Hey Billy, Gefeliciteerd!!! Super leuk! Geniet ervan!
Hoeist met de rest van de dames hier?
BikergirlOud lidBerichten: 78Lid sinds: 1 januari 2005
Monalisa schreef:mijn borsten doen nog steeds zeer. Maar dan alleen de tepels. Toen ik gisteren mn haren borstelde borstelde ik per ongeluk over mn borst nou ik verging van de pijn :|
daisyensteven schreef:Joyce, ik heb misschien een raar vraagje 😊
Wat gebeurd er eigenlijk met je vruchtwater bij een keizersnede? Breken ze dit dan eerst of hoe gaat dat eruit?
Mieke25 schreef:
Gaan we hier trouwens verder blijven kletsen of een topic mama's uit 1983 openen?
.
Mieke25 schreef:Haha Tina, leuk dat je zoon zo op jou lijkt! Dat clusteren had Jo ook. Daardoor sliep hij ook al snel door. Hier zei de vroedvrouw/lacatiekundige dat ik geen wekker moest zetten om 'm te voeden, dat hij vanzelf wel kwam. Maar toen woog Jo wel al over de 4 kg en was bijna 5 weken. Anders eens bellen naar het consultatiebureau? Geloof dat er toch wel 6 uur tussen mag zitten ofzo 's nachts hoor. Als ze maar goed wakker worden i.v.m. bloedsuikerspiegel. Gaat het nog steeds goed met de bv?
daisyensteven schreef:Ik heb ook dat probleem met die bv. Je hebt idd geen idee hoeveel ze binnen heeft.
Nu ik hier nog in het ziekenhuis ben, wordt ze elke dag gewogen en dat helpt dan wel. Maar thuis gaat dat idd ook niet zo zijn en dan ga ik me dat ook wel afvragen denk ik.
Ze woog deze morgen 2750g.
Mieke, hoeveel weegt Jo nu? Hoe oud is hij nu juist?
Ik vraag me soms wel af hoe dat nu met de kleertjes zit 😊 Gaat ze nu een groeispurtje krijgen of gaat ze klein blijven 😊
Ze heeft wel lange beentjes ons meisje. Ik had haar daarstraks een pijamatje aangedaan van Noukie - maatje 50. Zit overal goed los, maar voor haar beentjes is het net ietske te kort 😊 Ze kan haar beentjes niet meer volledig strekken dan. Raar, want het is dan zo'n kleintje 😊
Vandaag gaat het weer wat beter met de bv en sta ik er dus ook weer terug wat positiever tegenover. We zien wel. Ik ga er voorlopig niets over beslissen en het gewoon van dag tot dag nemen.
Maar genieten doen we 😊 Ik kan eeuwig naar haar kijken.