ik zag idd ook dat ze op april 2011 zat, e dan ou ze 24 weken zwanger zijn 😞 ik heb haar een post gestuurd op profiel hopelijk voel ze zich welkom hier.
NikitaOud lidBerichten: 6.232Lid sinds: 1 januari 2005
Ja, we hebben toch ook niet onaardig gedaan?? Want dat was natuurlijk niet de bedoeling... Ik wist ook niet dat er meer aan de hand was... Sorry detje!! Je kunt hier altijd eventjes meekletsen hoor!
En ja, ik zou indd op tijd naar bed gaan, maar zit nu popstars te kijken en kan het niet laten om af te kijken!! En bedenk me net dat ik boer zoekt vrouw van gsiteravond nog moet terug kijken dus denk dat ik zo na popstars gewoon lekker ga douchen en daarna in bedje nog eventjes BZV ga kijken.. Dan lig ik toch alvast 😉
poelepetoetOud lidBerichten: 5.541Lid sinds: 25 maart 2010
hahahaha ik zit ook popstars te kijken, maar vind het niveau toch aanmerkelijk lager dan bij tvoh.. wij hebben geen tv op de slaapkamer, dus ik ben verplicht op de bank te blijven hangen als ik wat wil zien 😉
tweety1982Oud lidBerichten: 14.458Lid sinds: 1 januari 2005
Geloof dat mijn banner voor nogal wat verwarring heeft gezorgd. Let maar niet op mijn banner. Ik zal het even verduidelijken. Ben helaas nog niet zwanger. 11 dec. was mijn eerste dag van mijn menstruatie. Zou als het goed is afgelopen weekend mijn eisprong hebben gehad, waarschijnlijk heb ik 'm vrijdag dus gehad. Weet dat je het inderdaad niet kunt plannen, maar ben nog wat onwetend wat ovulatietesten betreft. Nog even iets anders ophelderen. Heb op een andere site deze vraag gesteld. Dus het zijn niet de dames hier op zwangerworden.nu die me compleet negeren.
@ Detje Okay dan is het iets duidelijker... Wij hebben ook een topic over ovulatietesten. Daar kun je je vragen stellen hoor! Heb je wel een ma gehad? Je kunt je banner verwijderen in je handtekening als ie niet goed is...
Oh oke.... Maar waarom heb je dan een zwangerschapsbanner als ik vragen mag??? Je kunt het indd niet plannen, maar wel je best doen om je kansen optimaal te benutten dmv ovutesten.. Als ik het zo lees heb je volgens de regeltjes goed gevreeen hoor 😉
@tweet: oke, niet eventjes, maar altijd! zo beter?? 😉 haha
@poele: nee ook geen tv op de slaapkamer, maar laptop om op terug te kijken 😊 En indd, niveau is zeker heeeel slecht!! Maar ja, je moet iets kijken 😉
Soms weet een vrouw nog niet dat de vrucht in haar buik is overleden. Vaak komt zij erachter bij de eerste echo, die vanaf 2007 tussen de 8ste en 11e week van de zwangerschap wordt gemaakt door de verloskundige of de gynaecoloog. Het hartje van de foetus klopt dan niet, en soms is de foetus niet eens waar te nemen en ziet men enkel een lege vruchtzak. Vaak is in dit soort gevallen de foetus al een aantal weken dood. Men spreekt dan van een missed abortion. Er zijn dan verschillende mogelijkheden: afwachten tot de miskraam op natuurlijke wijze op gang komt; met behulp van medicijnen de uitstoting van het overleden vruchtje opwekken; een curettage laten doen door de gynaecoloog in het ziekenhuis.
Detje1980Oud lidBerichten: 15Lid sinds: 1 juni 2009
Was in augustus inderdaad zwanger. Helaas in oktober bij de 12 wekenecho was er geen hartactie en was het vruchtje pas 6 weken, 6 dagen. Een missed abortion dus. 16 oktober heb ik de uiteindelijke miskraam gehad. Heel vervelend allemaal, maar gelukkig is mijn cyclus weer helemaal op orde. Precies 28 dagen na mijn ma werd ik weer ongesteld. Technisch gezien klopt mijn banner wel. Mocht ik nu zwanger zijn, dan zou ik 17 september 2011 uitgerekend zijn. Dat is tenminste wat ik zie staan. Of zien jullie mij oude banner nog staan?
