Zo, net was even een eerste reactie terwijl ik aan het koken was...
Nu verder:
Wat gezellig dat hier weer wat gekletst wordt! 😃
Goosje, fijn dat je niet meer over hoeft te geven, maar constant een misselijk gevoel is ook geen pretje! Misselijk zijn is echt een rotgevoel! Had je niet een dezer dagen je 20-weken-echo? (ik kan nu even niet zo ver teruglezen) Ik heb echt het gevoel dat het bij jou en Monalisa supersnel gaat, veel sneller dan bij mij, straks halen jullie me nog in!!!
Joyce, in wat voor opzicht hebben jullie het zwaar gehad met Jada de afgelopen weken? Nog steeds met het vinden van een ritme? Wat vervelend dat dat zo lang duurt, en waarschijnlijk ook behoorlijk uitputtend!
Ik kan me nog herinneren dat Mieke en jij voor jullie bevalling spraken over het ritme van het kindje in je buik en dat dat een voorbode was van het ritme na de geboorte. Bij één van jullie was het kindje 's nachts heel druk, bij de ander juist rustig. Ik weet alleen niet meer wie wat had, maar ik ben nu wel benieuwd of het uitgekomen is! Onze kleine is 's nachts heerlijk rustig, ik ben er nog nooit wakker van geworden! Terwijl m'n buik nu weer alle kanten op gaat!
Mieke, jij hebt het dus precies andersom! Is ook niet alles natuurlijk, dat je niet aan je dagelijkse bezigheden toekomt. Maar gelukkig wel een goede nachtrust! En wat lijkt me dat heerlijk om zoveel gelach te zien! 😃 Ik kan niet wachten!
Daisy, voor jou komt het nu al echt dichtbij opeens, zeg! Erg spannend, die keizersnede. Ik zou er ook behoorlijk mee bezig zijn, dat was ik ook toen onze kleine in stuit lag (terwijl ik wist dat het kindje toen nog makkelijk kon draaien). Aan de andere kant is het wel prettig om een datum te weten, daar zou ik ook wel wat voor over hebben... Ik ben zo nieuwsgierig naar hoe, wat, waar, wanneer!
Monalisa, jullie weten het geslacht dus, maar wij mogen het niet weten? Jammer, ben erg nieuwsgierig! Haha! Maar wij hebben dezelfde keuze gemaakt! Volgens mij heb ik bij vrienden ook datzelfde boekje wel eens doorgebladerd en er ook om gelachen, maar aan de andere kant: het zullen toch namen zijn die ooit eens gegeven zijn, er zijn dus mensen die zo heten! Misschien als tweede naam... Of vernoemd... Dan kan opeens veel meer!
Als Mieke gelijk krijgt en Goosje door haar zware zwangerschap een makkelijke bevalling zou krijgen, wil ik écht nog niet over mijn bevalling nadenken! Ik heb zo'n gemakkelijke zwangerschap... :shock: Dat belooft wat! Maar ik moet zeggen dat ik er nog niet heel erg tegenop zie, ik zie het wel... En volgens mij is dat de beste instelling! Hopelijk kan ik die vasthouden!
Ik zie wel een beetje op tegen m'n verlof! Natuurlijk vind ik het heerlijk om vanaf volgende week vrij te zijn en lekker rustig aan te doen, maar aan de andere kant vrees ik dat de tijd dan zooooo langzaam gaat en ik echt ga zitten wachten tot er iets gebeurt...
Ik ben nu dus nog aan het werk, net als Daisy morgen mijn laatste dagje. Het werken gaat nog prima en ik had het liefst het schooljaar afgemaakt, ook voor de kinderen, want die hebben best moeite met het afscheid... Maar ja, dat mag nu eenmaal niet in Nederland. Ook al ben ik er nu wel aan toe, maar je leeft er toch naartoe. Als ik niet nu had moeten stoppen had ik ook nog wel drie weken door gekund. Morgen het afscheid, volgens mij gaan er tranen komen! 😢
(sorry voor het lange verhaal)