Mieke25 schreef:Joyce is het wel een fijne groep? Het wordt nu steeds zwaarder hé! En je zal wel weinig tijd hebben om even te gaan zitten/rusten. Als je je zo blijft voelen moet je toch maar op tijd aan de bel trekken hé.
Jammer dat we de foto niet te zien krijgen. Kan je m ook niet doormailen ofzo?
Hier gisteren gevraagd wanneer ik de box mag zetten maar m'n ventje wil die pas zetten als uk geboren is. Hij gaat dan de lakens wel wassen en strijken zegt ie. Zie het al gebeuren ... hij weet nog niet hoe het strijkijzer werkt haha. Heb jij lekker geluk met jou ventje!
Dat financiële komt me trouwens ook bekend voor. Hebben hier de laatste maanden zoveel uitgegeven aan het huis en willen nog zoveel pff... Jammer dat hier geen boom met geld groeit.
Qua groep is het gewoon wennen, en ik heb het idee dat ik nu geen eerlijke start met mn
nieuwe collega's kan maken en zij niet met mij. Bij bepaalde dingen zullen ze zich vast afvragen
of ik altijd zo ben of dat het door de zwangerschap komt...daar baal ik van. Hoef nog maar een
paar weekjes en dan heb ik verlof, dus heel veel opbouwen gaat ook niet samen. Nouja we zien
wel. Wij willen ook een spaarrekening openen, maar dat komt wel als de kleine er is. We willen rond
de 50 euro proberen te sparen. Oma doet nu iedere week al 2 euro in de spaarpot van de kleine hahaha
Ben benieuwd of jouw vriend de boel gaat strijken 😂 maak je er een foto van dan 😉
@ Tina: ik voelde de kleine rond de 19 weken heel licht...ik heb de placenta aan de voorkant
zitten. Voel de kleine nu dagelijks, maar nog niet heel heftig, mn vriend kan het af en toe heel
licht voelen, maar jammer genoeg niet goed. Scheelt dat de kleine me dan ook niet bont en blauw
kan schoppen he 😉 (heb ik namelijk bij mn moeder gedaan, waar ze nu nog last van heeft als
het regent)
@ Daisy: dat over je poep zegt niks hoor, ik draag ook aardig rond en heb eerder dunnere ontlasting
gehad als dik (klinkt lekker zo haha) enne ik had zelf het idee dat ik heel breed zou gaan tijdens de
zwangerschap, maar het valt allemaal reuze mee (tot nu toe dan, kan nog veranderen 😉 ) Dus
het zegt allemaal niks...heb een collega die heel iel is en die houdt veel vocht vast en is echt
opgeblazen nu.
@ hier: wij hebben de erkenning nog niet eens geregeld en ik baal er zooo van!! vriendje heeft
wat problemen met zn paspoort, en de gemeente werkt ook alles behalve vlot mee 😖 zie het al
voor me dat ik zelf binnen 3 dagen na de geboorte naar het gemeentehuis moet...pfff!
zo ff het dorp in, een winkel heeft opruiming ivm verbouwing dus alles moet weg en ze hebben
alle maten en pakken luiers in de aanbieding voor 5 euro (!!) dus ff kijken of ik niet te laat ben.