@ detje Dat is idd wat wij zien staan.. Waarom haal je em dan niet weg als ik vragen mag? IS wel heftig een ma, net als een mk.. heb je het wel kunnen verwerken, of zit je nog volop in het verwerkingsproces? Welk forum zat je eerst? Sterkte!
whaahaha nu is het ineens keidruk hier! Gaan we kijken hoeveel pagina's we nog vol kunnen krijgen voordat we door moeten naar deel 2?
@ nikita had wiki nog open staan, dus het was geen moeite hoor. Wist zelf ook niet wat het verschil was en omdat ik altijd net doe of ik slim ben.. heb ik het maar even opgezocht 😉 hahaha! Welke 4 mogen er van jou uit in popstars? Voor mij in ieder geval die Rody en Bertha... alleen die namen al... (sorry als ik iemand beledig ;-))
@ Mar22 Heey! Hoe gaat het met jou? Al een tijdje niet geweest toch?
@ Poelepetoet, geloof dat we inderdaad al eens samen in een ander topic gekletst hebben! Je kwam me in ieder geval al bekend voor 😉 Hier alles goed, druk bezig voor een brusje. Aleen is mijn cyclus erg wisselend, dus is het nog afwachten. En met jou?
@ Nikita, gelukkig ben dus niet de enige nieuwsgierige 😉
Mar... jij zat eerst ook in het topic van de lange cycli.. toch? Zie nu dat jouw cycli mooi hersteld zijn! Fijn hoor! Heb je daar een geheim recept voor? Dan wil ik die wel hebben 😉
Oh meiden, moet van mn vriend even met jullie overleggen.. wat ga ik snoepen: chips.... toastjes met eisalade.... of strawberry cheesecake ijs....?? Want ik kan niet kiezen 😉
Mn vriend zei: vraag het maar aan je forumvriendinnetjes 😃 :-D
@ Poel, tjah heb er geen geheim recept voor... Anders had ik hem met alle liefde aan je gegeven! Maar inderdaad zie ik dat ook jou cylus korter geworden is! En in januari een afspraak met de arts, spannend!
@ Nikita, nee ben na onze dochter niet meer aan de pil gegaan, dus ontpillen kan t niet zijn..
@ Tweety, hmmmm... zat jij niet toendertijd bij ons in het topic uitgerekend oktober 2009? Of ben ik in de war met iemand anders......
Oke... Nouja, zolang je indd maar een eisprong hebt en op zich zijn het geen lange rondes, dat scheelt ook.. (sorry poele, niet lullig bedoeld natuurlijk!!)
@poele: spaaaannneeeennnddd 😊 de uitslag van popstars, ben benieuwd!! Dat ze maar ff gauw doorgaan, kan ik douchen en mn bedje in!
oke toastje eisalade wordt het! Jullie ook een beetje?
Mar.. weet ik hoor.. je bent ook lief... Kan bij jou toch nog wel onregelmatig zijn na een zwangerschap. Ze zeggen dat dat net als met de pil ook wel een jaar kan duren of zelfs langer voordat je cyclus weer goed is.. of had je al een onregelmatige cyclus vantevoren net als ik?
Nikita... heb je je laptop al in je bed liggen? 😉 Vond sharon ook niet goed idd! Ben benieuwd wie ze eruit gooien hahaha! Ik zit hun kijkcijfers op te krikken, want wie kijkt er nu helemaal naar??
xx
@ nikita nee weet ik toch dat je dat niet lullig bedoeld... weet hoe het is.. met mijn cycli is de kans ook erg klein... vandaar dat ik 7 jan naar de fert. arts mag!
