Kruimeltje schreef:nog maar een paar weekjes wachten. Je bent dan 8 weken, volgens mij kun je dan ook al echt iets zien. Spannend hoor!
Nou, volgens mijn berekeningen ben ik dan precies 9 weken 😃 en dus zou ik al het een en ander moeten kunnen zien. de maandag daarna ga ik voor het eerst naar de vk toe voor een intake gesprek enzo.
En waarschijnlijk gaan we als alles dan goed is het dan langzaamaan vertellen aan iedereen (behalve jullie weet nog niemand het!)
Ik ken dat programma niet, kijk zowiezo niet zoveel tv, en als ik al kijk zijn het meestal de commerciele zenders.
Voor de rest gaat alles super goed met mij! Ik eet weer iets beter, de ergste spanningen zijn wel voorbij. Ik heb s'avonds wel een enorm opgeblazen gevoel, maar verder mag ik niet klagen. Ik ga wel gemiddeld een half uur eerder naar bed omdat ik mijn ogen niet kan openhouden om 22.00 uur, maar verder voel ik me prima!
Op het werk gaat ook alles goed, wel een hoop nieuwe dingen leren, en op dit moment een hoop gezeik van dingen die niet goed gaan, maar dat vind ik ook wel weer leuk!
Vanavond lekker de nieuwe X-factor kijken, lekker lachen om al die stomme mensen die denken dat ze een nieuwe wereld ster kunnen worden, geen leuker vermaak dan leedvermaak :mrgreen:
X EsRe