kruimeltje schreef:@ Esre, meid wat vervelend. Ik hoop voor je dat het weer een beetje gaat wegtrekken. Pas je op dat je niet uitgedroogd raakt als het overgeven te lang aanhoudt? Als het lang duurt moet je gewoon aan je huisarts vragen of je er iets voor kunt krijgen. Mijn zusje heeft zetpillen gekregen omdat ze echt bijna niets kon binnenhouden de eerste maanden van haar zwangerschap.
Nou, vanmorgen was pas de eerste keer dat ik moest overgeven, maar de afgelopen weken heb ik natuurlijk al haast niks gegeten, ik pas zeker goed op dat ik probeer voldoende te drinken, dat blijft er redelijk in zitten. Vanmorgen moest ik dus overgeven toen ik 1 stap uit bed zette, en aangezien ik vanaf gisterenavond niks meer gegeten had, kwam er ook haast niks uit. Maar ik ben wel de hele ochtend misselijk geweest. Maar nu heb ik honger en is manlief een lekkere gezonde salade aan het maken voor mij 😃
lotje76 schreef:Esre: kan je wel drinken? mis is zo'n drinkontbijt wat...ik hoop dat het snel over is.
Heb ik inderdaad in huis staan, dat is wel te doen
Mja, maar ondertussen val ik wel steeds meer af. Naja we zien het wel, komt vast goed!
@ lotje; leuk hoor naar baby winkels, en wat lekker dat je zoveel spullen krijgt! dat scheelt weer in het aanschaffen!
@ Jimmie; hopen dat je ei snel komt!!
@ Epat; je bent een schatje!
@ Marioni; je "kwaaltjes" klinken wel heel hoopgevend! Wanneer is je NOD??
@ Kruimel; Reuni was leuk, niet iedereen was er, maar wel de gezelligste mensen zeg maar. Er had iemand een dvd gemaakt, dus was erg leuk om terug te zien, en verder lekker bijgekletst. Er werd natuurlijk gevraagd of wij al een mokka baby aan het maken waren .... maar even afwijkend op geantwoord 😂