Mar22Oud lidBerichten: 3.472Lid sinds: 28 oktober 2008
Zal morgen als ik weer op mijn laptop zit mijn banner eraf halen. Zit nu met mijn iPhone te internetten. Bij een missed abortion is trouwens niet altijd een curretage nodig hoor. Bij mij is het er vanzelf af gekomen na anderhalve week. Het vruchtje leefde al zo'n 5 weken niet meer toen we erachter kwamen. Gek dat je lichaam dan zoiets nog vasthoudt. Heb nu gelukkig weer een regelmatige cyclus, heel regelmatig zelf, maar durf toch nog niet helemaal op mijn lichaam te vertrouwen, vandaar de ovulatietesten. Zit ook op babybytes, maar kreeg daar dus geen antwoord op mijn vraag. Lief dat jullie wel antwoorden.
Detje, wat naar zeg als je dat zo leest!! Bah.. Kan me voorstellen dat je nergens van uit durft te gaan!! Succes komende tijd, hoop dat het je gauw weer lukt 😊
@poele: ik ben er vandoor meiske.... Bertha is gonnneeee 😃 Tot morgen!! xx
detje klopt idd ook bij een MA kan het zelf komen, klopt helemaal..sorry. duurt alleen langer waardoor onstekingen risico zijn dus vaak halen ze het weg, gelukkig bij jou niet nodig geweest dan 😞
meiden ik moet gaan slapen, want ik ben verslaafd aan cola sinds ik zwanger ben..drink hele glazen en heb nu zelfs een fles...haha stom he...de baby wil cola...maar cola is helaal niet zo goed.
x factor is doorgestoken kaart 😉 vrienden vragen weleens waarom ik niet mee wil doen.....nou daarom niet 😉 zingen is maar klein gedeelte...er lekker uitzien,,en andere kwaliteiten gelde veel hoger mee :-).....arogant zijn is een X factor ;0 want ja je heb niets aan goed zingende mensen die niet aantrekkelijk willen zijn 😉 haha ik kijk niet eens meer 😃
@ tweety Dit was popstars... en denk dat ze daar niet naar uiterlijk kijken.. want iemand die bertha heet en eruit ziet als een boerin mag daar ook zingen... en moet zeggen dat jij beter klinkt 😉
Ach.. het kijkt lekker weg toch?
Nikita.. truste... Ik ga ook stoppen, eet mn laatste toastjes op en ga dan met buikpijn slapen (teveel gesnoept whahaha)
TRuste allemaal! xx
Dank je Nikita! Ben er ver overheen. Blik is weer op de toekomst gericht. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Vervelend alleen is wel dat er in mijn directe omgeving drie dames rondlopen waarbij het dus wel goed is gegaan. En eentje loopt er ook zo mee te koop. Moet oppassen met wat ik nu zeg, je weet namelijk nooit. Hoop binnenkort weer zwanger te zijn en dan is alle aandacht voor mij 😛
Morning 😊 Weer fris en fruitig vandaag 😊 Was toch maar niet meer BZV terug gaan kijken. Heb nog even wat gelezen en al gauw gaan slapen, was zo moe! Lekker beetje saampies uitgeslapen en vriendje is net vertrokken naar zijn werk. Ik vandaag beetje poetsen (ja poele echt waar!) en jawel: gitaar spelen haha... Heb me er hele nacht op verheugd!!
Had trouwens vannacht een heeeeele leuke droom 😊 Ik droomde dat ik toch stiekem al een test had gedaan en dat ie heel snel een duidelijke 2e streep aangaf. Nou maar hopen dat het voorspellend is en het indd vd week zo gaat 😊
Nikita: haha leuk dat je gitaar gaat spelen :D:D veel plezier. Lekker huis voor jezelf alleen....heerlijk. ik hoop dat die droom voorspellend was.
