Lotje en kruimeltje, welkom hier! Kruimeltje, tuurlijk is 36 niet te oud, kom er gezellig bij.
Allebei veel succes!
epatOud lidBerichten: 3.669Lid sinds: 27 maart 2009
kruimeltje schreef:
NAAM...................LEEFTIJD................NOD......................GESTOPT met anticonceptie...........ronde
Fab........................30.....................03 dec....................1 oktober
Mama wanna............31....................04 dec.....................21 aug
Nina.......................32.....................05 dec................... 3november
JJL.........................31.....................5-6 dec...................begin oktober gestopt met anticonceptie
Miepens..................30.....................07 dec....................ergens in juli, maar pas sinds november bezig.
Carrie79.................30.....................08 dec.....................gebruikte ik niet
Miepje80.................30.....................14 dec.....................1 maart (2008, begonnen met zwanger worden; 1-1-2009)
mandje...................31.....................15 dec.....................17 sept 2009
Moody Wendy..........31.....................16 dec.....................2 sept
Jimmie....................31.....................21 dec.....................1 oktober
Lotje76...................33.....................21 dec.....................10 sept
mupske9689............32......................22dec.....................nov 2008..................................ronde 14
Mevrouw Bril............32.....................24 dec.....................niet , begonnen met zwanger worden: 18 juni
Melody....................30.....................27 dec....................30 oktober 2009
Marioni76............... 33....................1 of 2 jan 2010...........17 juni 2009..............................ronde 6
Mayo......................31.....................8 jan 2010................6 augustus
Kaatje...................30.....................n.b..........................16 mei 2008
Epat......................32.....................????.........................1 januari 2009...........................ronde 7 pas
Kruimeltje...............36.....................?????.......................3 december 2009 .......................ronde 1
ZWANGER:
Kittekat
Anita
Pippie79
mara31
Fab
jimmie schreef:En Kruimeltje? Nog een leuk huis gevonden? De eerste tijd heeft een baby niet zoveel ruimte nodig, dus zullen jullie het ook wel redden in jullie huidige woning. Toch?
Maar wel leuk om op huizenjacht te gaan, alleen het verhuizen is zo'n rotklus... Heb ik net weer achter de rug, dus voorlopig hoeft het van mij even niet meer...
mama wanna be 78 schreef:Wat veel leerkrachten hier! Ik ben zelf maatschappelijk werkster voor mensen met een beperking. Ik werk het meest voor mensen die een kind hebben met een beperking.
@ mayo, ja dan moeten we gelijkertijd klussen met kerst hahaha
miepens schreef:Vanochtend heb ik me weer getest. Ik had verwacht dat ik gisteren ongesteld zou zijn geworden. Ik heb wel wat krampjes gehad en ook een raar gevoel in mijn darmen (wat ik normaal ook tijdens mijn ongesteldheid heb), maar ik heb nog geen menstruatie. Vanochtend dus weer een test gedaan. Mijn urine opgevangen in een bakje dat ik op verschillende momenten tijdens het plassen er onder heb gehouden. Maar deze test was ook hardstikke negatief. Dus nu weet ik het niet. Ik had echt gedacht dat ik regelmatig zou zijn.
Zou het kunnen dat ik door mijn nieuwe gezonde levenspatroon (lees gezond eten, maar daardoor val ik wel ongeveer 1 kilo per week af), een andere cyclus heb gekregen???
Wat zijn jullie ervaringen?
mayo schreef:Met de ballen viel t vanochtend mee; slecht 1 bal uit de boom gevist ;)
jimmie schreef:NAAM...................LEEFTIJD................NOD......................GESTOPT met anticonceptie...........ronde
Fab........................30.....................03 dec....................1 oktober
Nina.......................32.....................05 dec................... 3november
JJL.........................31.....................5-6 dec...................begin oktober gestopt met anticonceptie
Miepens..................30.....................07 dec....................ergens in juli, maar pas sinds november bezig.
Carrie79.................30.....................06 jan......................gebruikte ik niet........................ronde 5
mandje...................31.....................15 dec.....................17 sept 2009
Moody Wendy..........31.....................16 dec.....................2 sept
Jimmie....................31.....................21 dec.....................1 oktober................................ronde 2
Lotje76...................33.....................21 dec.....................10 sept
mupske9689............32......................22dec.....................nov 2008..................................ronde 14
Mevrouw Bril............32.....................24 dec.....................niet , begonnen met zwanger worden: 18 juni
Melody....................30.....................27 dec....................30 oktober 2009
Marioni76............... 33....................1 of 2 jan 2010...........17 juni 2009..............................ronde 6
Mayo......................31.....................8 jan 2010................6 augustus..............................ronde 4
Mama wanna............31.....................8 jan........................21 aug....................................ronde 4
Miepje80.................30.....................14 jan.....................1 maart (2008, begonnen met zwanger worden; 1-1-2009)
Kaatje...................30.....................n.b..........................16 mei 2008
Epat......................32.....................????.........................1 januari 2009...........................ronde 7 pas
Kruimeltje...............36.....................?????.......................3 december 2009 .......................ronde 1
ZWANGER:
Kittekat.
Anita
Pippie79
mara31
Fab
Wat een rust weer hier op het forum.
Ik heb het lijstje er nog maar eens bijgenomen om te kijken wie er (bijna) aan zijn NOD is.
Miepje80, Mandje en Moody Wendy hoe staat ervoor bij jullie? Al getest?
Ik zit inmiddels op dag 33...
Fijne dag allemaal!
mayo schreef:He Kruimeltje
ligt je zus in t ziekenhuis omdat ze een tweeling krijgt of is er verder nog iets aan de hand? Ik hoop van niet...