In mei gaan we trouwen, dus dan zal ik wel al een dikke buik hebben.
Het dringt nu wel steeds meer door, nu ik weet dat het al 2 mm is en dat het hartje nu gemaakt wordt!
MelodyOud lidBerichten: 21Lid sinds: 1 januari 2005
epat schreef:Dames, allereerst natuurlijk iedereen een geweldig gelukkig en gezond 2010 toegewenst. Dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden vol met kleine wondertjes. Verder neem ik ook maar meteen even de kans om iedereen te bedanken voor alle steun, verhalen etc. in 2009. Ik vind dit een geweldig forum en daar dragen we allemaal aan bij!
epat schreef:Hier al een paar dagen misselijk en pijnlijke borsten. Daarvoor had ik hoofdpijn en dacht ik dat er misschien eindelijk menstruatie zou komen, maar niets dus. Maar ja, volgens mij nog altijd geen eisprong gehad, FF geeft het zo en zo niet aan, dus verwacht eigenlijk niets. Maar ik ben wel van plan om te testen, want vrijdag naar de tandarts (goed excuus om weer te mogen testen niet waar 😉 ).
Hallo dames,
Ik zit op dit moment in de wachtkamer, en heb allerlei rare voortekenen. Extreem zere borsten -links meer dan rechts-, bloedend tandvlees, moet er vanmiddag zelfs voor naar tandarts, heb er erg last van.
Is het slecht om bij de tandarts behandeld te worden terwijl je vermoedt dat je zwanger bent en het nog niet weet? Ik mag van manlief nog geen test doen namelijk, hij vindt het te vroeg -heb tot december rare cyclus gehad namelijk, en kreeg in december opgewekte menstruatie na gebruik provera-.
gr. Rio
Eekhoorntje schreef:Hallo allemaal,
Ik ben er inmiddels achter waarom ik nog steeds niet ongesteld ben geworden. Ik had veel last van slijmverlies en ik had ergens geleze dat dat kan wijzen op je ovulatie.
Dus maar een testje gedaan en ja hoor 2 heel duidelijke streepjes. Ik hoef dus pas over 2 weken ongesteld te worden. Heb gewoon een erg lange 1e cyclus (dag of 50).
Nu wordt er dus veel geklust :mrgreen: en over 2 weken gaan we in spanning zitten!
epat schreef:Hier al een paar dagen misselijk en pijnlijke borsten. Daarvoor had ik hoofdpijn en dacht ik dat er misschien eindelijk menstruatie zou komen, maar niets dus. Maar ja, volgens mij nog altijd geen eisprong gehad, FF geeft het zo en zo niet aan, dus verwacht eigenlijk niets. Maar ik ben wel van plan om te testen, want vrijdag naar de tandarts (goed excuus om weer te mogen testen niet waar 😉 ).
Als ik een eisprong zou hebben gehad, dan zou die rond dag 113 zijn geweest, want toen de gyn keek op dag 116 was er geen eitje meer rijp voor springen. Dus dan moet het net daarvoor zijn gebeurd en anders is er nog altijd geen eisprong geweest.
@mayo
Hoezo zou het te laat zijn voor een innestelingsbloeding dan? Over het algemeen komt een innesteling geloof ik rond de week/8 dagen na je eisprong. Maar ook later kan het nog komen als ik het goed heb begrepen. Hoe lang zou je cyclus zijn geweest als je uitgaat van menstruatie in plaats van innesteling?
epat schreef:@mayo
Hoezo zou het te laat zijn voor een innestelingsbloeding dan? Over het algemeen komt een innesteling geloof ik rond de week/8 dagen na je eisprong. Maar ook later kan het nog komen als ik het goed heb begrepen. Hoe lang zou je cyclus zijn geweest als je uitgaat van menstruatie in plaats van innesteling?
lotje76 schreef:Ik ben begonnen met de menstruatiekalender, duurde ruim een dag voordat ik de toegangscode toegestuurd kreeg. Ik denk dat ik het erg handig vind. Moet wel lachen dat je precies in kan geven in welk standje je geklust hebt en of je meerdere of geen orgasmes hebt gehad :)
mayo schreef:Marioni, je houd ons wel in spanning hoor!! 😉 Laat je t morgen wel gauw weten???lotje76 schreef:Ik ben begonnen met de menstruatiekalender, duurde ruim een dag voordat ik de toegangscode toegestuurd kreeg. Ik denk dat ik het erg handig vind. Moet wel lachen dat je precies in kan geven in welk standje je geklust hebt en of je meerdere of geen orgasmes hebt gehad :)
Haha, dat vul ik dus mooi niet in, vind ik totaal niet relevant. Maar mn man en ik hebben er wel smakelijk om gelachen!! 😃 :D
lotje76 schreef:Mijn moeder is ook per "ongeluk" zwanger geworden...en dan ook nog van een tweeling. Ik ben van een eeneiige tweeling. Mijn moeder was 18 en aan de pil. Dat heb ik dus niet van haar georven.