Detje: vervelend is dat he als iedereen in je omgeving zwanger is en bij jou gaat mis :(.....ik hoop zo dat jij ook snel weer zwanger ben en jij lekker kan pronken met je buikje. alle ogen op jou en je mooie buik, komt echt wel goed....toen ik eerste keer MA kreeg dacht ik ook komt nooit meer goed, dacht nooit meer zwanger te worden, inmiddels ben ik voor 3e keer zwanger, deze gaat tot nu toe goed........dus dat hoop ik voor jou ook!!....gelukkig kan je er nu wat beter mee omgaan. fijn meis.
jaa raar idee...je merkt helaal niets van de baby in je buik...ja je voelt je wel niet zo lekker...maar die klachten kan je ook relateren aan griep ofzo...alleen in je hoofd weet je dat je zwanger bent....tis zon onrealitisch dat er een frambroos in je groeit....die je morgen weer gaat zien met een kloppend hartje...daarom is elke echo weer eng...je bet bang dat je wakker gemaakt word uit de droom.
Nou hier mn gitaar uit het stof gehaald, serieus, er liepen gewoon 3 spinnen vanaf en hingen denk wel 10 spinnenwebben aan haha! Aangezien ik bang ben voor spinnen meteen stofzuiger gehaald en mijn gitaarhoes flink afgezogen hahah! 😉 Eventjes gestemd en anouk gespeeld (michel)... Heerlijk om weer keer te spelen !! Ga nu meteen f op inet zoeken naar tabs 😃
hey dames, was begonnnen met bijlezen maar heb de tijd niet, worden op kerstfeestje verwacht....lees morgen of zo wel verder....wens iedereen een fijne dag en nikita.....spannend.....
la bella is weer in the house 😉 we hadden een heerlijke kerst, en maastricht was ook heerlijk vandaag door een spoedklusje eerder naar amsterdam gekomen.. verder geen nieuws even is het babymaken wat naar de achtergrond door de drukte van de feestdagen hebben jullie het allemaal fijn gehad?
dikke knuf, la bella
heey bella fijn dat je baby making beetje naar de achtergrond heb kunnen zetten en gewoon lekker sext voor de lol:D zo hoort het ook, heerlijk hoor meis. klinkt als goede dagen die je gehad heb.
smurf je heb idd niets gemist ga lekker naar je kerst feestje toe 😃
ps: zit nog steeds in ochtendjas 😉 die gaat ook niet meer uit ook haha, kan straks zo pyama aan haha
Hihi, ik moet helaas vanavond werken dus moest wel even gaan douchen net...
En plannen voor de 31e; gewoon met wat vrienden thuis zitten en dan rond uur of 11 richting de kroeg waar de rest van de groep ook zal zijn! Jij heb vast weer een leuk feestje op de planning staan niet?? 😉
la bellaOud lidBerichten: 7.653Lid sinds: 10 juni 2010
Lekker 😊 Ja ik moet wel werken op oudjaar, maar dan alleen een vroege dienst.. 1 januari heb ik een middagdienst, ook nog wel te doen!! 2 januari vieren we hier nieuwjaar met een borrel voor mijn fam en schoonmoeders.. Hopelijk dan al goed nieuws te vertellen 😉
la bellaOud lidBerichten: 7.653Lid sinds: 10 juni 2010
Nee ga morgen niet testen, heb vroege dienst en wil sowieso morgen hele dag afwachten.. Heb nu donderdag in de planning staan, wilde eik nog eventjes wachten maar omdat we met oud en nieuw zitten wil ik toch wel graag eventjes testje van tevoren doen en met oudjaar heb ik vroege dienst dus vandaar donderdag..
@ nikita Slim dat je nog even wacht, ook al kun je eigenlijk niet anders 😉 Als je dan niet zwanger bent, kun je in ieder geval gewoon drinken met oud en nieuw! Ook positief toch? Moeten overal maar het positieve uit zien te halen! hahaha!
@ Bella Dat had ik al in de gaten ja.. Wordt sowieso al een duur jaar voor me, iedereen om mij heen bevalt in 2011.... Dus die konijnen zijn allemaal al flink bezig geweest. Ik denk dat ik het te saai vind om net als iedereen in 2011 zwanger te raken... ik ben altijd een beetje van dwars 😉 Mijn lichaam ook, dus wat dat betreft klopt het allemaal aardig...
xx