mama wanna be 78 schreef:Goedemorgen Dames,
Even een vraag.. ik heb eergister ovulatietest gedaan, toen was er en duidelijke streep te zien toen ik ister teste was er niets te zien.. In de bijsluiter staat dat je binnen 48 uur je ovulatie hebt maar in een andere grafiek die bijgesloten is lees ik dat je de PH waarde meet en dus het begin van je vruchtbare periode.. hoe zit het nou, moet zeggen dat ik van dat getest flink onzeker word bah..
Wanneer je een positieve ovulatietest hebt, zou je ei normaliter binnen 48 uur moeten springen. Maar zoals hierboven al aangegeven, een ovulatietest kondigt een eisprong aan aan de hand van een hoeveelheid hormoon wat kan zorgen voor het springen van een ei, de ovulatietest geeft niet aan of het ei ook echt gesprongen is. Nu kun je daar normaliter wel vanuit gaan hoor, bij de meeste vrouwen springt het ei natuurlijk wel, maar helaas blijkt niet bij iedereen het ei ook echt te springen.
Je geeft aan dat er een duidelijke streep te zien was, was deze streep donkerder dan de andere streep of dat nog niet?