daisyensteven schreef:hey meisjes
vandaag mijn eerste keer bij de gyneacoloog langsgeweest. We zijn uitgerekend voor 10juli.
Pfff ik blijf misselijk, ben al aan mijn derde week begonnen 😞 Word er echt ambetant van.
En 's avonds vreselijk veel last van het zuur.
Hebben jullie misschien wat tips?
Wat bij mij goed hielp was melk, of optimel of vanille-aardbeivla 😉
Zo ben ik ook ff weer dames.
Tijdje niet geweest, maar gewoon te druk met Jesse, dus post vaak alleen ff in t oktoberforum.
Jesse gaat nog steeds niet zoals t moet, veel last van darmpjes nog en van lucht, VSMdruppels helpen niet tot nauwelijks, paracetamol ook niet je van het altijd, en ga dus voor morgen maar weer een afspraak maken.
Ze kijken nu maar goed en verder, en anders verwijzen ze maar door, want we zijn onderhand alledrie kapot.
Jesse heeft zo'n last dat hij zichzelf gewoon wakker kreunt en kronkelt.
Dan is hij net aan t kreunen als hij halfwakker is en beseft dan ineens de krampen, en word dan echt met een pijnkreuntje wakker, heel zielig.
Wil ook een afspraak maken bij een osteopaat denk ik. Even uitsluiten dat het aan bv zn rugje ofzo ligt.
Kreeg een mail van een kennisje, dat haar kids kisssyndroom hadden, kinderen die na een zware bevalling veel huilen en alles, en dat is wat Jesse ook doet.
Bij hen blijkt bv vaak een werveltje in de rug wat verschoven doordat ze moeilijk door t geboortekanaal konden, en ik ben met Jesse dik anderhalf uur aan t persen geweest en hij kwam er met t armpje naast zn hoofdje als Superman uit, dus is ook dit een mogelijkheid waarom hij huilt.
Ben benieuwd dus.
Maar goed, doordat hij veel huilt en getroost moet worden, en je met zo'n huilend tot krijsend babietje gewoon verder nergens aan toe komt en als je dat eindelijk komt, er geen moed meer voor hebt, ben ik er gewoon een stuk minder momenteel 😉
Komt wel weer.
Hoop dat t met alle meiden goed gaat in ieder geval! 😃