Simon is gisteren op het kdv zijn dag weer heel goed doorgekomen. De leidsters vinden hem erg leuk, dus dat betekent vast dat hij wel genoeg aandacht zal krijgen! 😃 Dat vind ik wel een prettig idee!
Joyce, leuk om weer wat van je te horen! Inderdaad toch maar de wasbare luiers aan het proberen en op zich vind ik het helemaal niet verkeerd, het is alleen jammer dat hij dus steeds poepluiers heeft. Die vlekken gaan er wel goed uit in de was en als er toch nog iets zit kun je ze in de zon liggen en verdwijnt het vanzelf! Ik geloofde het niet, maar het is écht zo! De kleur die je ziet is bilirubine en dat verdwijnt in zonlicht. Als een baby na de geboorte geel is komt dat ook door bilirubine en dan moet je het kindje ook veel in het daglicht leggen.
Mieke, het zijn geen doeken, hoor! Het zijn voorgevormde luiers, eigenlijk net pampers. Alleen je wast ze, ipv dat je ze weggooit. Kijk maar eens op
Kaatje Katoen, de andere luier, ik heb nu de Flexitots.
Het was hier vanmorgen een waar poepfestijn... Simon begon na het drinken al direct te persen en toen kwam er wel wat, maar hij bleef daarna nog persen zonder resultaat. Helaas kwam dat resultaat toen ik hem net in zijn badje deed... :| Dus weer uit bad, in een handdoek in zijn bedje en ik heb bad schoongemaakt en opnieuw gevuld. Toen ik hem weer in bad deed zag ik dat ook de handdoek niet schoon gebleven was! :shock:
Daisy, ik begin ook maandag weer met werken (bij ons helaas geen feestdag). Ik heb wel heel veel zin om te beginnen, maar alleen niet in maandag. Wij hebben dan een studiedag samen met alle scholen die binnen de stichting vallen, in een hotel. En dan moet ik daar dus gaan kolven... :-? Geen idee waar en wanneer ik dat kan doen en waar ik de melk dan kan laten... Het zijn twee workshops, ik denk dat ik dan maar één workshop ga skippen om te gaan kolven. Erg onhandig! Dan zit ik liever gewoon op school, waar een vast plekje is waar ik kan gaan zitten en een koelkast! Ik weet alleen nog niet hoe ik aan de kinderen ga uitleggen waarom ik steeds even weg ben...
Daisy, Simon is inderdaad ook flink zijn eigen stem aan het ontdekken. Leuk he?
Monalisa, gefeliciteerd met jullie jubileum!