar met de oma van mijn liefje haar verjaardag te vieren met heel de familie met een buffet bij van de valk... dus zal vanavond ook laat thuis zijn...fijne dag aan iedereen...
Dag dames... Hier inmiddels ontwaakt en gedoucht... Lag wel geteld om 6.45u in mijn bed vanmorgen en ben kapot haha. Maar wel supergaaf feestje! Had alleen erg last van mn rug dus ook veel gezeten. Maar goed, de muziek hoor je over, zelfs op de wc, dus heb mooi mee kunnen genieten 😉 Vandaag lekker dagje rustig aan, mss filmpje huren of wat opruimen... Vanavond oppassen samen met vriendlief dus lekker bij die mensen op de bank! Verder weinig nieuws... Nog een weekje 😉
xx
@ smurfje Mijn excuus! Dacht dat jullie net ongi waren.. maar al geweest dus. Betalen jullie de donor per keer? of hoe gaat dat in zijn werk? (als ik vragen mag) Ik denk dat je rond de ovulatie nooit teveel kunt klussen / insemineren. Heeft ie niet zoveel dat je het in twee keer kunt doen 😉 En weten jullie zeker dat zijn zaadjes goed zijn? Is dat gecheckt? Succes meiden!
@ Tweety Waar is sebastiaan gebleven??
Meiden, fijne zondag! xx
even een kort spiekrondje op het forum we zijn heerlijk een weekendje weg wandelen, theater, uit eten en vrijen... mmmmm!!!! mn hoofd is lekker leeg aan het raken weet niet zeker of mn eitje al gesprongen is denk het niet eerlijk gezegd heb nog steeds de bekende krampjes van mn groeiend eitje verder zin in de komende week, maar eerst vandaag en morgen nog even uitwaaien xxx
lief dat meiden sebastiaan missen hier ook hahaha....schattig 😊
smurfje ik voel me heel onbeschoft nu, maar ik ga het toch vragen. Hoe werkt dat precies die donor( en dan bedoel ik alleen tot aan de deur he;) niet hoe ie uiteindelijk aan ze prutje komt hahaha)..is dat officieel? of hebben jullie zelf iemand uitgezocht gewoon zonder medische/officiele dingen ( vrienden dienst dus) ?....ik vraag het puur uit nieuwsgierig heid ( erg he) dus niet om je af te keuren ofzo.. JUIST niet..vind het super dat jullie dit doen, hoe dan ook....dus is echt puut belangstelling/nieuwsgierigheid....als je niet wil vertellen mag ook hoor...maar vraag het me af..haha....sorry als ik nu heel stomme vraag stel 😊
poele, ik weet niet of preseed echt werkt. Ik ben nogal een droge (qua humor, maar ook van onder) Aangezien gewoon glijmiddel niet verstandig is en dat ook over speeksel gezegd wordt (wat wij altijd gebruiken) Toch maar iets anders gebruiken en dat is dus preseed geworden.
Bella, fijn dat je zo'n lekker weekend hebt.
Tweety, ik mis sebastiaan 😞
Het minderen hier is heerlijk. Heb gisteren en vandaag beide keren één keer per dag mogen kijken. Van de week misschien om de dag doen. Wilde één keer per week doen, maar ik wil gewoon weten hoe het met jullie allemaal is.
Nou supermamma, het is de laatste wat rustiger op het forum, dus je hoeft ook niet meer zo vaak te kijken eigenlijk 😉 Wel goed dat je er afstand van kan nemen en als het voor jou werkt is het goed toch 😊
@tweet: let es op joh, dat hebben ze al zoooo vaak verteld 😉 hihiih grapje hoor